Hier ook! LB he oja en woensdag ben ik wel helemaal voetbal maar dan krijg ik er betaald voor (werken en met de oudjes voetbal kijken)
Roep niet te hard dat het voorbij is nu ze van Denemarken verloren hebben. Normaal gesproken verliest Nederland minimaal 1 poul wedstrijd in een EK of WK maar gaat toch door naar een volgende ronde. Het WK van 2010 was de uitzondering op de regel. Dat liedje en die MP advertentie, schitterend
Ik vond het VET toen ze verloren gisteren.. Ik heb zo niks met voetbal door al die mediagekte. Ik bedoel als we winnen met hockey (dames) dan hoor je nergens wat, terwijl het nu een complete gekte is met die klote vuvuzela's overal en oranje kleding. Nee ik ben blij als het weer voorbij is
Ook hier mensen die totaal niks met het ek hebben. Zowel ikke als mijn man en onze 3 zoons geven er niks om. Kijken dus ook naar geen enkele wedstrijd. Hoorde dat ze gister hadden verloren. Tja wat zal ik zeggen spijtig haha
Whahaha die marktplaats advertentie. Hilarisch!! Ik heb er ook totaal niks mee. Mijn man gelukkig ook niet, dus hier geen voetbal gezien.
Oh, ik sluit me helemaal aan, gelukkig is mijn man ook totaal niet geïnteresseerd. Van mij mogen we er snel uitliggen, kunnen al die k#tfoefoesela's, fluitjes, megafoons, toeters en andere troep weer snel naar zolder of gewoon in de vuilnisbak.
Whahahha geweldig al die plaatjes van marktplaats en die van Dora geweldig!! Ik laat ze hier maar niet zien. Ik hoor nu alleen maar weer vroemmmmmmvroemmmmmm van F1 pfffff wat een drama weekend!
Nou, idd. Thirza is hier zaterdag laat op bed gekomen vanwege een bruiloft, maar daar is ze gisteren de hele dag chagrijnig van geweest en gisteravond was het bal met op bed gaan, (te moe dan eigenlijk, dus huilen). Dat zijn echt van die momenten dat ik denk: je doet je kind er echt geen lol mee. Dat doe je dan nog eens als er een bruiloft is, maar voor een voetbalwedstrijd? Wat doe je jezelf en je kind dan aan? Mijn man heeft gelukkig ook niets met voetbal, dus hier zal deze maand net5 met de mooie-mannen-film-maand lekker op kunnen staan
Fiets ik net hier achter op het dijkje zie ik een vent uit de sloot drinken, ik denk Huh ? Dus ik schreeuw naar die vent '' Hey meneer niet doen, daar komt het riool op uit '' die man kijkt op en zegt '' Wat sagen sie ?? '' Ik zeg '' Mit zwei händen geht besser ! "
die krengen wapperen ook aardig, lekker als je slaapt Ik hoef geen voetbal te zien, heb geen vlaggetjes of what ever... helaas is er hier 1 in huis die het wél wil zien Gelukkig moet die morgen werken haha...
Gelukkig moet die van mij morgen ook werken dus ik ga lekker film kijken, ik hoor wel als de buurmeiden juigen hahahah
Ik heb niks met het EK. Hoogstens de finale en dan taai ik af als ik zie dat het ze weer teveel naar het bolletje is gestegen, net als alle voorgaande edities...
Het is vandaag weer zo ver hoor Er liepen hier net ouders helemaal verkleed en gekleurd, verschrikkelijk ... Kon ook over niets anders gepraat worden, ik sta altijd nog even te beppen met wat moeders en die vroegen '' waar ga jij het kijken '' ik zeg ik ga helemaal niets kijken, mijn man is werken en mijn zoontje slaapt op die tijd dus ik download lekker een film en koop een bak popcorn en ga films kijken, nouuuuu die gezichten, alsof je iets heel ergs doet ofzo
die tompoucen vind ik dan nog wel lekker maar koop ik niet omdat ik ze te duur vind voor die voetbalgekte