Het grote '' Ik heb niets met het EK '' topic

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ik ook niet hoor ik haat voetbal !!!!

2. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Wat blij om te lezen dat ik niet de enigste ben .. Mijn zoontje is wel helemaal verkleed en gekleurd en zit hier met toeters enzo maar ikzelf brrrr krijg dr kippenvel van... Kan het me zoontje natuurlijk niet verbieden omdat ik het niet leuk vind hihih

3. Jel

Jel Niet meer actief

Ik zit 'verplicht' mee te kijken met mijn man, we zitten in een vakantiehuisje op Ameland. Maar eigenlijk interesseert het me allemaal geen ene zak. Kan mij het schelen of NL wint ja of nee. Heb helemaal niets met voetbal. Heb er zelfs een hekel aan.

4. kippiekip

Het staat hier op de achtergrond ook verplicht op maar ik zit hier heerlijk met me oordopjes in naar muziek te luisteren op mijn laptoppie dus hoor niets :D

5. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Gelukkig komt Storage Wars, Pawn Stars en Hardcore Pawn op teevee. Ole ole :p

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Moet het bij jullie de tv ook zo hard??

Ik zeg net moet het zo hard, nah zo hard staat het niet, neuh is alleen voor doven en slecht hoorende prima te verstaan

7. kippiekip

Hier ook, maar dat is volgens mij standaard want bij de buren staat het ook al zo hard, alsof dit soort wedstrijden niet goed te horen zijn ofzo ;)

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hahaha, inderdaad! Terwijl het volgens mij vooral KIJKEN is bij voetbal....

Maar op de een of andere manier moet die rare gillende man enorm hard te horen zijn en uiteraard alles wat ie zegt moet herhaald worden of moet van gezegd worden 'ja dat zei ik toch al', alsof die man dat dan kan horen ofzo....

9. Vagans

Vagans Niet meer actief

en dan vooral WIJ gaan het doen... ik doe helemaal niks... en mn buren ook niet hoor!

Nee ik vind er echt geen ruk aan, nooit leuk gevonden ook en ik ga er ook niet naar kijken.

10. kippiekip

En dan de hele tijd ge oeeeee oeeeee

Dan denk ik jezus mina daardoor gaat de bal echt niet sneller het doel in hoor, schrik me iedere keer de jan met de korte achternaam hahahah :D

11. Vagans

Vagans Niet meer actief

HAHAHA idd dat ge OEEEEEEEEEEEEEEEEE

Straks is het WIJ hebben gewonnen of ZIJ hebben verloren.

pff...

12. kippiekip

Ooow ja dat gepraat in de WIJ vorm .. Ik ga dan altijd keihard lachen en zeg '' wij ? '' volgens mij lig jij met je luie reet op de bank en zijn die jongens aan het voetballen ;)

13. Rnate

Rnate Fanatiek lid

10 jan 2010
    1.985
    0
    0
    en wat was de reactie dames, van het tegendoelpunt....

14. Maia

Maia Niet meer actief

wij zijn hier thuis (gelukkig) ook oranje loos! Manlief gaat F1 kijken, ook niet mijn favoriet, maar voetbal boeit ons niet zoveel in elk geval, dus ook al was er vanavond geen f1 geweest was er vast wat anders leuk.

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ach, hij staat hier aan.. Maar kijk er met een half oog naar.

Had van de week het mooie idee om vandaag met vriend naar de bios te gaan. Ik kreeg me daar toch een vreemde blik toegeworpen. Hij zei: zaterdag? Ik: Ja zaterdag? Is toch gezellig? Hij: onder welke steen heb jij gelegen? Zaterdag speelt nl toch?;). Ach inderdaad, hoe kon ik zo stom zijn! Voetbal gaat voor het meisje! :D

Vind het leuk als ze winnen hoor, maar ik ga echt niet voor die wedstrijden thuis blijven..

16. kippiekip

Sorry voor mijn taalgebruik maar het was:

GODVEREDOMME, WTF !!!!

:)

En mijn zoontje zei '' Jeeeeeeeetje mina wat een oenen ''

:)

17. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Wat ik trouwens ubergrappig vind aan voetbal :p het enige dat ik grappig vind om te zien eraan overigens :p dat die mannen dan op de grond gaan liggen en minstens doen alsof ze dood gaan en enkele seconden later weer vrolijk rond lopen te rennen!

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    De OEEEEEEEEE is hier trouwens ook (helaas) herkenbaar!

19. kippiekip

hahahah ja maar dat doen die mannen niet alleen tijdens de voetbal ..

Als die vent van me hier een snotneus heeft dan huilt tie nog net niet om zijn moeder hahahah:D

Man eigen dus ;)

20. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Ik vind er ook geen ruk aan! Mn vriend kijkt nu wel, en ik lig lekker op de bank met mijn lappie :D

Deel Deze Pagina