Wij hebben een B&O platenspeler uit 1980 in onze eetkamer staan, echt supercool ding. Wordt ook tijdens elke maaltijd steevast aangezet . Lp's worden ook weer steeds populairder heb ik het idee, want het wordt steeds lastiger juweeltjes op te kop te tikken voor een spotprijs zoals 5 jaar terug bijvoorbeeld wel nog kon .
Ik ben van een nog eerder bouwjaar ('78) en in "onze" tijd heette de Twix nog Raider. Dus geen wonder dat jij die jojo niet had Evenstar
Is het erg dat als ik hoor dat iemand uit de jaren 80 komt die dan ergens rond de 20-25 zit qua leeftijd?
Ik zag een keer een purno de purno filmpje waarbij sperma in voorkwam. Ik dacht bijna dat ik naar een ander soort filmpje keek, waarbij de u in purno een o moet zijn. En dat voor kinderen. Theo en Thea vond ik ook altijd erg leuk, maar vond alleen die bloot-aflevering een beetje raar, waarin de kinderen ook bloot waren.
Haha ja dat geeft duidelijk het verschil. Met 8 jaar verschil zit je net of in je kindertijd of erna. Ik ben van 87. Deze schoenen bedoel ik trouwens, ik heb ze altijd echt verschrikkelijk gevonden Iedereen liep erop
Ik mocht vroeger niet eens naar Villa Achterwerk kijken Bij de Aldi hadden ze een jaar of tien geleden een soort negerzoenen van ijs met in het midden iets van kers,nergens meer te vinden Oke niet iets van echt vroeger maar ik mis het wel
http://img.2dehands.be/f/preview/168783122-leuke-pop-met-groeiend-haar.jpg Iemand had het over de pop met groeiend haar, volgens mij was het deze! Ik had hem ook vroeger.
Wie kent de droomshow nog?? Ooit eens samen met een vriendin op een bonte avond nagedaan, tot afgrijzen van de deelnemers.