Hallo meiden, Ik ben er misschien vroeg bij en maar goed ook want ik heb jullie hulp nodig. ik wil voor mijn zoontje zijn verjaardag een nieuw tafeltje met 2 stoeltjes, maaaar daar komt tie natuurlijk. Ik wil hem in de thema Sesamstraat, leuk bedacht, niet te vinden dus. Nou had ik een site gevonden die ze zelf maakt, maar helaas dat doet ze dus niet meer, daar ging mijn idee. Nou zou ik het zelf kunnen doen, maar ik heb de feeling er niet voor en geen tijd en zin. Wie weet iemand die het maakt, doet of een goede site waar ik zoiets kan bestellen voor een normal prijs ook. De site die ik was tegen gekomen was ene tafeltje met 2 stoeltjes (van ikes) voor 50 euro, en dat vind ik dus wel een mooie prijs Ik doe even een linkje van mp erbij voor een voorbeeld zoals ik hem graag zo willen hebben Ohwja ik kan die natuurlijk van mp kopen maar word gezegt dat hij niet opte sturen is. Dus lieve meiden HELP Marktplaats.nl > nieuw tafeltje met stoeltje Sesamstraat - Kinderen en Baby's - Kinderkamer | Overige Meubels
Nog niet zo heel lang geleden had je zoiets geloof ik bij de Gamma. In ieder geval in Sesamstraat stijl.
En anders kan je proberen. zo'n teken in het groot te krijgen door uitvergroten en zo. (of iemand die goed kan teken ) en hem dan zelf er op te schilderen
ik heb t eens bij de gamma zien staan; volgens mij in geel blauw...was wel leuk! misschien wachten tot ze t weer hebben?of misschien gekleurd setje kopen en daar dan soort van die decoratiestickers plakken en daardan weer een vernislaag overheen aanbrengen evt?
Tinkerbel dat is inderdaad wel een goed idee met die stickers. Die hou ik achter de hand. Ik hoop nog op de juiste tip van iemand die iets of iemand kent die het maakt Ik heb namelijk echt geen zin om het zelf te doen (erg he)
tis wel heel leuk om zelf te doen hoor; als je een goed plaatje projecteert mbv beamer ist goed te doen...hoef je niet eens heel creatief/handig voor te zijn.... maar kan me voorstellen tis wel wat werk... dan maar de gamma folders in de gaten houden...(waarom hebben ze die dingen nou nooit als je dr naar opzoek bent...)
Idd de gamma had ze! ik ben trotse bezitter! en ook een leuke poef ervan! Alleen het tafeltje is heel snel beschadigd! Er zitten nu al heel veel krassen op! nou iig veel suc6 met zoeken!
Als je geen leuke stickers kunt vinden kun je ook eventueel een behangrand van sesamstraat halen, de figuurtjes uitknippen, opplakken en dan de stoel vernissen. Bij de Ikea heb je een setje met twee stoelen voor ik geloof 19,95 of 29,95 die niet geschilderd of gelakt is dus die zou je helemaal naar wens kunnen 'pimpen'.
Mijn zus heeft die serie ook van de Gamma, niet dat je daar nu veel aan hebt. Je zou ze een email kunnen sturen. Elmo
Hm, ja dan word het moeilijk idd.. En heb je verder niemand die even op en neer zou willen reizen voor je?
ze moeten dan 80km reizen, vind dat een beetje teveel van het goede, betekend dat ze dan even 160km moeten rijden voor een tafel en een stoeltje nee gaat me te ver