Die is op een school hier in de buurt sinds twee jaar pas weg Was verplicht, iedereen fietste en dit spaart de boeken.
Oeh ja die waren ook lekker! Ik vind dat er tegenwoordig helemaal geen deos meer zijn die net zo lekker ruiken als de deos van toen
Oh dawsons creek!! Ging om jongeren die van een andere planeet kwamen, ze aten overal tabascosaus bij. Ze hoorden bij een Amerikaans verhaal van een neergestorte UFO... Echt het licht op het puntje van m'n tong...... En familie knots was ook heel leuk.
Boglins! Helemaal vergeten! Rubberen "handpoppen" met een eng tintje Ik had precies onderstaande versie en ik weet nog dat ik er een keer een stukje uit gebeten had Bekijk bijlage 394154
Die Spice Girls lollies Pokémon lollies waren ook zo lekker, vooral die watermeloen. Ik had vroeger ook een soort van stickers van Aladdin en Belle en het Beest. Daar moest je overheen krassen ofzo met zo'n geel dingetje en dan plakte het op papier. Of plaatjes waar je met donker potlood overheen moest krassen en dan zag je het plaatje.
Wie weet het einde ( laatste aflevering) van maja de bij? Nu 20 jaar later vraag ik me nog steeds af of hij/zij de moeder heeft gevonden Help mij rust te geven