Het Grote Gal Spouw Topic!

Discussion in 'De lounge' started by MamaVanGilani, Aug 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    Grrrr, Woningstichting voor de deur gehad. Was een klacht tegen ons ingediend dat we de achterdeur van de portiek bewust open hielden (steen ertussen zodat hij niet dicht valt) en dat dit tegen de regels is! De achterdeur staat idd vaak open, maar wij doen dit niet. Er wonen 2 gezinnen met kinderen die al alleen buiten spelen achter en daarvoor zetten ZIJ die deur open zodat ze weer naar binnen kunnen... De woningstichting bleef volhouden dat wij genoemd zijn in de klacht (naam en huisnummer) en dat wij ook kinderen hebben. Ik heb een zoontje van 21 maanden, die kan de trap niet eens af 3 hoog zonder hulp, laat staan alleen buiten spelen! We weten al van die de klacht komt. Onze 'lieve' beneden buurman die ons niet zo mag. Eerder al een klacht via hem gehad dat we onze honden te vroeg uitlieten (haha!).

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Mijn hersenschudding. Ik krijg er zo het schijt van.
    Kan weinig tot zeer weinig, vanmiddag even leuk met de kids weg... NOT.
    Heb een iniminie lontje, waardoor ook nog eens zin heb om irritante mensen een schop te geven.
    En morgen ook nog op verjaardagsvisite bij schoonfamilie, en we blijven nog slapen ook! Met een kind dat de laatste week AMPER slaapt snachts.
    Papa wil een biertje kunnen drinken, dus wie ligt er morgenavond om 20 uur bij de kids, juist ja, IK.
    Hij steekt dat bier maar in zijn r**t en drinkt maar eens NIETS.
    Kan hij mij mooi helpen. GRRR.

Oké, nu even proberen te ontspannen in bad :D

3. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

@Sandana: Ja had ik ook moeten doen, maar ik raakte in paniek :')
    Het is nu tijdelijk opgelost liet hij vanochtend weten, hij heeft uitstel gekregen tot woensdag en misschien is er dan een woning voor hem geregeld. Wat ik natuurlijk heel hard hoop.

4. Pugga

Pugga Bekend lid

Mar 15, 2012
    740
    4
    18
    Ik baal momenteel ontiegelijk van mezelf

5. Elvira

Elvira VIP lid

Oct 6, 2005
    7,494
    0
    36
    Ik baal er enorm van dat mijn auto heeft besloten te stoppen met functioneren. Nog geen 23000 km op de teller en nergens meer op reageert. Dit ligt aan de sleutels en de centale vergrendeling. Zonder bliep van de sleutel krijg dat pokkeding niet gestart. Anwb kan niks vinden en de zelf de dealer weet niet wat ze er mee aan moeten. Hoe moet ik het dan weten?? Sleutels zijn beide vol en goed! Zekeringen allemaal heel en alle kabels zijn ook heel. Auto is uit 99, en ik rij niet gek grote afstanden. Het is een Renault Twingo. Mocht er hier ergens een technisch genie rondlopen of thuis hebben zitten, ik hou me aanbevolen.

Heb me net heb apezuur gespaard voor mijn trouwerij volgende maand, dus die 6 weken blijft die bak maar voor de deur staan. Ik ga wel fietsen.

Beetje gefrustreerd maar het lucht wel op!

Share This Page