Ja ik baal er ook ontzettend van ! Heb me wel kunnen registreren maar meer ook niet .. && er zijn ook niet veel mensen die op mn topic hier hadden gereageerd dus ik dacht probeer het daar even haha..
ik kom al 2 dagen niet meer op het forumgedeelte, hij zegt dat de pagina die ik aanklik 'niet langer bestaat'... lekker vaag! ik had mijn post nog gebumpt, dus was benieuwd of er nog meer reacties zijn gekomen... balen!
Ennuh die lui daar weten niets! Ze zeiden daar dat er geen nub te zien was (tenminste geen hele nub) en een iemand zei zelfs een jongen en niemand zei meisje daar! Iedereen hier had het goed! We krijgen 100% een meid hebben we net gehoord!!
angel: super! hoewel ik hoop dat ze het bij mij wel goed hadden... hihi... hier op het forum zeiden de meeste meisje, maar toch ook een aantal jochie... en daar zeiden ze alleen maar meisje... morgenavond is het uur van de waarheid haha
via mijn geschiedenis op de laptop toch weer op het forumgedeelte kunnen komen... zag dat er nog twee meiden een meisje denken bij mij... maar ik kan niet reageren erop, echt die site doet het bijna nooit!
via je geschiedenis doet het forum het gewoon! ik kan nu ook gewoon reageren weer (met reply, niet met quick reply) dus mssn een tip voor degenen die het ook niet lukten...
Je kan het forum nog wel op !! Gewoon ff googlen op "nub ingender" en dan kom je er ook op. Zo heb ik het net ook gedaan.. Via de website zelf lukte het me ook niet.. Best raar..
We krijgen een dochter! Op in-gender had iedereen het goed, hier had ik nog 4 mensen die jochie dachten. De stand is geëindigd op 38-5...
WOW ! Op mij reageert bijna niemand haha, hier niet en op InGender niet.. Gefeliciteerd Surf ! Was het wat je hoopte?!
Hi!! Heel apart! Hier denkt iedereen een meisje 7-0, maar bij In Gender denkt iedereen jongen 7-0!!! Daar word ik alleen maar meer Nubsedded van!! Haha! Nog 1 weekje geduld opbrengen.... Iemand hier nog gokje wagen? Groetjes