Er is in het zwanger gedeelte al een topic over de eerste symptomen, maar die gaan er alleen over als je daadwerkelijk zwanger bent. Natuurlijk willen we allemaal dat die krampjes, maagzuur en misselijkheid duiden op een zwangerschap, maar waarom dat geen topic om te klagen over die krampjes, maagzuur en misselijkheid?
helemaal leuk!! ik doe mee. niet om te klagen maar wel stil te hopen op een antwoord wat ik al een tijdje wil horen en niet krijg hahahah tot nu toe zit ik op cycl dag 18 nog geen teken van een ei helaas.... ook geen krampen steken of wat dan ook ook geen misselijkheid en gevoelige borsten wat ik normaal wel heb voor of tijdens me ei. dus kan nog niet mee klagen
Ik doe ook mee, want mijn borsten lijken weer uit mijn bh te springen en kunnen nog geen druppeltje water verdragen, naar de wc gaat ook al moeilijk en de trek die ik heb zorgt er nog eens voor dat ik nog 10 kilo aankom.. En ik ben het zooo zat!! behalve als ik over 11 dagen positief test.. dan ben ik happy
Ik klaag ook mee... Moet nog n week wachten voor kan testen en vind dat veel te lang duren!! Niet heel veel kwaaltjes tot nu toe (vreemd vorige maand wel) alleen sinds net minie steekjes ter hoogte van me linkerlies En n beetje n misselijk gevoel maar dat kan ook komen door dat ik n hele reep:O chocolade heb gehad.. foei foei ik weet t
ik doe ook mee... rommelende buik/darmen net na eisprong (had ik bij me vorige zwangerschap ook, maar tot groot verdriet jet 14,5 week moeten afbreken) niet naar toilet kunnen en zodra dat wel ging erg aan diaree.. bh die ik tijdens me zwangerschap paste, past nu ook opeens weer. gevoeligere tepels. zit vandaag op dag 25. cyclus van slag door bevalling. 28-26-24 dagen zijn de laatse.. nog even wachten dus.. gister voor grap ovulatietest gedaan.. was geen knaltest maar zelf nog niet zo fel gezien afgelopen maand(eerste maand er pas aan) nou we wachten maar weer "rustig" af
Ik doe ook mee.. al heb ik nu nog niet veel te klagen.. mijn ei kan ieder moment komen, heb wel afgelopen week paar x misselijkheidsvlagen gehad in ene x wat op kwam zetten en ook in een keer weer over was.. echt soms tot bijna spugend/kokhalzend aan toe.. heb ik eigenlijk nooit maar ik zal wel heeeel raar staan te kijken als ik zwanger ben ondanks dat ik afgelopen maand gewoon mijn ongi heb gehad, maar ik reken er gewoon lekker niet op, ik beschouw het als een klacht wat vaag is maar ook door andere factoren kan komen.
Hier ook misselijk, moe en last van maagzuur, elke maaltijd proef ik de rest van de avond door opboeren. Ook veel krampjes en een kriebel in mijn buik. Ik ben vaak misselijk vlak voor NOD, waar zou dat vandaan komen?
Auw auw auw wat doet mijn onder rug pijn... Volgens mij verkeerd gelegen gister. Ik ben zooo toe aan een massage hahaha nog steeds geen ei. Volgens mij komtie ook nog langerrr niet das balen
Leuk topic! Als het goed is vorige week mijn ei gehad en 1-9 mijn NOD. Heb afgelopen week twee dagen pijn in de onderbuik en rug gehad. Nu hele pijnlijke tepels (net als toen mij (.)(.) net begonnen te groeien haha), niet naar bed kunnen en weer veel te vroeg wakker en moeilijk naar de wc kunnen. Pfffff waarom kan een vrouwenlichaam niet gewoon normaal doen
Pff... Ik word gek van mezelf! Ik ben opeens zoooo chagrijnig!! En me vriend maar lief doen tegen me en ik kan niks anders als ern chagrijnige kop trekken en klagen en snauwen, best zielig voor hem.. Heb sinds vandaag ook wat krampjes/ steekjes in mijn onderbuik wat soms zeer pijnlijk is..
Moodswings? Die heb ik als ik ongesteld moet worden, mijn man koopt maar zonder mokken chocolade voor me dan en blijft uit mijn buurt
En jawel hoor, vandaag 7 dpo (tenminste, mijn vermoedelijke eisprong, want 100% zeker weet ik het niet) en mijn borsten voelen zwaar aan, rommelende darmen, misselijkheid met vlagen, hongerrrrrrrr gevoel, moe en steekjes net boven de liezen.... hetzelfde als vorige maand.. grrrrrr en hoewel je het verdikkeme weet he.. toch komt nu de spanning weer op.. toch hou ik mijn banner nog ff aan en wacht ik nog 10 dagen af voor ik test..als dat nodig is
opff heb nu sinds een paar daagjes een ongi gevoel ( heb ik nooooit!) gevoeligere tepels en moest bijna janken bij een film:S:S bizar.... heb volgens mij vorige week me ei gehad okal staat op banner paar daagjes terug.... maar damn wat is dit fucking irritant!!!!
Hier ook een stuk emotioneler dan anders. Norgmaal huil ik nooit en nu af en toe moet ik m'n tranen gewoon inhouden en niks laten merken. Ook na mijn eisprong pijn in mijn onderrug en lies gehad en nu ook af en toe lichte misselijkheid en duizeligheid. Deze symptomen heb ik andere maanden nooit gehad. Zou het dan toch??
Hey meiden, nou ik weet het niet meer hoor.. ik zou vandaag mijn eisprong moeten hebben maar heb tot op heden nog geen rekbaar slijm gehad (had ik vorige maand wel, en zo wist ik dat ik vruchtbaar was en me ei er aankwam...) heb toch het idee dat mijn cyclus deze maand langer gaat duren ik kan nog niet veel zeggen over mijn cyclus natuurlijk dit word mijn 2e echte ongi en natuurlijk cyclus maar vind het wel balen als me cyclus langer duurt, ik vond 33 dagen eigenlijk gewoon goed... maarja ik mag niet klagen er zijn mensen met een veeeel langere cyclus maarja ach dit is het grote klaag topic toch
Gebruik je ovu testen of temp je? Misschien voor een volgende ronde handig! (al hopen we natuurlijk dat die niet nodig is)