Shit de kerst Wij zijn zo druk met de trouwerij dat is ook zo!! Echt nog helemaal niet aan gedacht...!!
Leuk kerst, kan ik zo heerlijk bij wegzwijmelen. Hier hebben we het voor kerst erg druk met werken (allebei slager). Ik iets minder dan normaal vanwege de kleine. Dus kerstavond doen we niks, zijn we lekker met zn 3'tjes voor het eerst. 1e kerstdag komen kids van vl rond 13u. En doen we die dag wat kleine cadeautjes voor de kids en lekker eten. 2e kerstdag wordt dochter van vl 12 dus hebben in de middag haar verjaardag en vanaf 17u kerst met mijn ouder en so. Hebben van de week lootjes gedaan, dus wel wat cadeautjes ook en lekker eten uiteraard. Dit jaar alleen geen boom, past nu niet in huis vanwege de box die nu de ruimte inneemt. Vind vl niet erg want die heeft een hekel aan kerst. Nou jammer dan ik niet dus hij doet maar lekker vrolijk mee
Ik ben nog op zoek naar een leuke 1e kerstbal voor mijn zoontje. Iemand een idee waar ik die kan scoren? (graag een winkel, niet via webshop)
Eerste kerstdag moet ik 's morgens eerst werken. 's avonds gaan we bij mijn ouders gourmetten. 2de kerstdag moet ik 's avonds werken. Mijn man heeft volgens mij nog geen plannen dan. Misschien nodigd hij zn moeder wel uit. Onze kerstboom wordt zilver met paars, gedeeltelijk met onbreekbare ballen, haha. En kadootjes doen we niet aan met kerst.
Hmm goeie, ik heb geen flauw idee! Wij gaan 23 november over naar ons nieuwe huis, dus weten eigenlijk niet of we alleen thuis kerst gaan vieren of dat we visite krijgen, Andere kerst dag gaan we naar schoon ouders. Qua cadeaus, ik heb wel ideetjes, maar ons budget is niet zo heel groot Voor mijn man een nieuwe koptelefoon, Damian had die van hem gesloopt. Ik weet dat hij de nieuwe Batman spel grssg wilt hebben, en de collectors edition is zo stoer! :O mja wel weer 100 euro wat je er aan kwijt bent Voor Damian, weten we nog niet, hij is in de dinosaurus fase, dus ik denk wat dino poppetjes, (had ik die van mij maar niet weg gegooid, ik vond dino's vroeger ook leuk en had een hele verzameling poppetjes haha) Voor de rest moeten we maar even kijken qua cadeaus. Ik weet wel wat ik zelf wil hebben, ik ben in januari jarig dus wat ik niet met kerst krijg kan ik misschien wel met mijn verjaardag krijgen
Wij hebben nog geen concrete plannen, aangezien Sinterklaas hier nu helemaal leeft en ik dat stiekem nóg leuker vind dan de kerst. Maar ik denk dat we één dag naar mijn schoonouders gaan en één dag bij ons, met mijn kant van de familie (met mijn broertjes, zusjes, ouders, zwager en mijn pasgeboren nichtje) en dat ik dan lekker ga koken met mijn zusje. Onze boom wordt in ieder geval enorm kleurrijk, daar hou ik van, dus dat doen we elk jaar! Qua cadeautjes doen we voor de kinderen altijd een spel en boek (de rest krijgen ze al met Sinterklaas) en voor de volwassenen alleen wat kleine dingetjes.
Kerst begint hier 6 december al, haha. Kan niet wachten om de boom op te tuigen en het huisje te versieren! Voor het eerst paars. Roze en blauw maakt paars, vind ik wel toepasselijk dit jaar. Tweede kerstdag naar mijn ouders, lekker uit eten. Eerste kerstdag nog geen idee, cadeautjes uitpakken en gebruiken. Zijn dit jaar kleine cadeautjes i.v.m. baby op komst. Of we gaan zoals gewoonlijk ontbijten bij schoonmoeder en dan gelijk door naar Scheveningen voor een bring your own bij schoonvader en zijn kant van de familie. Lekker voor het avondeten een strandwandeling maken! Kerstvakantie gaan we de babykamer leegruimen en in de verf zetten! En een weekendje naar Brussel of Oxford, zijn we nog niet over uit.
Waarom heb ik dit topic niet eerder gezien?! Ik hou zo van de kerst, kan niet wachten tot het zover is Wij zijn kerstavond bij mn vader Eerste kerstdag bij mn zus en 2 kerst dag bij mn schoonouders...
Hier kerstavond met mijn schoonfamilie! 1e kerstdag samen met man kaasfonduen en onze laatste kerst met zijn twee vieren. 2e kerstdag weten we nog niet denk na mijn familie
Kerstavond naar de kerk (kleutermis) Eerste kerstdag bij mijn ouders eten en kadootjes (doen met Sint niks bij hun) Tweede kerstdag bij schoonfamilie lekker eten Geen kerstboom dit jaar, geen plaats voor en geen tijd om hem in januari op te ruimen. De kans is groot dat ik begin januari ga bevallen..
Ou roze in helemaal hot, ik weet niet wie er bij mij in de regio woont maar dan is global garden in zwaanshoek een aanrader. supersfeervol ingericht en hele mooi roze dingetjes
Ik kan niet wachten tot het kerst is, dan heb ik mijn kleine baby in mn armen Dit jaar dus niet veel gepland, ik ben 13 december uitgerekend en loop tot max 20 december door. Dus misschien ben ik dan net bevallen. Mijn moeder zal er sowieso zijn op kerstavond en tweede kerstdag en voor de rest zien we wel. Hier ook een kerstboom.. zou roze ballen nu ook wel leuk vinden. Heb al jaren zilver/wit. Cadeautjes doen we dan niet echt dit jaar, alleen met mijn moeder. Ik heb voor haar een bedeltje voor aan haar armband en parfum.
Ik hou zo van kerst! Kerstavond bij so, 1e kerstdag eerst bij mijn opa en oma en daarna even na oma van mijn vriend, 2e kerstdag films kijken en heel veel eten. Nieuwe boom gekocht laatst, was niet de bedoeling alleen kerstballen maar vl was meteen verkocht. Een witte boom met oud roze ballen, lintjes, slingers, en noem maar op
Kerst? Dit jaar niet. En dat vind ik zó fijn! Al jaren weet ik tot op de minuut waar ik ben en met wie. Als je er niet bij bent is het een groot drama. Het is wel gezellig hoor, maar het is zo'n verplichting dat ik eens een keer gewoon thuis op de bank wil hangen. Dat is dit jaar de eerste kerst met zijn drieën. Ik vind het een heerlijk idee dat we niet naar meerdere adressen op minimaal 125 km afstand hoeven te reizen met onze dochter. Lekker thuis, filmpje kijken, lekker koken en vooral geen uren in de auto zitten. En kerstversiering? Mwoah. Wellicht boycot ik dat ook