Ik gebruik nu nog niks.. ik wil het eigenlijk gewoon eerst zelf doen en me eigen lichaam leren kennen al kan dat lang duren. Tuurlijk doen veel mensen hier aan temp of ovulatie testen maar ik kies er bewust voor omdat niet te doen omdat ik eigenlijk gewoon spontaan wil klussen wanneer we er zin in hebben en niet dat het voor ons een verplichting word om te klussen op mijn vruchtbare dagen, de wens is er maar ik heb er geen haast bij om nu perse zwanger te worden we laten het gewoon op zijn beloop en zien het wel, des te groter de verassing
Yeeeh ik voel sinds gister steekjes in me onderbuik. Eindelijk. Vandaag deed t zelfs pijn toen ik moest lachen. Helaas nog geen rekbaar slijm. Maar k hoop dat dat niet lang op zich last wachten.....spannend alles is gelukkig goed ( hoop ik )
Pff.. klachten worden hier ook wat meer, zelfde als vorige maand n week voordat kan testen komen er steeds meer klachten bij en zul je zien word ik vast "vrolijk" ongi.. ben behoorlijk misselijk beetje gal smaak af en toe ( sorry voor de dames die ook misselijk zijn) en mn borsten worden ook weer lkkr gevoelig, gelukkig morgenochtend afleiding omdat moet werken.. Oh ja ik temp trouwens ook en dat ziet er wel goed uit tot nog toe, maar echt weten zullen we t pas rond nod
Mijn darmen zijn ook echt aan het rommelen en voel elke keer plofjes in mijn buik.. Gister ook gemeenschap gehad.. Had gister ook echt een aanwezig gevoel rechts thv eierstokken.. het was niet pijnlijk maar het voelde alsof daar echt iets in de weg zat zegmaar.. Een ei? Iemand hetzelfde gevoel gehad?
wat heb ik nou aan mijn kar hangen zeg. ik dacht neem een beetje rijst met snijbonen van gister. en ik werd na een paar happen toch misselijk. hup alles kwam er acuut uit!!?? ik loop terug naar me eten en ik werd lichtelijk misselijk van de geur. ik ben een rijst eter en het ruikt gewoon altijd lekker. waarom vandaag niet . het stond gewoon in de koelkast. ik zit op cd 21 en nog geen ei gehad dus zwanger ben ik niet. zelfs me cracker valt niet lekker in de maag. mijn god mijn lichaam is zeer van slag vandaag. verder voel ik me kip en kip lekker
@Romy Zou best kunnen.. ik voel t soms ook links of rechts.. Hier lijkt me beha ook weer n maatje te klein.. maar ja dat was voorgaande maanden ook zo. Wacht gewoon t weekend af en zullen wel zien wat er gebeurt, al valt t niet mee om er niet te veel mee bezig te zijn..
Leuk idee dit! Mijn nod is vrijdag en ik heb sinds een dag of 3 vreemde steken in linkerzij/heup. Vooral als ik diep in adem voel het pijnlijk. Kent iemand dit? Nu steekjes recht en links in mn buik (iets richting mn liezen) en lage rugpijn. Toch heb ik het gevoel dat ik mezelf weer gek loop te maken en ik misschien wel al die klachten heb door mn nieuwe schoenen, haha!
Ik ben verschrikkelijk moe, chagrijnig, steken linksonder in mijn buik en gevoelige borsten. O, en ik heb vreetbuien. Maar we doen het nog met condoom dus het kan eigenlijk niks betekenen. Tenzij die ene keer dat er sperma op me kwam en een beetje erin liep, toch iets fout is gegaan haha... Waarschijnlijk moet ik gewoon ongesteld worden eind deze week en komen de symptomen daar van... Maar heel stiekem hoop ik dat ik zwanger ben haha.
Hoi dames, Ik heb de afgelopen maand zoveel klachten gehad dat ik dacht het moet raak zijn het kan niet anders. Ik voelde het gewoon helemaal nadat ik vorige week bruine afscheidng verloor (dacht dat het een mogelijke innestelling zou kunnen zijn). Helaas ben ik vanochtend ongesteld geworden. Echt balen dus op naar de volgende ronde. Hoop dat jullie wel positieve testen in handen zullen krijgen.
@ Zeineb wat rot voor je, je lichaam kan je soms zo voor de gek houden.. ik heb ook al een paar x gedacht dat ik zwanger was al zat ik nog aan de pil, heb toen zelfs een mogelijke innesteling gevoeld dacht ik, maar bij mij bleek het ook niet zo te zijn, werd gewoon ongesteld. Ik hoop nergens op en ik reken nergens op, dat is het beste wat je kunt doen. Ik probeer me ook niet zoveel met zwangerschap bezig te houden het komt wanneer het wil komen en wanneer de tijd er rijp voor is. Ondertussen probeer ik van andere dingen te genieten en me op andere dingen te richten. Wij zijn ook nog niet bezig maar we willen het wel over een tijdje proberen. Ben wel al pil af en ik probeer nu eigenlijk mijn eigen lichaam te kennen met mbt de cyclus, eisprong voelen enzo. Ik wens je veel succes bij het zwanger worden.
hm.. zat ik eerder nog te klagen over symptomen, nu eigenlijk niet zo veel last van.. zou dat n goed teken zijn?? kan me nog herinneren dat ten tijde van vmk ook geen symptomen had, oh ik hoop t zo..
Ik ga deze week ook weten of het gelukt is of niet. Ik hoop het zo, maar ben zo bang dat het weer niet gelukt is. Eind vorige week had ik steken in mijn linkerkant, maar vorige maand had ik dat ook en toen werd ik ook ongesteld. Mijn buik voelt iets dikker dan anders (denk ik) dus dat kan wel een aankomende ongi betekenen. Mijn darmen rommelen soms, maar dat ik van de honger of omdat ik net water gedronken heb. Hihi
Nou ik ben benieuwd : Heb ontzettende zere borsten M'n darmen zijn al 4 dagen van de wap Ik ben enorm prikkelbaar Ben moe Heb geen zin in avondeten en ik eet nauwlijks war En ik heb al en toe van die mijnmenstruatieziteraantekomen buikpijn En qua gevoel zou ik het echt niet weten of ik zwanger ben ja of nee. Bij onze zoon had ik wel zo'n sterk gevoel en had ik voor mijn nod wat buikpijn en was heel erg moe Vrijdag ga ik er een testje tegenaan gooien (is 4 dagen voor mijn nod)
Dag 25 en nog steeds de klachten. Nog geen tekenen van menstruatie, terwijl ik vorige maand twee dagen voor de menstruatie bruine afscheiding had. We zullen zien. Ben nog steeds verschrikkelijk moe, echt totaal geen energie. Buikpijn ook nog linksonder. Maar nu kan ik mezelf natuurlijk ook gek zitten te maken omdat ik zo graag wil. De kans is echt enorm klein..
ik zit op dag 26.. en denk stiekem aan om te testen, maar durf niet.. wil wachten tot zondag, als ik dan niet ongi word test ik denk ik maandag en dan voordat me vriend naar t werk gaat.. heb nog steeds niet echt klachten, alleen ietsie misselijk na thee maar dat heb ik wel vaker.. ben wel zenuwachtig, was t maar weekend
Ik heb, behalve ongesteldheidsbuikpijn dus niet echt ergens last van. Ik denk wel van gevoelige borsten, maar het kan ook zijn dat ik mezelf die aanpraat! Dit is zó erg!! Donderdagochtend ga ik testen... Ga daarna naar Preston Palace met de familie.. We willen het graag een verrassing houden dat we bezig zijn met een kindje proberen te maken, maar als ze merken dat ik niet drink heeft iedereen het gelijk door :/ ... Eigenlijk te vroeg, maar neem ook wel een test mee anders voor de zekerheid.
Hier ook wat symptomen!! Rommelende darmen, af en toe misselijk en duizelig. Ik hoop zo dat mijn lichaam mij niet voor de gek aan het houden is. Of ik misschien mijzelf wel Hopen dat ik morgen niet ongi word!!!! Word een beetje gek van die onzekerheid
ik wil ook even klagen Ik heb as donderdag mijn nod,maar heb al vanaf 1,5 week geleden ontzettende krampen in mn onderbuik meestal is dit sávonds/snachts of als mn broeken iets te strak zitten en dit komt de afgelopen week iets teveel voor naar mijn zin..mn buik is erg opgezet en heb af en toe steken meestal rechts onderin,mn darmen rommelen en kan bijna niet naar het toilet.Ook zijn mn borsten al vanaf 1,5 week opgezet en pijnlijk al moet ik zeggen of het lijkt dat dit nu afneemt terwijl ik dat juist erger krijg zodra ik ongesteld moet worden.ontzettend last van mijn onderrug en erg moe. Ik zou zeggen zwanger Heb vanochtend zo'n vroege test gedaan helaas was deze negatief,dacht een heel licht streepje te zien maar denk dat ik die gewoon graag wilde zien haha iemand ervaringen met deze klachten en toch zwanger??? Ik wacht het nog 2 daagjes af pfff wat duurt dat lang
Spannend meiden! Ik heb sinds vandaag een beurs gevoel in mijn onderbuik en mijn tepels zijn gevoelig.. Denk er net aan dat ik sinds zaterdag duizelig ben af en toe.. We hebben het onveilig gedaan in precies mijn vruchtbare periode dus het is deze maand zoiezo spannend voor mij.. Maar ooj zeker voor jullie als ik zo naar de klachten kijk!!!
mijn duimen draaien voor iedereen die in spanning ziet *duim* *duim*.. als ik t weekend niet ongi word test ik maandagochtend, wanneer kunnen/willen jullie testen?