Mama2012: Hier precies hetzelfde verhaal! Hier denkt iedereen meisje, daar jongen. Zo te zien dezelfde verwarring: nub evenwijdig aan de ruggengraat, maar het 'bolletje' aan het uiteinde van de nub staat rechtop. Volgens InGender duidt dat op een jongen. Mijn echo is ongeveer hetzelfde! Ben dan ook erg benieuwd wat het bij jou uiteindelijk blijkt te zijn! Laat je het weten? Ik moet nog 5 weekjes wachten tot ik het weet.
BXB: ja we hoopten op een meisje, we hebben al 2 mannetjes, dus dit is wel echt een bonus! ze hebben het op IG inderdaad steeds over dat puntje of dat wel/niet omhoog staat en niet de hele nub... ik weet dus eigenlijk niet zo goed meer waar ik naar moet kijken... in eerste instantie zou ik ook meisje zeggen, maar ja, het is inderdaad zo dat het puntje omhoog staat, maar of dat wat te betekenen heeft, geen idee...
Komt iemand van jullie wel op het forum van in-gender. Kom er echt al deze hele week niet op?? dat gebeurt wel vaak daar :x
Ja ik wel, maar alleen via m'n eigen geschiedenis en van daaruit kan ik alles doen, maar rechtstreeks kom ik er ook niet op... Ik had nog onze 'pottyshot' er op gezet, maar heb maar 1 reactie helaas. De nub is duidelijk interessanter haha
Dames! Vandaag hebben wij de 20 weken echo gehad! Heerlijk om weer even te kijken! Alles goed en het is overduidelijk een.....JONGEN!!! Op InGender.com had iedereen het goed gegokt en hier zat men er unaniem naast.. Haha! Het was leuk vermaak, maar dus geen exacte wetenschap! Maar interessant is het zeker.. Groetjes