Het grote irritatie topic

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik irriteer me aan:
    - mijn buurjongetje die met zijn bal tegen een garagdeur aan het voetballen is. Wat een lawaai....
    - Mijn rare buurman die weer eens loopt te schreeuwen en stampen in huis.
    - aan mijn dochtertje die jengelt en weigert om te slapen.
    - aan me teamleider die me maar geen duidelijkheid geeft.
    - en ik erger me aan iemand die een feestje geeft en dat de begin tijd pas om 21.00uur is. Potverdorie dan ben ik al hardstikke moe.

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Wat loopt zo'n topic als dit toch altijd lekker snel vol he :)

Oke, ik erger me aan:

-de vriend van de buurvrouw, die niet lijkt te kunnen praten maar moet gillen.
    -blaffende honden in de straat altijd maar weer
    -keihard rijdende auto's in de straat (hallo er spelen kinderen!!!)
    -mijn kapsel waar ik ontzettend op ben uitgekeken
    -maagzuur
    -auto's die met keiharde bonkmuziek langsrijden
    -dat mijn ijsjes bijna op zijn
    -mijn man die alles achter zn reet laat slingeren (of lijkt dat nu erger door mijn opruimdrang??)

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

hahaha, heerlijk om te lezen dit :D

ik irriteer me aan mensen die mijn leven en hoe ik mijn kind groot breng voor mij proberen in te vullen.

ik irriteer me aan mijn stijve spieren zo na de bevalling op de sportschool, ik lijk wel 10 jaar ouder :$

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

ik irriteer me aan de klerezooi hier en aan het feit dat bij mij nooit iets op tijd, schoon of volgens planning gaat.

5. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

#25 Fladdertje, 29 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jun 2009
    Waar ik me werkelijk ECHT VRESELIJK aan irriteer is dat ik op 25 februari met de pil ben gestopt en vandaag wederom een migraine aanval heb gehad. Ik word er STRONTZIEK van. (Gelukkig worden de aanvallen wel minder..)

oh ja: vergeet de buren niet! Dat gehijg en gegil en gekreun avond's brrr. Gelukkig word het minder en gaan ze misschien verhuizen. Ze zijn best aardig maar maken gewoon teveel herrie in alles.

En oh ja: ik erger me ook aan mijn vent die een baan bij mij in de buurt heeft afgeslagen terwijl hij weet hoe graag ik onderhand eens zwanger wil worden. En ik erger me eraan dat ik ongi moet worden over enkele dagen

6. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

-Ik irriteer me aan mensen met supermarkt karretjes die haast hebben en dan tot 3 x toe over je tenen rijden ...

-Ik irriteer me aan mijn vetkwabben..

-Ik irriteer me aan mijn schoonzus die altijd overal op moet antwoorden '' hoeveel koste dat '' .. Ze hebben zelf genoeg geld maar geven dit uit aan onbenullige dingen, denk bv aan een bijna ingestorte leger wagen, ze wonen met ze viertjes in een Huis met 1 slaapkamer :( .. En als ze dan een aanbouw maken ( ze hebben een groot stuk land ) dan is dat een aanbouw van 1 bij 1 .. zucht ...

-Ik erger me aan mijn luiheid

-Ik erger me aan mensen die tegen mij zeiken dat ik niet zo moet zeuren dat ik na 6 maanden nog niet zwanger ben en net doen alsof ik niet besef dat er heel veel mensen al veel langer bezig zijn om zwanger te worden ..

- Ik erger me aan mijn glurende buren ... Lang verhaal ;)

Ik kan nog wel ff door gaan maar ga nu nog ff lekker genieten van het zonnetje ;)

7. Andrea001

Andrea001 Bekend lid

9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    Oh daar maak ik even gebruik van. Even ventileren hoor...

Ik irriteer me aan:
    - Stinkend rijke schoonouders (lees miljonairs), die voor onze kinderen (hun 2 eerste en enige kleinkinderen) speelgoedprulletjes van de rommelmarkt kopen.
    - Moeders op het schoolplein die hardop staan te roddelen over mensen die dicht in de buurt staan.
    - Schoonzusjes die het samen goed kunnen vinden en elkaar opstoken over de familie.
    - Schoonzus die elke reden aangrijpt om mij bij mijn broer weg te houden.
    - Onze jongste dochter als ze de kat weer in het toilet gooit.
    - Als de kat naar buiten glipt om vervolgens door een "oplettende" buur een straat verder binnen wordt gehouden en op Amivedi wordt gezet, omdat ze dachten dat het een zwerver was. De kat was een middagje buiten en we hebben tot 3 uur 's nacht lopen zoeken en roepen buiten. Maar hij kwam niet, want hij zat binnen bij die mensen.
    - Mezelf, als ik weer eens een paniekaanval krijg in de stad en naar huis vlucht.
    - Muggen.
    - Mensen die de verkeersregels niet kennen.

Zo, dat was het wel weer eventjes. Poeh, dat lucht op...:D

8. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    @ Andrea: :D:D:D De kat in de wc... pies zowat in mijn broek hier!!!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik erger me aan 1 ding:

we wonen boven een pinautomaat en als mensen komen pinnen laten ze de deuren van de auto openstaan en de radio staat dan keihard!! :x:x:x

de eerste de beste die mijn kindje daarmee wakker maakt straks krijgt een knal!

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Goeie timing, dit topic...

Dit is voor alle treinreizigers...

Als je in een STILTE coupé zit, houd dan alsjeblieft je mond! Of ga ergens anders zitten! :x:x:x

11. Marieke1983

idd een goede... een of andere hoge pief had hier laatst ook een brief over gepubliceerd in de spits.

12. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nog een paar dingen...

- Als je met je auto een kruispunt nadert, begin dan al vast met kijken! Niet eerst stil gaan staan om er vervolgens achter te komen dat er geen verkeer aankomt!
    - Als je bovenaan een roltrap komt, blijf dan niet staan om te kijken waar je bent, maar ga eerst even aan de kant staan! De roltrap gaat namelijk door, met al die mensen die er op staan...
    - Ik kan ook niet goed tegen mensen die op een éénbaansweg 10 km/h langzamer gaan rijden dan toegestaan. Dus 40 waar je 50 mag en 70 waar je 80 mag. Rijd door!

13. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

* De hond van de buren.. een duitse herder.. die dag en nacht buiten zit en die maar 2x per dag wordt uitgelaten nog geen 20 minuten.. en die dus echt Energie te veel heeft.. blijft blaffen de hele dag.. we kunnen niet eens fatsoendlijk in de tuin zitten. !! zelfs als hij me hoort in onze keuken begint hij al te blaffen !!!

* Dit warme K** Weer !!!! ik zweet me rot ookal doe ik helemaal niets !!

*Poetsen in dit weer !! iedere dag stofzuigen, dwijlen, tafels afpoetsen, koken, de was,. !!!
    afwas doet mijn mannetje dan wel.. maarjah hij werkt ook de heledag in een hete fabriekshal dus ik vind het wel fijn als het huis netjes is als hij thuis komt !!

*onze hond die echt maar om aandacht blijft vragen op momenten dat je er ff geen zin in hebt.. op momenten dat je wel tijd hebt ligt ze de heletijd te slapen ! :p

*mijn moeder die het savonds laat pas op bezoek komt en dan nog later pas weer gaat.. en nadat ze zijn gweest kan ik weer gaan opruimen omdat ze alles wat we nieuw gekocht hebben wil zien !!

*mijn oma.. die echt maar Blijft praten... ga ik b.v om 14:00 op bezoek en ga ik om 18:00 uur weer naar huis,, dan heeft ze echt Serieus in al die tijd niet een keer 5 minuten achter elkaar haar mond gehouden !!!!!!

*ons tapijt.. waar ik Gestoord van wordt.. Vlekken!! ik krijg ze er niet meer uit !!!

*goede tijden.. Dit is de laatse week voor de zomerstop :(

*en ik irriteer me eraan dat mijn zwangerschap zo snel gaat !!! ik hoef nog maar 7 weken en een paar dagen !!
    iedereen zegt dat t op t eind zo langzaam gaat, maar daar merk ik echt helemaal niets van !!

14. BeertjeY

BeertjeY Bekend lid

9 mei 2006
    889
    0
    0
    Utrecht e.o.
    Ik irriteer me momenteel aan me collega, waarvan ik er pas achter ben gekomen dat ze achter mijn rug om heeft lopen lullen over me.
    En dat ik me voorgenomen had om haar er op aan te spreken, en dat ze toen plots naar het ziekenhuis moest voor allerlei onderzoeken en best wel een ernstige ziekte onder de leden blijkt te hebben.
    Dus ik haar uit goed fatsoen er niet 1 2 3 op aan kan spreken...

Zucht...

15. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik erger me eraan dat mensen irriteren gebruiken waar ze ergeren bedoelen! ;) Je ergert je ergens aan en/of iets irriteert je.

Ik erger me aan de bouwvakkers in de tuin van de achterburen zodat ik niet in mijn tuin kan hangen!
    Mensen die zonder waarschuwing hun trillende telefoon opnemen als je middenin een gesprek zit, irriteren me mateloos! Ik vind dat ZO onbeschoft... (mijn vent heeft daar een handje van, grrrrr....)

Verder valt het wel mee met mijn ergernissen eigenlijk, normaalgesproken heb ik een korter lontje geloof ik.

16. Marieke1983

hmm...dat onderscheid maak ik nooit eigenlijk..

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ach, ik ben een beetje een zeikerd als het over taalgebruik gaat... Kan me ook kapot ergeren aan taal- en spelvouten of slecht taalgebruik in het algemeen (zeker op fora, soms schrik ik een beetje van het niveau), het niet gebruiken van punten en komma's en dingen als w88 e.d.... (ben ook een oude lul, misschien komt het daardoor, hahaha!)

18. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Spelvouten???:D

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Ik erger me aan:

* de kattenharen bij ons in huis
    * alle mensen die binnen een scheet en een zucht zwanger zijn en maar zeuren over hoe lang het wel niet duurde voor het lukte.
    * mensen die voordringen in de supermarkt of mensen die een mega kar vol hebben en niet even vragen of je voor wil als je maar een paar boodschappen hebt.
    * alle mensen die constant aan anderen vragen wanneer ze 'kinderen nemen'. Nee, het is niet vanzelfsprekend voor iedereen.
    * het feit dat IUI niet voor ons werkt en we nu aan IVF moeten denken.
    * Automobilisten die geen of verkeerd richting aangeven op een rotonde.
    * mijn man als hij de wc bril weereens niet naar beneden doet.

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    -ik irriteer me rot aan onze buurman die altijd maar loop te liegen en ruzie te stoken.
    - ik irriteer me aan me aan bepaalde die niet eens interesse tonen in ons zoontje (familie) terwijl het wel altijd moeten.
    - ik irriteer me aan schoonfam die wel wilt dat wij komen maar hier niet komen.
    - ik irriteer me rot aan me gewicht die omhoog gaat terwijl ik er van alles aan doe om af te vallen(na de bevalling)
    - ik irriteer me aan mensen die de afspraken niet nakomen en ik het altijd moet.
    - ik irriteer me ook rot aan mensen die liegen en over me lullen achter me rug om

Deel Deze Pagina