Oh.. Dat is echt mijn favoriet!! En die Mac flurry caramel zeezout is ook echt heeeerlijk. Hmm denk er toch over na om naar de Mac te rijden.. 1 minuut van ons huis...
Ik denk dat we gewoon een ZP/ijsmeeting in Utrecht moeten doen . Perenijsjes zijn inderdaad ook écht lekker. Vroegah had je van festini ook appelijsjes. Die waren rond en ook heerlijk.
Heb dus zojuist een Chunky Monkey besteld en die laat ik bezorgen door New york pizza. Kreeg door dit topic een craving aanval.
Jaaa die zijn lekker! Ik had alleen een keer een doos waar er papiertjes om de dropstaafjes zaten. Dus in het ijsje. Heel vreemd was dat. Ola gemaild maar nooit een reactie gehad. Stom...
Die mcflurry moet ik dus echt proberen!! Ik hou van alle ijsjes! Maar mijn favorieten zijn b&j chocolate fudge brownie en strawberry cheesecake, van der linde ijs en marsijsjes! Ik begin er gewoon van te kwijlen
Ik heb echt nét een heerlijk italiaans ijsje op. Smaken ferrero rocher, kinder bueno en witte chocolade frambozen cheesecake Verder ben ik dol op festini aardbeienijsjes
Ik maak vaak zelf ijs in de blunder met bevroren banaan, andere vruchtjes, honing en wat amandelmelk/yoghurt. Oké er zijn nog lekkerder soorten ijs, maar die is helemaal guilt-free
Gompy, snickerijs, magnum strawberry/white en softijs van de mac! En ik mis de raketjes van vroeger. Toen had je nog een dun laagje chocolade over het topje van het ijsje. Waarom hebben ze dat toch in vredesnaam weg gelaten..?!
Oooooo ijs ik hou er zoooo van...het allerlekkerste is gewone softijs in een bakje met de chocola die hard word en nootjes ertussendoor wooooow hou er zo van...