Heel wat anders, maar dit in Phantasialand. Waren er vandaag sinds jaaaaaaaaren weer eens geweest en er is zoveel gesloopt en iets anders gebouwd.
en als je een beetje een dikkere nek had (zoals ik) stond er aan het eind van de dag een rooie striemenversie gegraveerd.
Ik heb deze er nog niet tussen zien staan: Magic Girl Deo, douche en parfum met gratis geurarmbandjes! Magic Girl perfume commercial from the 80s - YouTube
En deze! En oja, die Spicegirls schoenen had ik ook! haha. En een horloge en een klok en tja, wat niet eigenlijk
En niet te vergeten: 'de caviabak' Mijn favorieten: 'André van Duin', 'Mieke Telkamp' en 'Sjakie Swart'...
Heb de poppen zover ik weet ook niet meer. Heb wel al mijn barbie's en my little pony's bewaard. Echt zo leuk als dochterlief daarmee speelt
Had een leuke van Theo en Thea, maar die mag ik hier vast niet plaatsen. Die twee waren echt knettergek.
Gezien het feit dat het oorspronkelijk een kinderprogramma was mag het vást wel. kan me nog altijd de sprookjesreeks herinneren, ergens van de VPRO met de 'strontslipper' (was de vrije interpretatie van Assepoester geloof ik)... Priceless.