Wat herkenbaar allemaal, zo leuk, modewijzer, lip lickers, miss sporty ik kan het nog ruiken.., lucifer poppetjes. Die clowntjes had ik ook, vond ze doodeng! Eigenlijk herken ik bijna alles.. De poppenkraam met die enge clown..brrrr. Candy candy..zucht... Vergeten jullie de zevensprong serie niet! (in heb hem op dvd!!)
Ik heb daar een heel artikel over geschreven een tijd terug: De 10 grootste trends uit de jaren 90 - Plazilla.com
Punky Brewster en de familie Sanders is anders vond ik helemaal geweldig. En Prijzenslag. Maar het leukste vond (en vind ik nog steeds haha) Full House.
En dankzij dit topic lig ik nu in bed met dit liedje in mijn hoofd... Heel ver hier vandaan, midden in de zee ligt een eiland met een vulkaan!
Waarom zou jij het beter hebben dan ik?? "candy, candy, wat zal het zijn, candy kleeeeeiiiiin " heb ik in mijn hoofd, hahaha
rad van fortuin... En hoe heten die spijkerbroeken alweer, je had verschillende met die plaatjes op de achterkant van je broekzak? Waren heel hip heb er verschillende van versleten maar kan niet op de naam komen
Wie kent dit dat nog.. ijsjes volgens mij van yogo yogo, waar op het houten stokje een tekst stond. Of van die keiharde zuurtjes (rechthoekig) met gekleurde papiertjes waar ook verschillende zinnetjes op stonden wat je dan bij elkaar kon leggen. Of ben ik nou te oud..met mn 37..
Ik zoek een televisieprogramma; waarvan ik de naam kwijt ben. Het kan op de Nederlandse televisie zijn geweest, maar ook op de Vlaamse zenders. Er was een rood team en een blauw team; van (volgens mij) twee of drie kinderen die opdrachten en hindernissen moesten nemen en dan zouden ze iets winnen - wat weet ik niet meer. En verder was er ook een serie met een tijdmachine, waarbij iemand door een andere dimensie zou gaan, een grote staande klok en dan nog iets. Een jeugd-avonturen-serie. Maar daar ben ik ook de naam van kwijt. Die twee gaten missen nog in mijn ik-ben-opgevoed-door-de-televisie-en-weet-het-zenderprogramma-van-1988-tot-1998-uit-mijn-hoofd-want-ik-keek-vrijwel-alles. The secret world of Alex Mack