Die moppen zijn leuk O, en ik hoop zo dat Denemarken en Portugal gewoon goed blijven presteren Was vandaag op 1 van de woongroepen waar ik begeleider ben en daar stonden alle wedstrijden in de agenda. Zag ik dat verdorie zondag nederland weer speelt. Op mijn verjaardag! Bah..... (Gelukkig vieren we het volgend weekend en heb ik inmiddels goede hoop dat het dan definitief klaar is voor NL )
Zoals ik het begreep is ook Duitsland nog niet zeker... Als de Denen winnen hebben die 6 punten net als Duitsland. En als Portugal van Nederland wint hebben die ook 6 punten... Dan hangt ook dat nog van doelsaldo af. Tis een rare poule...Poule B.
mijn vent heeft niks met voetbal en is toch bij vrienden gaan kijken dus ik heb heerlijk weer een avondje rust haha
haha ik keek op ned 3....ik dacht huh, welke is nou oranje! Nou geen één dus haha! ik ben er ook weer trouwens (als je het niet was opgevallen)
AARGGGGGGGGGG pokke &^@&%@) voetbal, prima dat ze voetballen en scoren (eigenlijk niet) maar die toeters!!! GGRRRRR Als mijn kind wakker word, dan dan dan, geen idee wat ik doe, ja mijn kind troosten en weer lekker laten slapen, maar oehhh Zal ik iets met voetballen hebben NEE
Ben blij als het voorbij is. Manlief heeft er ook niets mee, gelukkig dat er her en der nog wat anders op de tv is. Als ze verliezen morgen even lekker inwrijven bij de voetballiefhebbers op het werk . (en dan van je chef te horen krijgen dat je een kreng bent, maar gelukkig wel een lief kreng)
WAAAAAAHHHHHH schrik me de pleuris van de buren!!!! Er is blijkbaar gescoord, haha. Ik kijk geen voetbal, tv staat zelfs uit.
Het zit weer te vloeken voor de tv met een biertje in zijn hand. Zo raar dat ze het altijd beter weten dan de trainer. Whahahahha.
Wilde het net schrijven, pffffffffff Mijn man zegt zelfs, nah als het zo door gaat zet ik de tv uit Had ik de zekerheid maar voor de helft
heb zo lol hier, ik maak geen vrienden op me fb iedereen zegt '' fuck ronaldo '' ik antwoord alleen maar '' nou als dat zou kunnen '' dat commentaaaar whahahah
ohw ik maak ook geen vrienden met mn man vanavond! Ik ben op dreef om een kansloze opmerkingen te maken op zijn commetaar, en daar zelf het harts om moeten lachen voorbeeld: man: ^&^&(^( hij strap je laat in ik: sja het is net de ns, ook altijd te laat man: &^(&)*&&%$%$ commetator: hij lijkt uit belans te zijn geweest ik: sja dat heb je als je geen belansdag neemt man: *(^$(^) heb je niks anders te doen ik: nee hoezo vermaak me prima
Hoe lang zal het trouwens duren voor alle oranje zooi is weggehaald? Of zouden ze het stug laten hangen ? Hier in het dorp hangt overigens bij 1 huis de oranje voetbalvlag al sinds de eerste wedstrijd vorige week half stok, wat een onderbroekenlol !
die van mij was gelukkig de deur uit, hij kwam net binnen...pff wat een aanfluiting he!? ehhh ja hoor schat! ahum haha! kippiekip lekker ding he!!!!!!!!!!!! echt yummie hahaha
Hihi, ik heb op FB gegooid dat ik gisteravond gewoon NOG een verjaardagskadootje heb gehad: oranje eruit Heerlijk, eindelijk klaar met die ongein. Dacht vanochtend al wel dat ze verloren hadden, want ben niet wakker geworden van toeterende auto's en schreeuwende mensen enzo (lag er om 22 in). Maar als ik dan op het journaal alle relschopperij zie.... jemig, wat kansloos. 't Is maar voetbal hoor..... :x
Hahahah heeeerlijk dat he voorbij is, kunnen eindelijke al die armoedige oranje spulletjes uit de straten ... was er eentje bij mijn ouders in de straat die had heel zijn huis met oranje zeil ingepakt, het enige wat je nog zag was zijn deur en onder raam, zag er niet uit ...