Het grote irritatie topic

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Djuke

Djuke Bekend lid

- Ook ik erger me wild aan de buurvrouw met haar enorm harde stem en gewoonte om tot half 2 's-nachts keihard te praten en te lachen op haar dakterras wat tegen ons huis aan ligt.
    Verder erger ik me aan:
    - manlief die het nog steeds presteert om zijn vieze kleding over de stoel te gooien terwijl de wasmand ernaast staat!
    - aan de zwartjanus. Alias de zwarte kat van mensen achter ons die onze kat uit onze tuin jaagt en haar eten op eet. Daarbij sloopt hij eerst het kattenluik en daarna weet ie met veel op en neer springen de tussendeur te openen. Soms vallen we helemaal in de prijzen, dan doet meneer zwartjanus een plasje tegen de muur.
    - mijn collega's die het belachelijk vinden dat ik zoveel ziek was van mijn zwangerschap. Maar dat niet tegen mij zeggen maar wel tegen mijn manager waardoor ik nu een negatieve aantekening heb.
    - mijn manager voor zijn onbegrip rondom mijn ziek zijn ivm de zwangerschap.

Verder gaat alles goed hoor! :D

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    En toch heb je super gelijk!!

3. bijtjes

bijtjes Lid

29 jul 2009
    38
    0
    0
    Arts
    Bijenkorf
    Nog iets uit mijn irritatie top-10:

Mensen die zeggen:"PERSOONLIJK vind ik"....Hoezo persoonlijk??????? Dat is echt onzinnig taalgebruik. "Ik vind" is voldoende.

Je hoort het steeds vaker en ik vind dat dus irritant!

4. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Aan die ellendige K vlieg die ik maar niet te pakken krijg.

Groetje sAnita

5. Fatimaa

Fatimaa Actief lid

4 aug 2009
    133
    0
    0
    NULL
    NULL
    De buren die om 3 uur in de nacht de meubels (bijna iedere nacht) gaan reorganiseren... Snap jij het snap ik het????

6. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja das ook een leuke hobby natuurlijk:(

ik erger me rot aan mn pijnlijke wang, nadat de verdoving niet wilde werken bij het trekken van mijn verstandskies vanmiddag..
    Waar ik me dan weer niet aan erger is dat de tandarts absoluut geen extra verdoving wilde geven i.v.m. mijn zwangerschap...top dat die man zich aan de regels houd..

het laatste is dan wel geen ergernis maar wilde het toch even kwijt..

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

- ik irriteer me aan mensen die midden in de nacht thuis komen en dan keihard praten zodat ik wakker word
    - ik irriteer me dat me buurjongen snachts altijd bezoek krijgt en dat het bezoek ook nog eens aanbelt midden in de nacht
    - ik irriteer me aan de hitte buiten maar dat komt door d zwangerschap
    -ik irriteer me aan de opa van me vriend..altijd als ik daar kom krijg ik commentaar laatst ging het erover dat ik een airco heb geleend van me schoonmoeder en die gebruik ik alleen savonds op de slaapkamer een kwartier voor ik ga slapen om de warmte van de slaapkamer weg te krijgen zegt hij doodleuk dat ik me aanstel...ik zei kom maar langs dan voelt u hoe warm het is..zegt hij dat ik lieg pff (woon in een flat 3 hoog met een plat dak tis hier af en toe gewoon een sauna)

zo dat was het wel...:)

8. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

en hier ben ik weer
    toch weer een irritatie gevonden:
    ik kan niet slapen door maagzuur :x

9. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    En weer es om 4.41 wakker door het hoesten en dat al vanaf begin maart en de uitslag van de longfoto die nog steeds niet binnen is :(

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.594
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Sterkte Rilana...
    Ik irriteer me aan mn vader dat hij zo eigenwijs is en geen hulp aan wil nemen van mij,mn moeder en mn broertje...zucht...

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik irriteer me aan me mannetje hij is gaan vissen vanmorgen en is weggegaan zonder sleutels mee te nemen grrrr

12. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Owww... mensen die 60 met de auto rijden waar je echt 80 mag! :x

13. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    aan het feit dat ik nu moet werken met dit heerlijke weer

14. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Aan de postbode die ondanks dat er een briefje op de deur hangt met 'pakket in de schuur leggen bij afwezigheid bewoners svp, bedankt' toch het pakket weer meeneemt en een briefje door de deur doet dat ivm afwezigheid bewoners het pakket morgen opnieuw aangeboden wordt.

Is lezen zo moeilijk? Morgen zijn we er ook niet oelewapper!!!

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Hier mijn ergernissen voor vandaag:

- zit een hele namiddag stik alleen omdat al de rest verlof heeft of vroeger naar huis is (en ik baal!)
    - jobstudenten doen het werk op hun manier (moest dit niet omgekeerd zijn?!) en ondermijnen je gezag
    - zieke collega belt om taken over te nemen en beslissingen in haar plaats te nemen maar achter mijn rug gaat ze alles anders regelen (doe het dan zelf!)

Sorry, maar 't zit mij effe hoog! (en er is hier niemand om tegen te ventileren op de jobstudenten na, grr)

16. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    dat ik te moe ben om iets te doen, maar ken nog niet gaan slapen

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ik irriteer me eraan dat ik me ergers druk over maak, zonder te weten waar ik me druk om maak.. mmm kromme zin maar jullie snappen vast wel wat ik bedoel (hoop ik) haha..
    en ik irriteer me mateloos aan de hond van de overkant, die om 11uur savonds begint te blaffen en daar de hele nacht mee doorgaat...gaat je slaap

18. evamerel1

evamerel1 Bekend lid

4 aug 2009
    905
    0
    0
    Ik erger mij aan het feit dat ik de laatste 2 wkn elke nacht om half 2 wakker word om dan vervolgens de hele nacht wakker te liggen. Om gek te worden.

Ook erger ik mij aan de telefoon als ik aan het werk ben. Ben ik even bezig, gaat de telefoon weer en moet je weer je aandacht verschoven naar de beller om vervolgens hetgeen waar je mee bezig was, te vergeten.

Het allerergste vind ik dat ik geen hele afstanden meer kan lopen zonder dat ik last krijg van mijn buik en rug. Hoe langer ik loop, hoe meer ik het gevoel krijg dat mijn buik ieder moment kan knallen.

Deel Deze Pagina