Doet me meteen denken aan een situatie waar ik vroeger in zat. Speelde in een muziekgezelschap en als je niet vaak op de repetitie of serenade kwam dan kreeg je dat wel eens te horen. Ook van bepaalde personen die, als er weer eens een "belangrijke" voetbalwedstrijd of wielerwedstrijd was, van zichzelf vonden dat ze dan wel even een (extra) repetitie of serenade konden missen. Dat vond ik dan weer belachelijk want als er iets met Formule 1 te doen was (volgde ik vrij fanatiek in die dagen) dan was dat in de ogen van de slectief-fanatiekelingen weer geen geldige reden om een repetitie of serenade te missen. Het leukste (of meest trieste, maar net hoe je het ziet) was nog wel de halve finale Nederland-Italie tijdens het EK van 2000. In die tijd moest je je afmelden voor repetities en ik dacht, ik wil die repetitie niet missen want dat voetbal laat me compleet koud. Ik kwam binnen, heel de zaal vol met voetballiefhebbers die het op groot scherm aan het volgen waren. Enkel de dirigent en nog 2 andere muzikanten waren aanwezig om te repeteren. Affijn, de wedstrijd liep vet uit, de zaal liep leeg, maar we waren uiteindelijk maar met een man of 6 totaal dus de moeite van het repeteren niet waard. De rest had zich dus niet afgemeld en kreeg dat de week erop ook te horen van de dirigent. Maar die selectief-fanatiekelingen vonden het heel begrijpelijk dat zo'n wedstrijd zodanig boven een repetitie stond dat afmelden niet nodig was. Ongelofelijk dat als het op voetballen aankomt er met twee maten gemeten mag worden.
Pfff het lijkt hier wel oudejaarsavond met al dat vuurwerk, wist niet dat dat is toegestaan .. pff Ben zo blij, onze buren met de tieners zijn lekker ergens anders aan het kijken en onze andere buren ( duitsers ) zitten in duitsland dus ik heb geen last vanavond hihihihi Mijn man is werken en de kids liggen op bed dus ik ga lekker filmpie kijken Sterkte dames !
Tot dit jaar leefde ik altijd intens mee,heb verder niets met voetbal maar een wk of ek vond ik altijd rete spannend! Dit jaar ben ik er een beetje klaar mee,weer dezelfde vlaggetjes,en het lijkt wel of er ieder jaar steeds meer oranje troep te koop is. Vooral die irritante acties in de supermarkten....blèh Misschien dat ik er over 2 jaar weer wel zin in krijg! als het bbq weer is is het ook leuker!
Ik zit met een mega zenuwachtige man naast me op de bank. Bitterballs in de oven, als die op zijn zout ik op naar boven hahaha!
Hahaha Issie echt zenuwachtig???? En natuurlijk ook super verdrietig als ze verliezen.. Soms snap ik mannen niet.
Mijn zenuwpees zit daar gewoon op de tribune... Ik zit lekker rustig op de bank thuis, kindjes slapen... geen halve gare naast me, hihi!
Mooooooi, hopelijk kan vanavond alle oranje troep weer de vuilnisbak in! (en staan er weer nuttige verhalen op fb in plaats van voetbalverhalen )
Hij is echt zenuwachtig, en aan het schelden op die "moffen". En vraagt in de rust of hij vanaaf dan "troostfellatio" krijgt. ***ZUCHT****
haha Ik zie mijn vader nog zo zitten aan de tafel bij ons, die tafel van hun had heel wat klappen te voorduren haha
De leuningen van onze luie stoel zijn ook de sjaak vanaaf. En elke keer als manlief opspringt, dan springt de hond ook op. Heb de hond ook maar naar boven gehaald met zn mand. Arm beest kreeg gewoon een sneer... mannen