Jullie nog tips voor kerstkadootjes? Mijn man en ik willen elkaar en ons zoontje een kleinigheidje geven maar ik heb geen flauw idee wat. Wat geef je je man? Hij heeft alles al.
Man en ik geven elkaar niks. We hebbeb als gezinscadeau een mini pannenkoekenmaker (soort gourmetstel voor pannenkoeken) en zoon krijgt een lego zoekboek. Dochter num noms maar daar heb je niks aan denk
Wij gaan volgend weekend ook een nachtje samen naar Amsterdam, hotelletje, lekker eten… misschien is het ook wel even goed zo. Het huis en de verbouwing kosten al genoeg.
Wtf zijn num noms haha! Zoon zit hier nog in de Duplo fase (erg leuk trouwens). En Peppa Big doet het ook erg goed hier.
Kort gezegd is het een hoop onzin, maar erg populair bij meisjes tussen de 6 en 12 Het zijn kleine beestjes met een geur die je op elkaar kunt stapelen en dan vermengt de geur.
Pffff. Ben ik even blij dat ik elk ochtend lekker Peppa kan kijken onder het genot van een sterk bakkie troost en zoonlief bij me, die ik stukjes voer van zijn broodje met pindakaas (en stiekem mee eet haha. Zo het mes met extra veel (zeg maar gerust dubbele hoeveelheid) pindakaas zodat je het mes ongegeneerd kan aflikken. En dan lekker terugstoppen in de pot zonder dat manlief dit weet HAHA) of doet alsof.
Hier staat alleen 2e kerstdag vast. Uit eten met schoonfamilie. We zijn gister net verhuisd dus leven nu nog uit dozen. Eerste kerstdag met een goed boek en een dekentje op de bank zou wel lekker zijn en s'avonds bestellen. Ik heb gezegd iedereen is van harte welkom bij ons want wij gaan de deur niet uit maar verwacht niets speciaals!
Ik heb voor mijn man als aardigheidje een chocoladereep (in kerstboomvorm) besteld bij chocstar.nl. Daar kan je zelf smaakmakers aan toevoegen (bv diverse kruiden, fruit, karamel, noten, etc.)
Kerstavond zijn we alleen met onze jongste dochter en eten we pannenkoeken. Eerste kerstdag gaan er naar Burgers Zoo met ons jongste dametje en eten we kipwraps. Eind die dag gaan we onze andere 4 meiden halen en 2e kerstdag gaan we lekker in onze pyjama de hele dag snaaien en kerstfilms kijken en eten we pizza. Dan 2 dagen enigszins normaal eten en gaan we de 29e uit eten met mijn schoonmoeder om haar pensioen te vieren. Schoonmoeder blijft gezellig tot en met nieuwjaar en op haar verzoek eten we wienerschnitzel met aardappelsalade zondag. Voor oudejaarsavond maak ik lekker erwtensoep, mosterdsoep en tomatensoep en zet ik de tafel vol hapjes.
Ik dacht het dit jaar lekker easy te houden ivm zelf momenteel in de psychische lappenmand Maar als ik alles op een rij zet hoef ik eigenlijk alleen geen gastvrouw te spelen en is het gewoon net zo vol als altijd. Deze week al kerstdiner op school, eenvoudig dit jaar met grotendeels kant en klaar. Kerstavond "normaal eten wat de kinderen lusten" koken met 3 gangen, maar dan wel de tafel sjiek aankleden. (dit heb ik mezelf opgelegd, dus dit telt eigenlijk niet mee in het erg druk vinden ) 1e kerstdag met schoonfamilie zowel daar lunchen als daarna de avond uit eten . 2e kerstdag met mijn familie en dan maken wij het dessert.
Voor kerstavond menu ook compleet. Gebakken aardappels met ui & spek Spruitjes ovenschotel italiaans porchetta En toetje: Appel crumble uit de oven.
Herstel: eerste kerstdag koken de dames; vooraf maakt de oudste zelf ragout en pasteibakjes, als hoofdgerecht maakt de jongste een rollade, aardappelkroketjes en zelfgemaakte appelmoes, ik maak een ijscoupe als nagerecht. Tweede kerstdag aan de gourmet.
Plannen hier ook gewijzigd. Broertje en vriendin komen niet, dus we hebben lekker twee dagen met z'n drietjes 1e kerstdag gaan we dan gourmetten ipv vleesfondue. De rest blijft wel hetzelfde. Dus groentensnacks, stokbrood, met zelfgemaakte kruidenboter en zelfgemaakte appelbollen met vanillesaus. 2e kerstdag eten we carpaccio, gevulde champignons aangevuld met stokbrood, brie, port salut, filet american en zelfgemaakte pesto. 3e kerstdag eten we restjes
Oh ik baaaaaaaal zo Ik heb flink de griep, we zouden vanmiddag naar de film en daarna uit eten. Ik proef gewoon helemaal niks en ben zo beroerd. We gaan dus alleen naar de film ( ik ga daar wel even slapen ) en daarna naar de Mac ofzo. Morgen het hele huis vol met familie, gelukkig wordt het eten via de cateraar geregeld en ze weten dat ik ziek ben dus mijn moede helpt mij sowieso wel. Mijn schoonfamilie verwachten dat ze bediend worden maar voor morgen kunnen ze de hik krijgen. Dit was niet de kerst die ik wou