Ik weet niet of die al geweest is... De tattooketting! Zo'n plastic tribalkettinkje voor om je nek...yukkkkk
Ik bedoelde eigenlijk van dat woordspel haha Die broeken geen idee, kan me er ook geen visuele voorstelling van maken eigenlijk..
Mags schoenen Spicegirl schoenen Gsus kleding Tattoo ketting Spenenketting maken (en speentjes sparen) Dragon Ball Z Pokemon The powerrangers Tmf Alles verzamelen van diddl Paladiums Uhhhhhhhhhh uhhhhhh er zullen vast nog meer dingen te binnen schieten maar dit is het eerste waar ik op kom haha
Een aantal favoriete series: Secret Valley Secret Valley ("De Verborgen Vallei" on Dutch Television) - YouTube De Moddermonsters Under The Mountain - 1981 - Episode 1 part 1 of 3 - YouTube De Zevensprong De zevensprong 01.De brief - YouTube En nog twee plaatjes
the Racoons Jody en het Hertenjong Tom Sawyer Waterspin Wonderspin Starstreet Teddy Ruxspin Maple Town Dommel Boes Seabert David de Kabouter Dino Babies de Snorkels Hihi, kon de hele ochtend in mijn pyjama voor de buis vertoeven Geweldige programma's en ik vergeet er vast nog een hoop!