Het grote '' Ik heb niets met het EK '' topic

Discussie in 'De lounge' gestart door kippiekip, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. glimworm

glimworm Niet meer actief

erg he?
    die van mij is zelfs zo erg dat als hij een belangrijke wedstrijd (geen ek of wk) gezien heeft dat ie dan ook nog eens de samenvatting moet zien :$;) terwijl hij dus net heeft zitten kijken
    hier ook portugal tegen duitsland zitten kijken maar ook met zijn ogen op half 11 zucht!!!

2. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    gelukkig viel manlief echt in slaap en heb ik zonder zeuren de tv uit kunnen zetten :p Heerlijk rust om me heen met boekje, chips en cola op de bank

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Ik doe ook mee... heb helemaal niets met al dat overdreven gedoe.

FB loopt helemaal over met oranje foto's... hier in de straat ook weer teveel kinderen die te laat naar bed gaan... en die reacties op het verlies... je zou denken dat de wereld vergaan is.

4. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Nou cygnet, daar stond ik dus gisteravond van te kijken, kids van 1,5 met melkflessen in de hand nog over straat om 23.00 uur! Daar zou ik ons meisje écht geen plezier mee doen....

5. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hahaha, heb al gedacht om zelf zo'n topic te openen...
    Gisteren verplicht in een kroeg gehangen (hadden vrijgezellendag).
    Ergens in een hoek gezeten waar ik lekker niets zag dan de reacties van alle malloten die aan het kijken waren!!!

Toen de wedstrijd afgelopen was heb ik heel liefjes tegen manlief gezegd: "Ach, gun het die Denen toch gewoon.":p Werd niet echt gewaardeerd...

Denk maar zo, nog 2 wedstrijden en dan is het voor Nederland afgelopen. Helaas wil manlief dan de rest ook nog volgen:(

6. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Deze topic had ik gemist, hier ook een anti-voetbal-fan.
    Ik heb nu ook geen last van een kater doordat Ned verloren heeft, ik kan er niet mee zitten. Het is idd maar een spelletje.
    Zo maken de liefhebbers zo'n heisa dat Robben (man die 7 miljoen netto verdiend) er naast schiet tja.... deuzig volk denk ik dan.

7. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Goedemorgen :D

Zit ik vanmorgen bij zwemles en dacht ik ga eens even FB checken, zie ik niets anders dan geklaag dat ze verloren hebben en dat het zo'n rot wedstrijd was, come ooooon ... Alsof je leven er van af hangt, zouden die mensen wel geslapen hebben vraag ik me af ?? Hahahah

8. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier ook helemaal niets met het EK (en ook niet met andere wedstrijden). Geen oranje foto`s op mijn fb, geen oranje kledingstukken. Manlief geeft er ook niets om gelukkig.

Wel de wedstrijd gezien gisteren, omdat we op een verjaardag waren en woensdag zal de wedstrijd vast ook op staan aangezien man zijn verjaardag viert en er wel voetballiefhebbers in de familie/onder zijn vrienden zijn.

9. raspberry

raspberry Niet meer actief

Erg he? Ik had gisteren een bruiloft, maar tijdens de wedstrijd zat een groot gedeelte van de gasten in een andere ruimte tv te kijken....
    Vind ik echt te triest voor woorden gewoon: wat is nou belangrijker? Je vrienden toch, met wie je een ontzettend belangrijk levensmoment aan het vieren bent?
    Blijkbaar toch niet dus, voor sommige mensen :(

10. kippiekip

Dat is echt heel erg, op een bruiloft aanwezig zijn en dan naar voetbal gaan kijken, verchrikkelijk.

11. raspberry

Ja, daar kan ik ook niet bij met m'n hoofd hoor.
    Ik erger me altijd al dood als onze verjaardagsvisite weer eens voetbal wil kijken op onze verjaardag, (midden en eind juni jarig, dus om het jaar middenin de EK- of WK-stress :().
    Maar op een bruiloft vind ik het helemaal te triest voor woorden.

12. noukie89

noukie89 Niet meer actief

Stop je toeter in de la
    Want dit was weer het ek
    Met Mark van Bommel en Van der Vaart
    Wesley Sneijder aan de bal
    Verliezen we van Portugal
    ze vegen ons allemaal van de kaart
    En met Johnny achterin
    Gaat de bal er echt niet in
    Hij gooit de hele boel aan gort
    En met Ibrim langs de lijn
    Loopt de aanval niet zo fijn
    We verliezen keihard elke pot

13. raspberry

14. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

:D haha ben er ook bang voor (en het boeit me niets....)

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Hihi, terwijl het heeeeeel stil was overal hadden mijn man en ik de grootste lol toen we erachter kwamen dat het 0-1 was.... en bleef. Wat treurig nou, boehoe. ;)

16. noukie89

noukie89 Niet meer actief

mij wel maar vond hem wel leuk voor hier:D

17. kippiekip

#97 kippiekip, 10 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2012
    Hahahah die zet ik ff op me FB kijken hoeveel er gaan huilen hahahah

18. kippiekip

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid