Jaa heerlijk! Met een schaal pepernoten en het boek op schoot, lekker lezen, dromen,knippen en schrijven!!
Hier ook nog niks Komen de speelgoedboeken samen met de gewone post? of apart. Ik vindt het wel heel leuk dat er nog sinterklaas fans zijn hier op het forum. Mijn zus en mijn beste vriendin zijn ook fan, en vinden het ook super leuk. De rest van de ouders met kleine kindjes die ik ken, zeggen alleen maar, ze hebben al zoveel, of we kopen alleen maar praktische dingen. Ik doe er ook wel wat praktische dingen bij. Maar met sinterklaas hoort er ook speelgoed bij vindt ik al. Ik wil die blije snoetjes wel zien, daar geniet ik van.
ik kijk er al naar uit ben ook wel benieuwd hoe de voorkant er dit keer uit ziet. haha voor de liefhebbers hier staan alle speelgoedboeken van intertoys van de afgelopen jaren. Intertoys webshop, online speelgoed kopen en bestellen
Leuk om te zien! Van de jaren 90 kan ik me nog goed herinneren, dat was van de tijd dat ik nog klein was. Die vind ik ook wel echt het leukst om te zien! Typisch intertoys.
ik heb de foto van haar facebook *gejat* ik las net dat het boek bij onze zondagskrant zit maar haar buurvrouw brengt deze rond en vadaar dat zij er al eentje heeft voor de liefhebbers de nieuwste cover!
Op de iPad duurde het idd even, maar inmiddels heb ik het hele boek doorgebladerd, jeugdsentiment dit
Ga echt niet de app kijken. Ook al ben ik nieuwsgierig haha! Wil toch echt bladeren door het boek. Leuk de nieuwe voorkant al even te zien. Ik herken gewoon nog wat voorkanten van eind jaren 80 en jaren 90. Grappig zeg!
Haha, dacht er gisteren ook weer eens aan! De kinderen kunnen heerlijk aankruisen wat ze willen! Ook errug handig omdat ze rond de sint jarig zijn! Ze komen geloof ik de laatste week van september dus nog even geduld!