Dat mama en papa van mij houden is een feit maar vanaf vandaag ben ik niet meer hun kleine, maar hun grote meid. Die taak is op mijn lijf geschreven, vanaf vandaag mag ik mijn kleine broertje een flesje geven. als het anders beter is of moet of wat dan ook dan hoor ik het graag! alvast bedankt voor de hulp
Grammaticaal klopt het wel, maar het loopt niet helemaal lekker. Misschien zoiets? Dat papa en mama van mij houden is een feit Vanaf nu ben ik hun GROTE meid Die taak is me op het lijf geschreven Nu mag ik ... zijn flesje geven! Dat loopt al een stuk beter. Misschien kun je het ongeveer zo herschrijven?
Ik vind hem juist wel leuk zoals hij is. Zou allen het rode persoonlijk aanpassen. Dat mama en papa van mij houden is een feit maar vanaf vandaag ben ik niet meer hun kleine, maar hun grote meid. Die taak is mij op het lijf geschreven, vanaf vandaag mag ik mijn kleine broertje een flesje geven.
zoals jij hebt, vind ik hem ook beter. vind het gedichtje in het 1e stukje ook niet echt lekker lopen.
mmmm ik twijfel ik vind zoals ik hem eerst had wat liever zal ik amar zeggen. Ik wil absoluut de naam níet in het gedichtje... op de een of andere manier vind ik dan niet leuk aan gedichtjes, vraag me niet waarom hoor. Maar de lees tekens enzo kloppen dus wel gewoon in mijn berichtje? vind het zo zonde als er een fout in staat.... Verder ganik vanaaf ff overleggen
Er missen, naar mijn idee, nog wat komma's in het eerste gedichtje. Eerste zin tussen houden en is. Tweede zin, tweede keer het woordje hun er uit laten. Eventueel nog een komma in de laatste zin tussen vandaag en mag.
Ik zou achter feit denk ik een komma zetten en niet twee keer vanaf vandaag neerzetten in zo'n kort gedichtje. Misschien kun je die laatste zin vervangen door 'nu mag ik mijn kleine broertje zijn flesje geven' ofzo. Beetje een gulden middenweg .
Dat mama en papa van mij houden is een feit, maar vanaf vandaag ben ik niet meer hun kleine, maar hun grote meid. Die taak is op mijn lijf geschreven, nu mag ik mijn kleine broertje een flesje geven.
Ik vind de tweede (die het meeste gequote is ) ook veel leuker uitzien en veel fijner lezen. Om eerlijk te zijn moest ik die van jou de eerste keer 2x lezen. Elmo
ik vind jou gedichtje ook totaal niet lekker lopen. De zinnen zijn te lang vind ik. Inderdaad die naar jou gemaakt is (weet even niet meer door wie) die is kort krachtig en loopt lekker. Die van jou is doordat die te lang is vind ik te... jah... zelfs beetje niet rijmend vind ik. het rijmt wel maar doordat het niet lekker loopt lijkt het net of het niet rijm
Deze vind ik het mooist! Vooral omdat ze zinnen allemaal ongeveer even lang zijn, hij loopt zo gewoon lekker. Als je de naam er niet in wil verwerken, kan je van de laatste zin "Nu mag ik mijn broertjes flesje geven" maken.