Om zelf maar af te trappen, mijn goede voornemens voor 2015 zijn: - stoppen met roken. Of in ieder geval een goede poging doen. - mijn studie weer oppakken. - weer minimaal drie keer per week gaan sporten - vaker bij familie op bezoek gaan En wat ik nog wil doen in 2014 - alle kledingkasten opruimen en uitzoeken - fotoalbum van N haar eerste jaar afmaken
Voor 2015, proberen alles positief te bekijken. Zal moeilijk worden, maar we gaan het proberen en meer genieten van de kleine dingen. Voor 2014 gewoon doorgaan zoals het gaat
Zit nu vol op in de sint haha mijn gedachten gaan nog niet uit na over 7 weken. Dus jou vraag overvalt mij een beetje. Nou op stipt op nummer een ik ga er echt na toe werken stoppen met roken. Voor de rest mijn vrijwilligerswerk uitbreiden....
Goede voornemens: - eindelijk mijn bachelordiploma halen! - uiteraard weer gezonder eten, meer sporten en dus afvallen Nog in 2014: - er nog een paar gezellige leuke weken van maken
ehm goede voornemens...elke dag genieten van mijn prachtige gezin maar dat doe ik nu eigenlijk ook al proberen iets minder te stressen en heel erg hopen dat de bekkeninstabiliteit niet nog erger word! en zorgeloos bevallen
Haha ja dat is waar. T is misschien ook nog een beetje vroeg.. Maar ik heb zo'n zin in kerst en oud en nieuw
2014 stond op oa. op mijn lijstje: Verhuizen! .. en daar zijn we nu heel hard mee bezig! Gisteravond de eerste doos ingepakt
Een huisje vinden gescheiden zijn en gelukkig zijn! Voor zover 2015 2014: Ik zou stoppen met roken niet gelukt Ik zou afvallen wel gelukt - 20 kilo dit jaar Ik zou gelukkig zijn - niet gelukt!
Voor 2 014 stond: 10 kilo afvallen en vooral: op een gezonde manier en dat gewicht behouden. Inmiddels 13 kilo lichter maar erg veel moeite om dat zo te houden dus vanmorgen voor het eerst gaan sporten. Voor 2015: trots zijn op dit resultaat en tevreden zijn met mezelf. Dat is het moeilijkste voor mij, daardoor val ik steeds terug.
( nog te doen ) to do bevallen bij of richting de jaarwisseling 2015 genieten van mijn kleintje en we willen verhuizen en alle zwangerschaps kilo's eraf krijgen ben tot nu toe al 18 kilo aan gekomen dus moet aan de bak straks
Afvallen (babyvet kwijtraken) en meer aandacht aan m'n relatie. We zijn nu in relatietherapie na alles jarenlang alles onder het tapijt geveegd te hebben.
2015 Eigen webshop verder uitbreiden. Ben net gestart en ik wil graag meer bekendheid, kvk nummer etc. Oftewel, meer inkomsten . 2014 Ik had mezelf het doel gesteld om op 1 januari op mijn streefgewicht te zitten (1 okt begonnen). Gewoon gezonder eten en minder snoepen. Geen dieet dus. Ben nu van 95 naar 89. nog 5 kg te gaan voor de 84. Dat is een mooie bmi voor mijn lengte.
Ik heb er eigenlijk maar eentje voor 2015: zwanger worden Ohja, en op zolder verder gaan met het verven van de donkere balken en lelijke isolatie platen. Maar dit voornemen is net zo goed voor 2014 nog we hebben nog ff tijd. Verder wil ik genieten van mijn heerlijke relatie, mijn zoon en stiefzoon en vooral gelukkig zijn.
Ik zou in 2014 afvallen, dat is met de gbp gelukt. Ben er 40 kwijt. Il zou een nieuwe baan vinden, das ook gelukt ook al raak ik m binnenkort ook weer kwijt Voor 2015: ik wil de laatste 18 kilo nog kwijt en een nieuw huis kopen. Moet beiden toch wel gaan lukken