Geen Jehova's? Waar doen ze dat? Enneuh, ik ga van de zomer ook lekker hard power metal opzetten als die eikel van 2 deuren verder weer eens Hazes of Bauer opzet. Is wel lullig voor de andere buren, maar voor één keertje moet 't toch kunnen? Die randdebiel van 2 deuren verder doet het bijna dagelijks en soms ook nog eens hetzelfde nummer 3x achter elkaar :x
Ik vind die mensen ook altijd strontvervelend. Ze bellen niet alleen 's morgens vroeg ongelegen, ze bellen ALTIJD ongelegen! Om ze af te kappen moet je het volgende zeggen: "U belt erg ongelegen, ik ben net lekker met mijn man bezig!" Dat zei mijn zus altijd en het werkte wel volgens haar. Die belden niet meer terug.... Of je moet ze verzoeken om je uit hun bestand te halen. Kunnen ze je niet meer bellen.
Mij belden ze gisteren u heeft aangegeven dat u problemen heeft uw hypotheek en leningen. Ik gelijk dacht ik niet mijn hypotheek staat nog voor 29 jaar vast en ik heb geen leningen! Hij gelijk o ja dat zie ik... Ik beetje boos waarom bel je me dan? hoorde niks meer en heb er op gegooid echt ik wordt altijd beetje agressief van zulk soort telefoontjes
Ladyxochi: inderdaad, meerdere malen hetzelfde nummer is echt #@$%@%@$ Wat bedoel je eigenlijk met "geen jehova's? Waar doen ze dat?" Vanmorgen weer de bel: ging het weer over de dakgoten reinigen..... grrrr alsof ik daar mn nest voor uit wil komen. Trouwens, 't is pas gebeurd. Misschien moet ik toch zo'n sticker op mn deur doen tegen colportage. Heb al een nee/nee sticker voor al die rritante post die een zooi van mn huis maakte. Oja en vandaag was dag 5 op rij dat er om 10uur nederlandse muziek aan ging, alleen nu duurde het veel korter gelukkig. Heeft ons aller "ONE" op repeat toch geholpen!
Ik irriteer me aan muggen. Vannacht zoemden ze weer om mijn oren heen en ik ben zelfs gestoken op mijn vinger! AU!!!!!! En ik heb nog wel citrotinella op het nachtkastje staan.
Dat ik vandaag maar 400 euro kon pinnen terwijl ik meer nodig had.Staat genoeg op de rekening maar blijkbaar is dat de limiet als je in het buitenland zit.Nou ja,morgen weer een dag!
- Mijn buurmeisjes die de hele dag kunnen gillen achter in de tuin en met z'n tweeen meer kabaal maken dan een hele klas kinderen. - Mijn buurvrouw die daar dan helemaal niets van zegt, en zelf ook gilt. - Overbezorgde schoonouders. - Egoistische collega's (gelukkig heb ik nu vakantie !) - Kids van groep 8 waar je je het hele jaar te pletter voor hebt gewerkt, die je dan na hun afscheidsmusical nieteens een hand komen geven als ze weggaan ... en hun ouders ook niet ... zo ondankbaar ... - Griepvirussen die me ongerust maken.
Oh, dat van die groep 8 ouders...GRRRRRRRRRRR net als bij het einde van een schoolreisje.. of moederdag en vaderdag cadeautjes....
Ik irriteer me eraan dat ik (nog) geen ovulatie heb gehad en ongeveer volgende week weer ongesteld moet worden. Vanmorgen heb ik de huisarts gebeld en ga daar morgen middag maar es even over babbelen met hem.
Okee mag ik ook even!?: Zelf ben ik zwanger (bijna 34 w), werk nog om de dag (di/do/za) en was dit ook van plan nog wel even vol te houden (eigen winkel), net van een appartement naar een koopwoning gegaan (flinke verbouwing) nu eindelijk de rust thuis terug hebben gevonden.. daarbij komt dat ik het hele huishouden zowat in me eentje doe.. (geeft niets, vriend werkt elke dag 10 uur), maar dat er dan ook nog verwacht wordt door bepaalde familie leden dat ik mijn broertje moet helpen met de verbouwing/ verhuizing van ZIJN huis terwijl hij er ook niet stond toen ik een paar weken geleden aan het verhuizen was.. Hij heeft het hele huis nog nooit gezien.. en van een hoog zwangere, nog altijd werkzaam en ook nog eens druk met het huishouden wordt dat wel verwacht.. YEAH RIGHT!
Dat ik niet 1 maar 2 kinderen lijk te hebben in huis. Dat ik constant tegen hem moet zeggen, 'zeg, ook ik heb vakantie dus wat dacht je er van om alle taken eerlijk te verdelen?'. Ik irriteer me aan zijn eeuwige 'ja zo'. Ik vind vriendlief vandaag niet zo lief.
ik erger me aan onze kat die me om half 5 wakker jankte en dan nog es een hoestbui krijgen en helemaal niet meer kunnen slapen. En dan die vervelende buurman van hiernaast die denkt met bier op iedereen te kunnen terroriseren, want hij is boxer of zoiets.
Ik irriteer me aan die @&$$@!)&$!$%^%^ overburen! Wij wonen in een bovenhuis en dat hoogzwangere meisje en Bokito (Ja want daar lijkt hij op, met zijn behaarde lichaam en vette buik, die vaak in blote bast buiten zit) zitten vaak buiten te roken en ook lange tijd achter elkaar, op de stoep. Ze zitten altijd naar boven te loeren, altijd nieuwsgierig in wat wij aan het doen zijn. En als we dan kijken dan gaan ze dom zitten zwaaien. Grote asoos zijn het. Heb een verschrikkelijke hekel aan ze en als ik over ze typ des te meer. Ben blij dat we binnen twee maand weg zijn want het zit me tot hier. -
Ik irriteer me mateloos aan mijn buurtgenoten, die gaan lopen zeiken als we op zaterdagavond na 00.00 uur lekker in de tuin zitten te ouwehoeren. Ze komen er zelfs voor aan de deur om mee te delen dat ze het na 00.00 uur stil willen hebben. Stelletje zeikerds. Da's een nadeel van mijn buurt, er wonen (op ons na dan) geen jonge mensen en iedereen ligt hier om 23.00 uur op bed in het weekend. Dus als wij in de zomer eens een keer buiten zitten hebben ze "last" van ons. Kijk, ze horen ons heus wel, maar iets horen en ergens last van hebben vind ik heel wat anders. We hadden geeneens muziek aan, niets...gewoon alleen praten en lachen. Nou sorry hoor, als je daar al last van hebt moet je maar gewoon in een hutje op de hei gaan wonen ofzo dan hoor je lekker helemaal niks!