Ik moest toch nog een cadeautje bestellen voor een feestje waar mijn zoon voor is uitgenodigd (maandag uitnodiging, vrijdag feestje, lekker op tijd ), en als het goed is komt het boek zo mee. Nu nog het lobbes boek!
Hey meiden. Ik heb even een vraag. Is er iemand toevallig speelgoed wat terugpraat/napraat tegengekomen? Een knuffel oid? Ik wist niet dat het boek bij het folderpakket zat dus ik heb alles weggegooid. Op de site kan ik niet vinden wat ik zoek.. Het is voor mijn dochter van 3 maand.
Hier is het boek gisteren binnen gekomen. Zonet nog een boek opgehaald bij de buurman, zodat de kids elkaar niet de hersens inslaan haha. Heb net de boeken van vorig jaar weggegooid. Valt me op dat het boek dit jaar een stuk dunner is.
Mama, die wil ik! Mama, die wil ik ook!! Kijk mama, die wil ik ook!!! Heee mama, kijk! Die heb ik!! Oohhh, die wil ik ook! En deze wil ik ook!! En deze ook! Etc etc. Ik vind het allemaal wel leuk. Onze zoon is pas jarig geweest en hij mag zelf nog iets uitkiezen van het geld van mijn grootouders. Een hele opgave voor een kind van drie natuurlijk. Maar ik vond het ook wel een leuk experiment. Em ik moet zeggen; na een half uurtje bladeren is hij er ook wel uit. Hij weet dat hij maar één ding mag kiezen en hij wil een keyboard, roept hij nu steeds. We gaan zaterdag naar de stad en als hij bij z'n mening blijft, krijgt ie een keyboard. Ergens wel jammer, want die hadden we hem namens de bab willen geven. Maar ja: beloofd is beloofd! Gelukkig is hij ook duidelijk geweest over zijn tweede keuze, dus dat wordt dan het babycadeau.
Kan iemand van jullie voor mij een email adres terug vinden? Ik woon namelijk vlak over de grens, de dichts bij zijnde Intertoy's is een NL vestiging, maar als ik naar d'r website ga, word ik automatisch doorgeklikt naar de andere website. Erg irritant, zeker aangezien de vestiging toch een 30 minuten rijden is.
Stel uw vraag via het contactformulier of neem telefonisch contact op met de servicedesk webshop. servicedesk webshop 0180-330770 (normaal tarief) Telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:00u - 17:00u. Kies het service onderwerp van uw keuze, vul de verplichte velden in en druk op de 'verzend' knop. Kies een onderwerp. * Er is dus geen mail adres. Als je een pb stuurt met je vraag en gegevens vul ik hem wel in voor je als je wil hoor
Jaaaa geduld is een schone zaak. Kwam er vandaag toch nog een tweede reclamepakket binnen met daarin het boek en de folder vh kruidvat en het prijzencircus vd v&d. Hebben anders nooit. Maar het boek is binnen het feest kan beginnen. Maar waar blijft die van lobbes eigenlijk?
Hier zat ie er niet bij, wel v&d en kruidvat. Mijn zussen hebben hem ook niet, terwijl er wel een intertoys in dorp zit???!!! Volgende pakket misschien? Anders vrijdag maar even langs voor ze in de winkel op zijn! Lobbes duurt veertien dagen kreeg ik te lezen na bestelling...
hier kwam net ook dat folderpakket binnen met vd en kruidvat enzo en dus een gat in de verpakking en geen intertoysboek!