Dochterlief is eind oktober jarig en het intertoys boek is altijd een brin van inspiratie. En daarna mag ze knippen voor het verlanglijstje voor sinterklaas. Maar ik heb al een paar sint cadeautjes binnen. Rond sinterklaas ben ik als een kip zonder kop en vergeet ik de dingen die echt leuk zijn. En nu in de aanbieding
Ik heb de app gedownload (en meteen voor 3 jaar leuke dingetjes gezien). Ik vind het lijstje in die app wel onhandig, je kunt er niet echt makkelijk door schollen. Ik zie hem trouwens bij folders.nl niet staan.
Het valt me trouwens op dat er echt veel duurdere spullen in staan. Meer dan anders heb ik het gevoel.
Oeh leuk!! Jeugdsentiment! Ik heb al een lijstje met de dingen die ik graag wil kopem voor kerst/verjaardag, maar bladeren door het boek is zo leuk
Ohhh zit hij in het folder pakket? Dan krijgen we hem vandaag waarschijndelijk ook. Gaan we vanavond als de jongste in bed ligt gezellig plaatjes knippen en plakken :-D
Hier is ie net binnen, heb hem nog even verstopt ander is het ruzie om het boek. Vanavond vast ff spieken en dan morgen mogen de kids.