Denk niet dat ik het ooit gehaald heb om alle vlakken uni te krijgen. Tenminste, op eerlijke wijze. Wel stickertjes afpulken en opnieuw kleven
Zoooo herkenbaar! Geweldig om terug te zien. Kunnen jullie je de hitkrant ook nog herinneren? Bestaat nu nog steeds.
Hahaha, geweldig, een groot feest der herkenning dit topic! Modewijzer, helemaal vergeten maar nu ik het zie, jaaaa. Dit speelden wij vaak thuis, heb het geloof ik nog op zolder liggen
De boom staat hier netjes tussen het speelgoed van onze jongste Wow ik ben zoo blij dat mijn moeder hem bewaard heeft... En verder is in de winter ministeck ook erg gewild bij de meiden..Hoezo jeugdsentiment? Mama doet gewoon net zo hard mee! Leuk topic met veel herkenbare dingen!
Oooh ja Modewijzer, daar was mijn zusje altijd mee in de weer. Ook met Spirograph trouwens. Ik had het niet zo met dat soort dingen haha. Wat een geweldig topic, maar wat voel ik me bejaard
Yep, Tosca (Thea) wordt niet graag herinnerd aan die tijd las ik laatst. Ook compleet gestoord waren Rembo & Rembo. Het ging meestal over poep en bizarre dingen. VPRO op zondagmorgen. Echt sentiment!
Pompy. Vond de film vroeger erg indrukwekkend. En dat liedje ook: samen zijn, is samen lachen samen huilen...
Jaja! De perziksmaak...ik kan hem in gedachten nog ruiken... Haal mijn ongeveer leeftijdsgenoten er gelijk uit. Maar de rest ken ik ook, van mijn jongere broertjes of zelfs van mijn zonen..
O ja! Ik kan ze nog proeven Had je daar ook niet verschillende sterktes/versies van? Ok, edit ik heb het over die fireballs, niet over die lipdingen, maar die herinner ik me ook nog wel, heel vies, en alle meisjes meurden daar ook naar.