Haat aan voetbal hier.. ik hou er echt niet van.. Beetje dom kijken naar mensen die goud geld verdienen door achter een balletje aan te rennen...
Heerlijk! vermaak me prima met al dat commentaar op FB, heb iedereen al sterkte gewenst met het verwerken van de kater, ik heb er gelukkig geen last van en slaap er vannacht niet minder om! Nog 1 zo'n baggerwedstrijd en we zijn er weer klaar mee voor een tijdje. * We gaan weer naar huis en dat is prima! Viva Hollandia!*
Laat je toeter in de la, want we gaan niet naar het EK hihi! kwam net dat liedje bij van de plus?? neem maar afscheid van die reclame
Heerlijk geslapen ja, eindelijk is dat kinderachtig oranje gedoe bijna afgelopen. Dat is een reden voor een feestje! We gaan vandaag van het heerlijke weer genieten zonder oranje gloed.
Daar loopt mijn man gelukkig niet warm voor.. Vorig jaar reed de tour de france door onze wijk heen, oke dat vond ik dan wel grappig maar verder heb ik daar niets mee.
Hier een mop over nederlanders (heel gevaarlijk op een nederlandse site natuurlijk). Belgen leven ook mee met jullie Wat doet een nederlander als nederland het EK 2012 wint? "hij zet zijn playstation af"
Whahahaha, die vind ik (als Nederlander) onwijs grappig en zoooo waar.... Nog 1 wedstrijd en dan is het voor Nederland afgelopen, gelukkig... Helaas wil manlief dan nog wel verder kijken, waarom dan toch???
Weer een paar leuke grappen tegengekomen. Maar verkijk je er niet op, alles is nog steeds mogelijk om toch een ronde verder te komen. Oké, Duitsland is door, maar als die de volgende wedstrijd winnen en Nederland wint de volgende (met een gunstig doelsaldo) dan gaan we alsnog door. Denemarken en Portugal kunnen namelijk ook nog steeds twee verlieswedstrijden op hun naam schrijven....Alhoewel ik daar eerlijk gezegd niet op reken.
Ik heb helemaal een geweldig oranje waar ik dagelijks van geniet: het haar van onze dochter Dat is ook het enige oranje waar ik van geniet, (OK, en van andere roodharigen ook: ben fan van rood haar ).