Hallo allemaal ik ben nieuw en ben ook bezig met zwager worden ik ben nu 7 dagen voor me nod.. maar heb het gevoel dat ik zwanger ben.. had gisteren steken onder in me buik.. heb zeurende pijn in me onderrug en een opgeblazen gevoel.. en voor plopjes in me buik herkent iemand dit gr
Ik moet het vandaag officieel worden heb wel kramp achtige pijntjes uitstralend naar de rug..moet extreem veel plassen en heb wit verlies heb gisteren nog getest en die was negatief wat is wijsheid
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier. Ik ben in juli met de pil gestopt en heb een langere onregelmatige cyclus, namelijk 40-43-42-38-en ik zit nu op dag 49. Het is dus moeilijk te zeggen wanneer mijn nod precies is/was, maar ben denk ik iig over tijd. Nu heb ik de afgelopen maand ovulatietesten gebruikt met een smiley. Ik heb één keer een smiley gehad en dat was op 18 januari. Nu bijna 3 weken na de smiley nog steeds niet ongesteld, maar helaas ook geen positieve test. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? En hoeveel dagen na een eisprong word je max ongesteld?
Hoe regelmatig ben je normaal gesproken Moeder2014? Het kan weleens wat verschuiven volgens mij. Ik ga volgens mij vandaag of morgen toch mijn menstruatie krijgen, en alle testen zijn omowit.. dus ik ben een beetje chagerijnig nu, haha. Natuurlijk weet ik dat we helemaal nog niet zo lang bezig zijn en dat dat best normaal is, maar toch hoop jr hè..
he dit is n leuk topic! Zelf zijn wij al 1.5 jaar bezig,ik heb pcos en dus al de hele apotheek ingenomen en gespoten om uberhaupt n eisprong te krijgen en vorige week de eerste IUI! Nu op 5 dpo en ik weet wel dat t vaak niks wil zeggen,heb al flink wat rondes achtrr de rug met allerlei verschillebde klachten,maar degene die ik nu heb zijn nieuw. melkachtige afscheiding en steekjes in mn liesstreek. iemand ervaring met vroege dpo klachten? iedereen succes iig met wachten!!
Hoi Benthe, ik zit 6 dpo voel mij ook ontzettend zwanger ik hoop dat het een positief teken is voor ons ik heb eens rond getuurd en sommige hebben het al 3 dpo en waren zwanger.
tis altijd n spannende tijd he ladytwilight... maar de ene keer benk r van overtuigd en n dag later denk ik weer van niet hen ook steekjes in mn vagina trouwens,heel vaag.... nog 10 dagen wachten...pffft
Jaaa dat heb ik dus ook inderdaad de ene dag word ik gek van mijzelf omdat ik denk ja ik ben zwanger. Andere dag denk ik nee ben vast niet zwanger. Het enige wat ik altijd heb bij een negatieve test hoe kan ik dan zoveel symptomen hebben
Hey meiden, Ik wordt gek van spanning!vandaag is mijn eerste nod. Gisteren licht rozige afscheiding, maar vanmorgen niets. Mijn borsten voelen steviger. Stemmings wisselingen van:x naar Kleine steekjes in onderbuik. Gevoel van menstruatie maar hoop dat deze uit blijft. Ik ga maar hopen. Bij mijn vorige zwangerschap had ik pas na 1,5 week een pos test in handen. Ook laat pas echte symptomen. Lastig hoor!Er gaat steeds door mn hoofd zou ik zwanger zijn? Herkent iemand dit?
Hallo dames, Meld mij hier ook maar even. Hele herkenbare verhalen alle allemaal, leuk! Ik ben sinds oktober 2013 gestopt met de pil. Van februari tot mei 2014 geprobeerd zwanger te raken. Daarna wegens omstandigheden pas weer oktober 2014 begonnen. De 1e 2 ronden gebeurde er niets. Mijn cyclus is steeds vrij regelmatig. De vorige ronde al na 23 dagen een soort bloeding gehad. Wat volgens mij geen menstruatie is geweest. Alleen maar bruin/ oud bloed verloren 2/3 dagen. Toen ook getest maar negatief. Na 14 dagen had ik toen gedurende een week enorme krampen onderin mijn buik. Nu heb ik gister een bloeding gehad. Een beetje bruinverlies weer en nu weer niets. Ik zit nu op 28 dagen. Wederom rare pijn onderin de buik en net boven mijn vagina.voel me verder prima. Over paar dagen maar weer testje doen. Vind het allenaal heel spannend en vreemd wat je eigen lichaam allemaal met je doet.
Alweer tijdje niet gereageerd, maar ben inmiddels nog niet ongesteld geworden. Afgelopen zaterdag negatief getest.. maarja de vraag is natuurlijk hoe mijn cyclus is. Vorige keer dat ik gestopt was met de pil(ivm klachten)was mijn cyclus al vrijwel meteen netjes. Afwachten nu.. al is dat lastig voor mij