Ik ben 19 december uitgerekend. Dus wij blijfen voor het eerst in 12 jaar Thuis. Ik zet wel de kerstboom op. En we kopen wat kleine cadeautjes voor elkaar. Maar ik heb geen idee of we met zn 2en of 3en de kerst gaan vieren. Vind het wel heel spannend!
^ Misschien wel een heel speciaal kerstcadeautje voor jullie Wij zetten de boom, kopen cadeautjes voor elkaar, de kids van mijn vriend gaan naar hun moeder. Ik denk dat we lekker gaan gourmetten, al moet ik daar op het moment echt niet aan denken. Ik hoop dat we alles een beetje op orde hebben met de feestdagen want ik ben dan net bij mijn vriend komen wonen. Ik kwam straks trouwens in mijn bezorgwijk van de post bij een huis wat al helemaal van top tot teen verlicht was aan de ramen, deuren, de boom stond al te knipperen, en vlogen dingen door de kamer en ze hadden al sneeuwvlokken op het raam gespoten
Kerst is bij mij heilig. Hier komt er een nog grotere echte boom als vorig jaar... Wil ook oud roze.. (Hormonen vast) En ik zit met een luxe positie met kerst.. Kerstavond vieren we met mijn ouders en oom en tante. Trekken we loodjes voor is al jaren traditie. En 1e kerstdag komt iedereen bij ons! Heerlijk dat dat zo kan natuurlijk. Mijn ouders, broertje en omaatje van 85. En de (gescheiden met nieuwe partner) ouders van mijn vriend en zijn broer met vriendin. Het past net in ons huisje. Vorig jaar voor het eerst gedaan en niemand wil niks anders meer. Iedereen neemt iets zelfgemaakts mee en daarmee vullen we een tafel. Super gezellig. Tweede kerstdag komt ook vast wel vol haha
Ah vind het superleuk! Bij mijn zoontje op school (basisschool met een PSZ er in) maken ze zo'n heel kerstdorp. Nu al. Met van die huisjes en lichtjes. Kreeg voor het eerst dit jaar al een kerstgevoelletje. En dat in November!