Het grote irritatie topic

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik irriteer me nu aan Ziggo en dat we nu alleen ned 1 hebben :(

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik irriteer me zooooooooo erg aan de kattenharen hier door eht hele huis. Ondanks minimaal 2x per dag stofzuigen krijgen de katten het toch voor elkaar overal haren te verliezen :(

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik vat dit niet persoonlijk op,.
    maar dit is gewoon 1 ding dat mij irriteerd, net als het jou irriteerd wanneer mensen wel eens een foutje maken in hun taalgebruik, (of dat nou komt door scholing of door het niveau van die mensen)
    niets persoonlijks maar vanuit mijn kant gewoon nog 1 dingetje extra dat ik hier op het irritatie lijstje heb neergezet:p

4. Humphy

Humphy Niet meer actief

Ik erger me aan mensen die hun kind in een autostoeltje vervoeren die niet veilig en helemaal aan mensen die kids los in de auto vervoeren.

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik erger me aan al die Airbussen die uit de lucht vallen tegenwoordig,Michael Jackson,Jan Smit en Liza,het weer van vandaag en mijn 2 honden die zo veel haren verliezen dat ik 2 keer per dag moet stofzuigen (wat niet echt lekker is met deze hitte...).

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Vegen een optie?

7. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Dat doe ik tussen de stofzuigbeurten door ;)

8. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik irriteer me nu aan mijn maagkrampen door de medicijnen :(

9. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

mijn kind die een maand lang gewoon netjes eet en gewoon nu weer geen hap vreet behalve soja yoghurt!

echt joh ik word er niet goed van alsof ik alles fout doe/verkeerd aanpak!

FUCK !! ;( sorry hoor ff agressie kwijt.

10. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Om even door te gaan op het spelfouten onderwerp :)

Ik stoor me lichtelijk aan mensen die inderdaad spelfouten maken, of grammaticale fouten maken. Maar daar kan ik me nog wel bij neerleggen....

Waar ik me wél zwaar aan irriteer, zijn mensen die deze fouten willens en wetens maken en geen moeite doen het goed te doen. Niet beter weten is één ding, maar weten dat je fouten maakt en er niets om geven, dáár stoor ik me mateloos aan.

En dat gaat trouwens niet eens alleen op voor taal, maar ook voor gedrag. Om het even door te trekken: Als je iemand aanspreekt op ongewenst of zelfs asociaal gedrag, ook al doe je dat netjes, krijg je vaak een grote mond. Zou beter zijn als die mensen eens naar zichzelf zouden kijken en zich bedenken dat het inderdaad beter is als ze hun gedrag aanpassen. Niet alleen fijn voor anderen, maar ze zullen ook merken dat ze fijner behandeld worden door anderen.

11. FairyLaughs

dát kan ik nog wel enigsinds begrijpen !

12. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik irriteer me echt mateloos aan mensen die zeiken over het weer nou is het eindelijk warm en dan zitten ze weer te zeiken.. Ik heb het dan niet over mensen die wel mogen zeiken zoals zwangere en zieken bv maar ik heb het over mensen die zeiken als het regent en als dan eindelijk de zon schijnt zeiken ze weer .. pfff..

En ik irriteer me aan mensen die er uitzien zoals de persoon op deze foto .. Kom op mensen dat doe je toch niet op je hoofd ..

13. Lizz80

Lizz80 Lid

28 jun 2008
    60
    0
    0
    Whaaa, die foto :D:D:D

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

daar erger ik me niet aan, kan ik alleen maar keihard om lachen ;)

15. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hebben wij ook, we gaan een robomop aanschaffen. (even googlen!) die hebben mijn ouders ook en werkt perfect tegen huisdierharen!

16. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Ik ook wel ik piste in mijn broek vanmiddag, maar ik erger me er gewoon aan dat ze niet door hebben dat ze grandioos voor lul lopen .. ;)

17. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    hahaha grappig die foto :D

18. Sass

Sass Fanatiek lid

9 feb 2009
    3.772
    0
    36
    Verpleegkundige
    Gelderland
    Ik erger me aan al die huidscheurtjes op m'n benen en taille..
    hoe kom je daar eigenlijk aan?? zou je daar ook iets tegen kunnen doen.. het worden er steeds meer.. :(

19. FairyLaughs

Hier Precies het zelfde...
    gisteravond alles gepoetst omdat ik vandaag het intake gesprek voor de kraamzorg kreeg.. ik denk dan hoef ik morgen alleen nog maar te stofzuigen en dwijlen.. die vrouw komt toch pas om half 5...

gaat om half 10 de bel.. is het die vrouw van de intake.. had ik me vergist in de tijd,, gelukkig had ik al veel gepoetst maar nog niet gestofzuigd omdat ik dacht dat ik nog wel eventjes had.. niet dus.. komt ze binnen in de katten haren die overal rondvliegen !!

20. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik ben nu dus weer wakker :(
    en het is pas 5:48 grrr ik wil eens van het hoesten af !!!

Deel Deze Pagina