Het Grote Gal Spouw Topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Knuf weer!

2. shanandoah

shanandoah Fanatiek lid

21 jan 2012
    1.514
    0
    0
    Dankje Lieverd!

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

jep en wat doen wij als domme nederlander wij passen ons overal aan.
    wij praten in ieder land de taal mee altans proberen we dat zie ik buitenlanders niet doen hoor.

4. Papaver

Papaver Niet meer actief

Wat een shitsituatie meid. Ik wens je veel wijsheid...

5. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Ga ik ook ff spouwen:

Ik ben het zat dat mensen mij veroordelen vanwege mijn overgewicht. Kijk maar gewoon de andere kant op als het je niet aanstaat!!

6. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Zo ja meid, gooi het er ff lekker uit!

Ik zeg altijd: om mij kan je niet heen....;)

7. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @mamakelly....hihi die is wel goed idd... We zijn gewoon niet te missen...

8. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

@ Minniemous; hoppaaa! Zo is da! Het is toch noooit goed! Ze vinden altijd wel weer iets om je de grond in te stampen.. Lekker laten waaien hebben zelf geen leven!

@ Shanadoah; wat een triest verhaal! Dikke knuffel van deze kant!

9. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    Idd shanandoah wel triest! Knuf

10. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben het zat dat ik weer naar het gesnurk van mijn vent lig te luisteren... Nog ff en knijp zijn neus dicht

11. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Wasknijper erop zetten :D

Ik baal van mn moeder die me kadootjes geeft die 2e hands zijn. Niet dat dat erg is maar wel als de nicotine aanslag er vanaf drupt.
    Als ik dat eerlijk zeg, krijg ik te horen dat ik nog 4 weken heb om te boenen! :$

Zo das eruut!

12. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Ik baal van mijn oudste zoon zijn krantenbaas, die hier om 6.00 vanmorgen aanbelde, omdat mijn zoon te laat was, hij was inmiddels al onderweg naar het depot. Had hem al 2 keer wakker gemaakt vanmorgen, dus baalde ook ff van mijn oudste zoon vanmorgen. Het was namelijk mijn eerste vakantiedag en er liggen ook nog 2 kleintjes te slapen.

13. prettymum

prettymum Niet meer actief

+1 :)

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik baal er van dat ik verplicht pauze heb van 2,5 uur..

En pas om half 5 klaar ben met werken terwijl ik eigenlijk tot 4 werk..

En nu dus het eea moet regelen om mijn zoontje om 5 uur op te halen..

Zo dat lucht op :D

15. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Ik kan heel slecht, echt heeeeeel slecht, tegen mensen die beweren geen cent te hebben om te besteden, maar wel allerlei dure luxe dingen (ipads etc) kopen. Ik misgun het hun echt niet, maar ik snap dan niet waarom je zo zit te klagen.... Er zijn mensen die het wel echt slecht hebben!

16. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Ik heb best wel aan veel dingen een hekel, moet ik zeggen.

-Onbeschoft gedrag: Boeren op straat, deur van een winkel o.i.d niet openhouden voor iemand, niet opstaan voor een oudere of zwanger persoon.
    -Ouders die hun kinderen aan 'hun lot' overlaten. Dat wil zeggen: Niet corrigeren onder het mom vriendjes te willen zijn ipv de structuur en grenzen aangeven die ze nodig hebben.
    -Schorem. Mensen die weigeren zichzelf aan te passen aan de maatschappij.

En ik zie heel vaak op internet dat mensen steeds vaker in dialect schrijven. Of msn-taal. Niet om wie dan ook aan te vallen, maar ikzelf ben dan minder geneigd die berichtjes serieus te nemen omdat ik weiger om moeite te doen om die berichtjes te ontcijferen, terwijl er vanaf de andere kant ook geen moeite gedaan wordt om leesbaar te schrijven.

17. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    +1, daarbij helemaal op een forum waarvan je weet dat het een regel is om zoveel mogelijk te proberen je spelfouten eruit te halen. Zodra je je hebt aangemeld ga je akkoord met de regels. Hier op zp is dat 1.7.

18. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

oeeh ja!! Ken ook zulke mensen. Niet dat wij het echt super breed hebben, maar laatst hadden wij een bbq voor 12 personen betaald.(4 volwassenen en 8 kinderen van 0-15 jaar) alles erop en eraan. Wij zouden geld terugkrijgen op hun tijd. Want ze hadden echt geen rooie cent. Hoor ik paar dagen later dat ze een tent gekocht hadden voor hun zoon en de boodschappen....die zijn ze al vergeten.
    TJa....:( dat was dus de laatste keer dat wij ze geholpen hebben.

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

prioriteiten....
    (of gewoon geen benul van geld.. )

20. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Baal van mensen die beter weten wat een ander mankeert dan de persoon zelf. En van mensen die hulp aanbieden, maar vervolgens niet komen maar wel lopen zeiken dat het niet opschiet. Mensen die lopen te janken dat de zorg kosten te hoog zijn, maar wel voor elk klein rot dingetje naar de hap rennen.

Zucht zucht zucht

Deel Deze Pagina