Het Grote Gal Spouw Topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 7 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cupcake

Cupcake Bekend lid

27 aug 2009
    555
    0
    0
    NULL
    NULL

Begin dan eerst eens bij jezelf voordat je zo tekeer gaat.
    Voor de rest een smakelijk topic!

2. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik baal er gruwelijk van dat mijn vriend op zijn vrije dag werdt gebeld dat hij toch moest komen werken!
    Hij kwam gisteren thuis na 2 weken Amerika,en vandaag had hij nog een vrije dag en we zouden samen met de motor gaan rijden!
    De bikes stonden al buiten,toen de telefoon ging en volgens zijn baas had hij geen vrij,en mijn vriend zei van wel:(...
    Hoe dan ook,hij is naar zijn werk,en ik ga zo maar alleen een ronde rijden:cool::D.

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@ryanne: valeriaan! :)

ik erger me helaas ook beetje aan het gemopper in dit topic.. maar het lukt niet om de mailreminders uit te zetten.. en dan ga je TOCH weer kijken :)

4. @saskia heb valeriaan en moet zeggen dat t mnder is maar toch blijft mn hoofd zo vol.
    daarnaast heb ik medicijnen en wil niet al te veel gaan slikken

5. Saskia78

mjahier is mn hoofd ook nietminder vol met de valeriaan inderdaad
    maar ik kan het wel beter stil zetten...
    (en soms heb ik gewoon pech.. dan ben ik gewoon wakker.. maar vaak is het toch net dat kleine beetje extra wat ik nodig had)

6. Dotty

Dotty Fanatiek lid

25 jul 2011
    1.882
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik word helemaal gek van de 20 telefoontjes en sms'jes met de vraag of ik al bevallen ben en hoe het gaat.........zal vast lief bedoeld zijn, maar oh wat irriteer ik me!!!!!!! Ik heb geen moment rust en ik heb het gevoel dat mensen het alleen maar doen zodat ze als eerste op de hoogte zijn!
    En door mijn hormonsters heb ik al nergens zin in en iedereen die maar langs wil komen om te kijken hoe het gaat kan ik wel wat aan doen!

Zo, dat lucht op......

7. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.600
    14.178
    113
    Vrouw
    Een of andere idioot heeft deze week al 3 keer zn hond in onze voortuin laten poepen! Gisteravond heb ik hem op hete daad betrapt bij de overburen en hij staat er gewoon rustig bij te kijken en loopt dan weer verder. Helaas kwam ik net uit de douche dus kon er moeilijk achteraan rennen.
    De gemeente en politie schijnen hier ook niets mee te kunnen. Zodra ik hem zie ga ik hem in elk geval achterna om te achterhalen waar hij woont.
    Krijg in elk geval neiging om de poepluiers van mijn zoontje door zijn brievenbus te doen en dat zijn nog mijn netste gedachtes voor die vent.

8. jongmam

jongmam Bekend lid

17 jul 2009
    817
    177
    43
    Vrouw
    Verzorgende-IG

Hier maken wij precies hetzelfde mee, alleen zijn ze deze keer 1 stap verder gegaan.
    Hun hond/honden hebben bij ons op het pad gepoept!!!
    En ik heb zelfde idee over poepluiers, maar alleen wilde ik het tegen hun raam aangooien.
    Dan weten hun ook hoe het voelt om schijt van iemand anders op te ruimen!
    Gemeente doet hier ook niks (al zeggen ze van wel).

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.600
    14.178
    113
    Vrouw
    Tja hier lagen van de week zelfs 2 drollen onder het keukenraam en dat terwijl de voortuin 3m is, dus het zegt genoeg.
    Als ik achter het adres van die aso kan komen dan is het volgens de gemeente het beste om de wijkagent in te schakelen, die kan dan een gesprek met hem aangaan. Denk niet dat het zin heeft, want als bij zoiets bewust toekijkt en er niets aan doet ben je in mijn ogen ook niet echt geschikt voor een gesprek.
    Ook vertelde de gemeente later dat als ik het adres weet, ze in burger van orde en handhaving bij zn huis kunnen posten en hem dan bekeuren voor het feit dat zn hond los loopt. Zit er alleen zelf mee in mn maag dat andere honden bezitters dan ook het risico lopen om bekeurd te worden terwijl zij verder niets fout doen (behalve dan dat de hond losloopt).

10. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Waar irriteer in mij niet aan! :( Ik kan me zelfs wanneer ik op kantoor zit druk maken over iets wat er buiten op straat gebeurd. :$ *schaam, schaam*

Hier mijn top 3 dan;

- Mijn schoonzusje die altijd hetzelfde moet hebben als ik. En dan nooit een keer zeggen; 'goh wat is dat leuk' of 'wat heb je dat mooi gedaan'. Maar ondertussen wel hetzelfde kopen of doen. Haar woonkamer is een kopie van mijn woonkamer. Beetje jammer.

- Mensen op dit forum die een topic openen met 'ben ik zwanger?'. Ik stel voor; doe een zwangerschapstest! En mensen op dit forum die echt domme (ja, ze bestaan echt) vragen stellen zoals; 'mag ik nog wel parfum gebruiken?' of 'ik heb mijn nagels gelakt en nu heb ik net iets gedronken en ik kwam wel heel dicht met mijn hand bij mijn neus. Is dat schadelijk?'. (overdrijven is ook een vak!)

- Als klap op de vuurpijl mijn laatste irritaties....*tromgeroffel* De reclame van Remia met Afrojack! Aan het einde van de reclame zegt Afrojack 'Wat een feessie he?' en die graftak van een oma zegt; 'Wat een heerlijk feessie he?. Ja..mummy, dat zei Afrojack toch ook!!! :x

Dat was het voor nu wel zo'n beetje. Morgen heb ik weer andere irritaties...

11. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Irritatie puntje;

De mensen die het leukste en enthousiaste deden in m'n zwangerschap, die hebben nu nog niks laten horen.
    Aan t einde van m'n zwangerschap zeiden ze nog: oh mag ik m dan wel vasthouden als ik kom, kan ik lekker trutten met m, want ik vind baby's zo leuk! Komen we gezellig met z'n allen.

Nog geen kaartje gehad, geen belletje, geen afspraak om langs te komen, niks!

(en diegene waar je t niet van verwacht die tonen de meeste interesse, en zijn al 2 keer geweest inmiddels.)

12. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is inderdaad heel aso.

Maar ik vind het ook aso dat die buurkatten bij ons op het gras (!!!!!) lopen te pissen en schijten. :x en overal in de tuin. Lekker hoor, strakjes is ons kindje er, en kun je haar niet eens op het gras laten.

Dus daar irriteer ik me aan.

13. Saskia78

@jel: dat is vrij normaal dat katten dat doen.. weinig asociaalsl aan.
    het zijn de eigenaren die vinden dat een kat buiten hoort te poepen en dat het wel prettig is dat ze nooit een kattenbak hoeven schoon te maken.

14. Jel

Jel Niet meer actief

Naja eigenlijk bedoel ik ook de eigenaren die asociaal zijn... de katten kunnen er niks aan doen. Fijn dat zo'n beest het nooit in zijn baasjes tuin doet maar altijd onze of andermans tuin opzoekt.

Maargoed... daar zijn al veel discussies over geweest hier op het forum.... ;)

15. Zwollywood

Zwollywood Bekend lid

5 dec 2011
    659
    0
    0
    Ik baal dat ik eindelijk na een jaar zoeken een leuk huisje heb gevonden maar dat het maar voor vier maanden beschikbaar is.

16. Saskia78

haha mja.. ik had vroeger ook zo'n kat
    en die kwam er speciaal voor binnen hoor.. gewoon op de bak.
    jammer genoeg is dat geen kunstje dat je kunt aanleren

de huidige poezen blijven gewoon binnen.. bevalt me een stuk beter :)

17. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik baal van aso's die mensen dood rijden op een zebrapad.

Ik baal van mn werk die rommelt met de planning en ik dus voor niks naar Scheveningen gestuurd werd en toen weer terug kon voor 3 kwartier.. En nu thuis zit te wachten tot ik naar mn volgende client kan..
    En ik baal soms ook wel eens van mezelf.. :D

18. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Gebeurt dat dan zo vaak waar jij woont....??

19. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik word zo ontzettend moe van mensen die achter me rug om roddelen maar niet het lef hebben om het recht in mijn gezicht te zeggen... Hoe oud ben je dan ?? ;)

Maar goed, erger me ook dood aan van die mensen die zeiken dat het nu te warm is en als het regent te nat is en als er sneeuw is te koud is, come on mensen !!! Enjoy life .. Elk weer type heeft nu eenmaal zijn voor en nadelen, van klagen daar over word het echt niet beter..

20. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

En ow ja ... :D

Ik ben weer terug ! :p

Hallelujah !!!

Deel Deze Pagina