Het grote irritatie topic

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 29 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cam

cam Bekend lid

17 dec 2006
    572
    0
    0
    Ik erger me aan:

- De auto van mijn overburen. Het is een enorme pickup in een veel te kleine straat die wanneer deze wordt gestart de kopjes in de kast doet rinkelen. Mijn dochter wordt er smorgens en savonds wakker van!

- Rot drankverpakkingen waar je het drinken na openen over het glas schenkt, ipv erin!

- fruitvliegjes in huis

- onze quinny buzz waar op gladde winkelvloeren het voorwiel haaks blijft steken

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    - Ik irriteer me aan mensen die niet goed lezen en daarom een antwoord geven wat nergens op slaat. :x

3. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik heb steeds last van maagzuur
    de achterbuurman die net een kapotte klaxon had en bleef door gaan dat ding :(
    Mijn kids die zich rot vervelen in de vakantie en daardoor nergens naar luisteren.

4. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    ik irriteer me aan alles, iedereen en vooral mezelf!

- ik zit al de hele dag te niksen terwijl er nog genoeg moet gebeuren

- ik irriteer me aan mijn buren die hun auto zo moeten neerzetten dat ze 2 parkeerplekken in beslag neemt! dat mens kan echt niet autorijden!

-ik irriteer me omdat ik geen 3 weken achter elkaar vakantie kon krijgen maar mijn baas nu 1 maand met dr luie reet op het strand ligt

oh en ik ben chagerijnig!

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Hebben de kindjes bij jullie al vakantie?

Ik irriteer me aan dat ik vreselijke maagzuur heb.
    En dat het hier noodweer is echt schrik heb (Ben alleen thuis)

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    ik irriteer me dat ik niet vooruit te branden ben vandaag ben al bijna een uur op me werk en heb nog geen donder gedaan...

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Ik irriteer me aan het feit dat ik steeds van alles weggeef aan mensen (kleding, kortingsbonnen etc) en dat grotendeels te beroerd is even dank je wel te zeggen!

Ook irriteer ik me aan die asociale mensen die in de supermarkt de optimel spaarcodes staan o te schrijven en deze via MP verkopen. Ik heb nu braaf 2 pakken gekocht in de winkel om mee te kunnen doen aan de actie en beide codes zijn al door iemand anders geactiveerd en dus onbruikbaar

8. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    - aan mensen die in ons rijtje wonen en al 2 dagen denken dat iedereen het leuk vind dat ze van 21.00 uur tot 22.30 uur de muziek knoerthard aan hebben staan.

- een buurman die rustig tegen mijn kind zegt dat hij best met zijn zoon (van 5) mee mag naar de speeltuin terwijl ik net heb gezegd dat hij niet mag (omdat ik hem dan niet kan zien ook al is het speeltuintje bij ons naast het huis).

- die zelfde buurman mij de tip geeft Kylian niet zo vroeg (20 uur) in bed te stoppen omdat hij anders s'morgens ook zo vroeg wakker is en je dan nooit kunt uitslapen.

- mijn man die gisteren zo snel at dat ik nauwelijks mijn eigen eten op mijn bord had (eerst Kylian voorzien ;)) en hij het zijne al op had. Om vervolgens meteen van tafel te gaan om iets bij de Gamma te halen terwijl Kylian leert dat je pas van tafel mag als iedereen klaar is.

Groetje SAnita

9. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Ik erger me eraan, en dat is zacht uitgedrukt, dat wij ons in januari hebben ingeschreven bij 12 (TWAALF!!!) kinderdagverblijven en dat we nu nog minstens 15 maanden wachttijd hebben bij allemaal! :x

Lang leve dit vooruitstrevende ^$$*&&%-land!

10. Panda81

Panda81 Fanatiek lid

13 nov 2008
    3.422
    447
    83
    Limburg
    Ik erger me aan het onweer van vanmorgen dat ik daardoor om 6 uur al klaarwakker was en niet meer kon slapen.

Erger me ook nu aan het weer omdat het nu zo ontzettend klef en warm is als je buitenkomt, dat het zweet er aan alle kanten uitkomt.

11. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    - Ik erger me aan het feit dat de realiteit anders is dan mijn verwachtingen. Ik wilde graag een bradybunch-familie zijn, maar aan die eisen kan ik niet voldoen.
    - Ik erger me aan het feit dat ons huis nog steeds niet verkocht is.
    - Ik erger me aan het feit dat ik mijn lat te hoog leg en nooit aan mijn eigen verwachtingen kan voldoen
    - En hierdoor erger ik me eraan, omdat ik als ik het realistisch bekijk, ik me in principe nergens over hoef te ergeren, want ik heb alles wat ik wil.

12. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Ik erger me aan het feit dat ik gisteravond in de auto zat met onweer. Toen er opeens een giga harde knal kwam, ik me helemaal dood schrok, waardoor ik bijna de macht over het stuur verloor...... Ik daarna in huilen uit barste bij mijn man en hij ook nog eens stiekem erom moest lachen... :(

Sorry voor mijn kromme taal gebruik, ik hoop niet dat iemand zich eraan irriteert :p

13. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Tjonge jonge, miep. Dat is niet normaal. Wat lang zeg. Kinderdagverblijven tekort dus, blijkt wel weer.
    Heb je wel een ander oplossing tot die tijd?

Ik irriteer me aan mijn man. Ik heb hem gister gevraagd of hij een vieze stinkende vuilniszak mee wilde nemen naar de container, als hij zijn auto vanmorgen zou halen van het parkeerterrein, hij komt praktisch langs die containers. Gisteravond zei hij: "Is goed, als ik het niet vergeet' . En nu is hij het toch 'vergeten'. Ik denk expres vergeten. Heb de zak dan ook nog staan voor hem. Hij gooit hem maar weg, want als ik het doe dan komt meneer er wel weer erg makkelijk van af. Grrrrrr..... mannen.
    En nu staat de zak beneden in de hal te stinken.... Brrr.... :(

14. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ohja die trucjes ken ik!
    Alles op zijn bed gooien dan maar! Alhoewel ik weet niet of een vuilniszak zo'n goed plan is....

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ja ik ook! grrrr...

16. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Haha, ik wou al zeggen. Zijn bed is ook MIJN bed. Haha :D:D:D:D

17. melloncollie

Zet het ergens gigantisch in de weg of hang overal post it's op met VUILNISZAK erop.

:D

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Pfffffff ik erger me aan zo'n callcentervent die me wakker belt en zegt dat hij van de Nationale Rekenkamer is en die me vervolgens een uitvaartverzekering probeert aan te smeren :x

19. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Ik wil ook nog een keer:

Ik irriteer me aan mensen die 's morgens vroeg aan de deur staan om blaadjes over de bijbel aan te smeren.

Ik irriteer me aan de buren die al 3 dagen achter elkaar de hele ochtend hun (hollandse) muziek hard aan hebben. Dus nu heb ik me voor het eerst in m'n leven laten gaan, en met de boxen richting hun hard Metallica aangezet! (eigenlijk schaam ik me nu een beetje)...

20. melloncollie

Tallica gives you headache baby!!! :D:D

Deel Deze Pagina