oef ik dacht dat ik de enige was... iedereen loopt in oranje kleding naja, ik heb der dus niks mee. was der al klaar mee voor het begon
Mag hopen dat mijn buuf ook aan het kijken is, hoor alleen maar '' Ja, Ja, Ja, Jaaaaaaa '' En de buurman is niet thuis ... Wahhahah
IK hoor steeds, wat ben je aan het doen!!! Waarbij ik dan denk, meer als jij, want jij hangt op de bank, en zij rennen voor jan doedel en krijgen vet betaald hihi en sjezus, en gvd, willen jullie de rest ook nog horen Ohwja mannen weekend, mn zoontje heeft 5 min gekeken, en die is al weer lekker aan het spelen whahahaha zo leuk vind hij het
Het enige wat mijn zoontje leuk vind vanavond is het verkleden en alle lekkere hapjes op tafel hahaha Hij ging daarnet toeteren en fluiten toen denemarken scoorde hahahaha
Hier ook niets met voetbal, mijn man ook niet gelukkig gelukkig houdt hij helemaal niet van sport op tv en ik ook niet
Ik heb er ook niks mee. Maar goed, ik snap wel dat mensen het erg leuk vinden. Mijn man is straks weer veel van huis dus ik heb het geluk dat ik ook zelf niet veel hoef te kijken.
Ik heb heerlijk boodschappen gedaan net. Was geen kip!! Super, ik hoop dat ze ver komen. Hier staat het wel op maar er wordt niet echt naar gekeken haha. Vriend is in de keuken aan het klussen en ik op ZP.
Hier ook niks aan. In de straat staat er een tent en is t hardstikke druk met harde muziek en een hoop drank. Echt niks voor ons. Wij zitten dus gewoon binnen, hebben het wel op staan, maar we zitten met zn drietjes achter aan tafel. Het interesseert ons beide gelukkig vrij weinig. En dan maar hopen dat de buren ons niet saai vinden (wonen hier net dus ondanks uitnodigingen niet gaan vond ik wel moeilijk, maar ga niet tegen mijn zin ergens heen..)
Ik vind dat voetbal gedoe helemaal niets. Enige wat ik wel erg grappig vind is dat me partner nu zit te tieren op de bank. whahahahhaha.
Hij is nu gaan klussen, vanwege de frustratie. En idd slecht voor het hart zo'n wedstrijd. Maar door de nieuwe hoordeur in elkaar te timmeren, timmert hij de frustratie er wel uit. lollollol. (ondertussen kijkt ie wel de wedstrijd)