It's a GIRL !!!!!!! alles verder helemaal goed ...... helemaal happy xxxxx ga ff snel boodschappen doen, kom straks nog even spieken liefs
dank jullie wel, iedereen had het goed behalve rogijuli... we hebben echt ook prachtige foto's, die zal ik, als ik even tijd heb, (gaan nu naar m'n schoonouders) er even opzetten, de echoscopiste (dezelfde als bij de jongste, en we hebben haar bij de vk) had twee tellen dat ding op mijn buik, en zei, nou je ziet het wel he!!! en mijn man te kijken met een scheef hoofd, en ik begon te janken haha geweldig... ook onze dochter was helemaal in de wolken, ben zo happy, en alles zag er helemaal goed uit... in iedergeval alvast hele fijne kerstdagen, als ik jullie hier niet meer tref.. liefs
ben nog wel steeds een beetje ondersteboven haha, kan nu dus alle baby jongens kleding (die ik had bewaard) alsnog wegdoen... want ik mag opnieuw shoppen hihi, ben zo benieuwd of de voorspellingen voor jullie ook kloppen,
kan me herinneren dat er vandaag iemand een echo had voor geslachtsbepaling...... (was jij dat gezellige taart?) ben heel benieuwd of de voorspellingen zijn uitgekomen.... ben even lekker los gegaan met shoppen, alleen het behang kunnen we het niet over eens worden, ik wil van lief en m'n man van pip..... dat word nog even discuseren haha
Angel: had je toevallig mijn echo al een keer geplaatst op het in-gender forum? Ben namelijk nog steeds erg benieuwd en aangezien ik via de andere topics maar 3x een mening had gehoord was ik benieuwd wat ze op in-gender zeggen. Ikzelf ben een beetje een digibeet wb foto's plaatsen ;o)
Zou het dan toch echt een meisje zijn Angel.....over een paar weken weten we het met zekerheid, ben benieuwd of het allemaal klopt.
Das snel, speciale echo aangevraagd daarvoor? Ik wacht gewoon tot de 20 wkn echo ergens in februari. Dus moet nog wat langer geduld hebben.
ja het is bij een pretechobureau. maar GRATIS als je daar ook een 3d/4d echo reserveerde. En die wil ik toch doen, dus mooi een gratis geslachtsbepaling!
hmm ik wilde mijn echofoto van 12 weken ook op Ingender zetten, alleen kan niet inloggen Heb me wel al kunnen registreren..