Ik wilde deze opmerking al de hele tijd maken, maar was bang dat ik weer een spelfoutendiscussie zoals die er al vaker is geweest zou uitlokken. Hoewel ik weet dat niet iedereen even goed is in spelling en grammatica, kan het me toch mateloos irriteren. Gisteren kregen we een uitnodiging voor een verjaardag: dan en dan wordt ik 2 jaar! Kom op, lees dat soort dingen even na voor je ze op de post doet! Goed, ik heb weer genoeg de schooljuf uitgehangen zo op de vroege ochtend (en dat in mijn verlof...)
Ah, dit is het topic dat ik nodig heb. Mag ik even mijn gal spuwen? Mag ik? Mooi... SCHIJTburen! Alsof het nog niet genoeg is dat zij als enigen regelmatig nachtelijke geluidsoverlast veroorzaken... Hebben gisteravond een fikse parkeerschade aan de auto van mijn man gereden (een andere buurman heeft het gezien) en hebben niet eens het fatsoen gehad om even aan te bellen (sorry hoor, maar in ons hofje weet je wie in welke auto rijdt) of een briefje achter te laten. Ik hoop maar dat ze een beetje normaal reageren als wij vanavond met een schadeformulier bij ze aan de deur staan, en anders mag de politie erbij komen. Mét een Bulgaarse tolk, want Nederlands spreken ze alleen als het ze uitkomt. Gelukkig heeft de buurman die het ongeluk gezien heeft ook schoon genoeg van deze buren en hij heeft zich al aangeboden als getuige bij een eventuele aangifte. En ik ga de Vereniging van Eigenaren bellen. Deze SCHIJTburen huren een appartement van iemand, maar ze gedragen zich niet volgens de huisregels, dus ik hoop dat ze eruit gekickt kunnen worden. Belle, had vanmorgen bij de verloskundige nog een voorbeeldige bloeddruk, maar daar is weinig meer van over.
In geval van mijn tante Ja dat is ze dus wel bijna Ik erger/irriteer me op dit moment aan het weer door de zwangerschap en de ms checkt mijn lichaam op sommige momenten bijna letterlijk uit:x Kou kan ik me tegen kleden, regen en wind ook en dan kan ik altijd binnenshuis nog functioneren. oja en dan die domme K voor het stoplicht vanmorgen, schijnbaar duurde het te lang voordat het stoplicht (we waren op de fiets) op groen ging en ze besloot maar even af te stappen, fiets op de standaard te zetten om nog even flink hard en vaak op het knopje te drukken. Op dat moment vliegt het stoplicht natuurlijk op groen maar ze bleef maar doordrukken. Toen moest ze terug naar haar fiets. Resultaat was dat ze als enige kon oversteken en de rest gewoon weer voor rood kon wachten. Groetjes Anita
haha wat een grappig topic zeg!! Ik heb er ook nog wel een paar. 1) Ik erger me aan het weer. heb het nu erg benauwd enzo. (ben hartpatient) en daardoor houd ik vocht vast. 2) Mn vriend die met dit warme weer verwacht dat ik (ik heb geen werk op het moment) alle dingen in het huishouden allemaal wel even doe en als ik dan 1 dag rustig aan heb gedaan gelijk helemaal door het lint ga en zeg dat ik lui ben omdat ik niet alles heb gedaan. tja als hartpatient heb je nu ook net wat meer last van het weer. 3) mijn schoonmams die vaak dingen beter weet als ons...... 4) mijn moeder die al jaren bij een verkeerde vrouw is en door haar geen contact meer mag hebben met haar kinderen waardoor wij nu al 2 jaar geen contact meer hebben ondanks vele smsjes en mails naar haar gestuurd te hebben. 5) mensen die de dingen over het zwanger worden beter weten dan wij terwijl wij niet zonder hulp zwanger kunnen worden. (zullen wij het je vriend even leren hoe het moet) ggggrrrrr 6) dat ik al een halfjaar druk bezig ben met mijn gewicht en er nu net voordat we naar de gyn mogen eindelijk 3 kilo af is. maar ik wilde minstens 10 ofzo. nou dit was het wel weer even hoor. liefs suus
Ohhh heb er nog 1 Dat ze op nu.nl bij een foto slideshow zetten terwijl er maar 1 foto is. Groetjes Anita
Vervelende lui die lopen te zeiken dat Metallica geen trashmetal meer is. en waarschijnlijk zelf nog nooit een noot hebben gespeeld. Als je jezelf dan zo fucking trash metal vindt en je staat bij een band als Anthrax, ga dan niet tegen mensen lopen zeiken die op het balkon staan om rustig van de show te genieten. Maar ga beneden tussen die moshpittende josti's staan want die zullen het waarschijnlijk wel met je eens zijn. Zoek gelijk gezinden op en flikker op met je gezeik!
Sinds een tijdje ben ik gestopt met roken omdat we een zwangerschapswens hebben. Heb het een tijd terug aan mn nicht verteld. Ik: Ben sinds kort gestopt met roken Zij: Hoelang al? Ik: Al paar weekjes Zij: Ooh dat is nog wel kort, pas maar op dat je niet weer begint.. Op zo'n moment klap ik dicht maar nu denk ik: jij hebt de eerste acht weken van je zwangerschap nog gerookt!! :x Dit irriteert me nu dus mateloos hahaha..
Ik irriteer me aan de juf van mijn zoontje ze laat hem weg lopen van school en zegt tegen ons dat heeft me een uur van mijn tijd gekost !!!!! Nou ja zeg !! alsof wij het doen dat hij bij haar weg loopt !
Heb hier al eens mijn frustraties ge-uit maar d'r zijn er weer wat bijgekomen, en wel deze; * De ene buren die al sinds ik thuis ben met een kangoo de tegeltjes in de keuken aan het slopen zijn en de andere buren die hun compressor al vanaf half 6 aan hebben staan. AAAARCH! Het begint nu toch wel erg vervelend te worden ... * Sommige mensen in het verkeer...dwz mensen die onder de toegestane snelheid rijden, jongeren in invalidewagentjes (schijnt stoer te zijn, nou ik heb er maar 1 woord voor: ZIEK!!), mensen die geen richting op rotondes aangeven en ik heb een hekel aan wielrenners. Die menen altijd dat ze altijd voorrang krijgen en dat de hele weg van hun is. :x
Ik irriteer me aan muggen. Ik zit steeds aan mijn benen te krabbelen. Word op dit moment steeds gestoken.
Oja ik irriteer me nog ergens aan. Mijn overbuurmeisje is een maand of zeven zwanger en rookt nog steeds als een ketter. Ik irriteer me er mateloos aan haar. Het is haar leven en ze is volwassen genoeg om zelf te beseffen wat ze doet maar ik vind het ontiechelijk dom. Ze heeft geen enkel besef wat ze haar kindje aandoet.
Wat mij irriteerd is, wanneer mensen andere mensen corrigeren in hun spelfouten. vooral als het gaat om woorden waarvan de meeste mensen niet eens weten dat het fout is om deze b.v achter het woordje IK te gebruiken. en dat deze mensen dan ook nog eens over 'niveau' durven te beginnen irriteerd mij nog het meest ! laat iedereen lekker de dingen typen zoals hun het bedoelen, zolang je het begrijpt is het toch goed
Ik irriteer me aan het feit dat ik bijna een maand geleden een boek op marktplaats heb gekocht en betaald, en dat ik hem nog steeds niet heb ontvangen. Het zoontje van die vrouw heeft de waterpokken en daarom kan ze niet naar de brievenbus. Yeah right... Dan laat je je man het toch even op de post doen. Ik stuur haar nu al 10 dagen e-mails waar mijn boek blijft, maar ze reageert ook nergens meer op. Lijkt me dat even een reactie sturen toch het minste is dat je kunt doen. Ik heb nu haar account op hyves gevonden, en denk erover om haar hele vriendengroep te bombarderen met mailtjes over die oplichtster...
Oef, ik kan het niet laten te reageren, blame it on the hormones! Jammer dat je dit persoonlijk opvat, ik vind het namelijk gewoon een tekortkoming in het onderwijs dat mensen het belang van de eigen taal niet meer wordt bijgebracht. Kan jij niks aan doen. Maar wat ik zei: ik ben een zeikerd wat taal betreft. Ja, laat ik dat een ergernis noemen dan: dat het onderwijs het vaak niet voor elkaar krijgt mensen hun eigen taal goed te laten spreken / schrijven.
ik irriteer me er aan dat ik mijn huis niet kan schoon maken zoals ik zou willen, maar die buik en het maagzuur zitten me in de weg
Amen Wat betreft spelling en dergelijke, ja daaraan irriteer (of was het nu erger) ik me ook wel eens aan en dan vooral aan de smstaal. Maar met spelfouten, gramaticale fouten en dergelijke heb ik een stuk minder moeite (al moet ik me wel eens inhouden hoor). Nu een nieuw irritatie/ergenis. Zwembadjes voor mijn zoon. nr 1- door mij gehaald maar veel te groot, kan het niet alleen opzetten of afbreken want het ding is 3 meter in doorsnee nr 2 - gekregen van mijn schoonouders omdat nr 1 zo groot was alleen deze is 75 cm in doorsnee en dus kan Kylian er alleen maar stil in zitten nr 3 - goede grote (ja het lukt ons wel) alleen wil het luchtstopdingetje (weet niet hoe het heet) niet blijven zitten en dus loopt de onderste ring steeds leeg. Groetjes Anita
Werk... - Ik erger me aan mensen die de kantjes er vanaf lopen, en er mee weg komen. Erger nog, die mensen worden voor vervolgprojecten opnieuw ingehuurd. - Ik erger me aan collega's die bij het uren schrijven, hun pauzes niet meerekenen. Die komen om 9 uur binnen en gaan om 5 uur weer naar huis. Hun excuus is dan, dat ze geen pauze nemen, want ze blijven in he half uur dat wij wel naar de kantine gaan, achter hun pc zitten. Dat ze vervolgens daar zitten te internetten of privé-telefoontjes plegen, maakt schijnbaar niets uit. - Mensen die 'thuiswerken', maar echt geen flikker uitvoeren. Wat ik daar vooral erg aan vind, is dat anderen nu ook denken dat IK niets uitvoer als ik thuiswerk...