En heeft iemand het boek al binnen gekregen Ik kan niet meer wachten eigelijk. Vorig jaar kregen we het boek op een zaterdag, ons dochtertje mocht toen wat langer opblijven. Ik had wat lekkers gehaald, warme chocolade melk gemaakt, kaarsjes aan en toen hebben we gezellig plaatjes zitten knippen van wat WE wilde hebben Dat was zo gezellig, gaan we dit jaar weer doen. Dus we maken er meteen een gezellige boel van.
Ah volgens mij komen die vandaag weer langs. Hopelijk met het boek. Ben overigens al wel begonnen met her en der wat cadeautjes te kopen, jullie ook?
Ik wil eigelijk ook al vast beginnen om wat kadootjes te kopen. Alleen ik weet eigelijk nog niet zo goed wat ik moet kopen, ik vindt het zo moeilijk, en vooral voor de jongste.
Hier het lobbes boek ook binnen. En hopelijk komen de andere boeken snel Hier de grootste kado's al binnen. Heb op de duitse ebay 2 speciale lego dozen op de kop kunnen tikken. Voor 25 euro had ik nu 2 dozen die niet meer te verkrijgen zijn en een nieuwwaarde hebben van 145 euro samen. Dus heel erg blij mee. Nu nog een paar kleine dingen erbij, nog een leuke pyjama en verder kijk ik nog wel. Hebben jullie tips voor schoenkadotjes voor een jochie van dan bijna 5 ?
Hier standaard een hotwheels auto al wordt dat misschien nu een matchbox, begon hij ineens over. En een stripboek van donald duck, bij kruidvat voor 2, 50 dacht ik. Verder moet ik nog kijken.
Hier nog niks binnen ook lobbes niet . Maar schoenkadootjes, een klein zakje lego poppetjes, ik heb playmobil poppetjes gekocht voor de schoen (0,99) en iets met snoepgoed gaat er komen. Een boekje of stickers is hier ook altijd goed
Snoepgoed komt er inderdaad. Maar stickers en boekjes maak ik Daan momenteel helemaal niet blij De boekjes en doe boeken die ik voor de vakantie had gekocht liggen er nog. Maar een auto of zo kan ik wel eens naar kijken
Hier ook nog niks binnen... Baal als een stekker... Was afgelopen week ziek dus dacht mooi komt er vast een speelgoedboek binnen heb ik een beetje afleiding van die tv word je ook doodmoe. Maar helaas hier nog niks gezien
Hier ook al wat cadeautjes gehaald die ik goedkoper op de kop heb weten te tikken. Weet in ieder geval ook dat ik voor Emma een dvd van Pippi langkous en een boek van Pippi langkous wil halen is ze gek van. En voor Julia een dvd van Charlie en Lola die vind dat helemaal te gek. Maar deze week of volgende week is de kans dus groot dat hij komt als ik dat zo lees? Hoop het!
jaaaaa! ik lees net op facebook dat iemand het intertoysboek al heeft...dat is hier een paar straten verder...ik wacht met spanning af!
oeeh spannend! Ik word er helemaal hyper van, haha. Ik woon in de regio, hopelijk heeft dat met elkaar te maken en krijgen wij het boek deze week ook!