Vanavond een hele pan kippiekippenvleugeltjes gebraden, en allemaal op. Balen... gelukkig hebben de buren een hele ren vol met kippen. Morgen maar weer eens lós met de slipper...
huh heb ik iets gemist? ik baal ervan dat mijn zoontje morgen naar t ziekenhuis moet en donderdag geopereerd wordt ben zenuwachtig:x
Ik baal van mezelf heb zojuist een family zak m en m's naar binnen gewerkt. Bij het avondeten al 4 spekpannekoeken. Voel me net een olifant! Blehhh gedver
Ik baal van mijn buurman die op de debielste tijden gaat hameren en klussen (zijn vrouw en zoon zitten nu op vakantie in oekraïne dus hoeft ie geen rekening te houden met herrie ivm zijn zoontje.. DENKT IE)
Hahaha, ssssssssst straks gaan er mensen huilen. Oké, ik baal van het weer hier. Ik wil op het strand liggen! En door die regen kan mijn paard bijna zwemmen, en ik amper rijden in de bak. Bah. *edit typo*
Je bent duidelijk niet volledig op de hoogte van de eetgewoonten in Frankrijk. Is prima hoor! Boeit mij weinig...
weet je waar ik ook van baal dat er mensen rijden op de weg die niet kunnen rijden en voor gevaarlijke tafferelen zorgen.