Het grote irritatie topic

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    ;)
    (hij blijft leuk vind ik...:D)

2. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Niet iedereen is goed in de Nederlandse taal dames.

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Ik irriteer me momenteel rot aan Michael Jackson!

Wilde gistermiddag even op de achtergrond even TMF kijken. De hele middag Jackson. Wil vanmiddag even weer op Tmf weer die Michael Jackson.

Vind het jammer dat die dood is (ook al spoorde die niet) maar vind dit ook wel weer overdreven. Zucht.

4. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Amen! het is wel weer genoeg geweest vind ik.

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    *Ik erger me ook aan het weer en dat je jezelf maar niet af kunt koelen
    *Het s' nachts wakker liggen door het hoesten en dit al 3 maanden lang en de huisarts komt met niks dat echt helpt
    *De kinderen die last hebben van het weer en daardoor nergens meer naar luisteren.

6. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    ik wilde het niet zeggen omdat ik bang was mensen tegen hun schenen te schoppen maar..........AMEN!
    Gat wat ben ik er klaar mee zeg.

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.055
    2.189
    113
    Brabant
    Ik erger me aan die &)&(^*$*%(^))(*^^ PCO!!!! Zo dat is eruit.... t helpt alleen geen f*ck. Heb zin om een potje te gaan zitten janken, maar goed, ik zal mn kleine meid maar eens gaan knuffelen;)

Verder erger ik me aan ons hollanders. Het weer kan NOOIT goed zijn! Ik vind het heerlijk! lekker met mn meissie rustig aan doen!
    Komend weekend gaat het weer regenen, nou ik hoop dat ALLE buien vallen bij de mensen die nu zeiken op het mooie weer!
    Zo... *uch* ik heb gesproken

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik voel me toch een beetje aangesproken. normaal zou ik het met je eens zijn maar hoogzwanger zijn met dit weer is gewoon niet leuk, hoe je het ook wendt of keert.

9. Dretjuh

Dretjuh VIP lid

12 okt 2007
    8.240
    85
    48
    Vrouw
    Visagiste voor MAC Cosmetics, eigenaresse webshop
    Brabo in België
    Ik erger me aan dit klote dorp waar ik in woon.

Kan me kont niet draaien of iedereen lult erover

10. LadyDaisy

Ik erger me aan mijn man die ´s nachts ligt te hoesten en mij wakker houdt :x

En aan het feit dat hij zijn portomonai kwijt was geraakt, met het laatste geld dat we hadden (net op het politie bureau opgehaald, zonder geld uiteraard):(:x Hoe moeten we het de komende 2 weken gaan doen?
    Het is ook niet eens de eerste keer dat hij geld verliest door zijn eigen onoplettendheid/gehaastheid (ADHD, niet altijd even leuk voor de partner)
    gelukkig hebben we genoeg eten voor Vicky, en genoeg luiers etc, voor haar in huis.:)

11. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    zo is dat

12. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

1) ik heb me helemaal mateloos geirriteerd aan mijn patient vanmiddag, die heeft (ja ik heb het geteld) 75 keer het woord ''ZUSTERRRRRRRRRRRR'' in 1 uur geroepen!! en telkens als ik vroeg wat er was: ''ik ben moe'' ''ik kan niet bij mijn kopje'' ''er zit geen suiker in de koffie'' (op het laatst had ze geloof ik 5 klontjes suiker!!!) na die 75 keer was ik het helemaal zat en heb ik niet meer gereageerd na (ook geteld) 20x gezegd te hebben NIET MEER TE ROEPEN OM DIT SOORT ONZIN!!!

2) ik erger me aan bijna alle mensen die wat tegen me zeggen, omdat ik een hoofddoek draag denken ze ook meteen dat ik achterlijk ben ofzo, ze praten tegen me alsof ik net in NL ben aangekomen met hele drukke handgebaren erbij.. terwijl ik gewoon 100% NL ben!!! en als ik zeg dat ze niet zo hoeven te praten omdat ik ze ook wel versta als ze ''normaal'' praten, gaan ze gewoon op dezelfde tour door!!

3) ik erger me dood aan al die mensen die zeuren over het weer!! (tenzij je idd zwanger bent etc.) is het winter, is het weer te koud ''mag het wel weer wat warmer'', is het eindelijk warm ''kunnen ze weer niet wachten op regen''.. komt er regen ''kunnen ze weer niet naar buiten in dat klote weer, dan mag de zon weer komen''... MAKE UP YOUR MIND!!!

4) dat sommige mensen gewoon doen alsof er niks aan de hand is terwijl er heel veel is gebeurd.. gewoon doen alsof je neus bloed!! nou MOOI NIET HE!!!

5) aan familie die mee gaat op vakantie, maar elke dag van gedachte veranderd of hij nou wel of niet meegaat.. !! again: MAKE UP YOUR MIND!! anders beslis ik wel even ;)

zo.. dat lucht op :D

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.055
    2.189
    113
    Brabant
    haha, ok,niet de mensen die door hormonen, ouderdom, jongerdom;) of andere dingen niet tegen de warmte kunnen, maar voor de rest geldt: niet zeuren!!! (haha, ik doe het ook hoor, maar het kán gewoon niet goed zijn voor sommigen)

14. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    Ik irriteer me aan vieze luchtjes in de metro - meestal van mensen met nylon kleding aan.

Ik irriteer me aan het feit dat ik elke dag om 6 uur MOET opstaan ookal is het weekend of heb ik een vrije dag (kids).

Ik irriteer me aan het feit dat ik op deze site al 3 keer opnieuw de banner heb moet installeren.

Ik irriteer me aan vliegjes en muggen: wat is het nut van die beesten? Voer voor de vogels en spinnen ofzo? Ze vliegen altijd in mijn oog, neus of tegen me witte shirt aan.

Ik irriteer me aan antiliaanse jongens die het nodig vinden om 'pssst pssst duci' of zoiets dergelijks te zeggen of nog erger: aan je te gaan zitten! Sode....rt op!!!

Ik irriteer me aan luidpratende mensen: je bent toch niet doof!

Ik irriteer me aan de buurman met z'n vette pens en z'n luide stem en dan die domme opmerkingen waar we allemaal van mogen meegenieten als je in de tuin zit.

Hehe, dat was lekker zeg!:)

15. Mirella28

Mirella28 Fanatiek lid

17 aug 2006
    1.143
    0
    0
    Administratief
    Rotterdam
    OHJA en nog eentje

Ik vind alles zo duuuuuur!!!!! Had een nieuwe mascara nodig: hoppa 14 euro, bodylotion 5 euro, 4 pakken billendoekjes 5 euro..

Een beetje leuke leren schoenen zijn al minimaal 50 euro en anders loop je op plastic ofzo. Da's toch niet normaal?!

16. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik irriteer me aan dat we hier nergens een lekker openlucht zwembad hebben

ik irriteer me aan de openingstijden voor banenzwemmen (1 uurtje maar)

ik irriteer me aan het raamkozijn in de keuken waar iik aan begonnen was wit te verven maar nu geen fut/zin meer heb om het aftemaken.

ik irriteer me aan de donkere meubels in huis waar je meteen het kleinste laagje stof op ziet.

ik irriteer me aan mn vergeetachtigheid.

17. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik erger me eraan dat ik zo verschrikkelijk stink! (of dat ik alles gewoon te goed ruik, dat kan ook, bah...)

(maar verder vindt deze hoogzwangere het weer eigenlijk wel heel lekker, maar dat is persoonlijk)

18. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    DE irritatie van mij en mijn man samen: mensen die in de parkeergarage op elk niveau gaan stilstaan op te kijken of er een plekje is, terwijl er bovenin zeeën van ruimte zijn. En er is gewoon een lift daar, dus hoogte moet niet uitmaken toch?

19. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Hahaha wat een leuk topic

Hmmm waar irriteer ik me aan... ;)
    ...aan die Kut Muggen!

20. LadyDaisy

Mijn man die met zeer grote tegenzin om 04.00u zijn bed uit moet om naar zijn werk te gaan en mij wakker maakt! Grr
    En dat ik dan niet meer kan slapen!

Deel Deze Pagina