Hierbij een linkje https://allesoverallergie.nl/pages/kerstboomallergie Herken je dingen bij symptomen??? Mijn man is trouwens ook hooikoorts patient.. Hij zegt dat het ook zo voelt dan
Ja hier ook heel erg hooikoortspatient, zoon ook, dus dat zal het verklaren. Voelt ook precies zo en ik neem vaak minder medicatie rond december.
Wij hebben sinds een paar jaar een kunstboom. Het ene jaar een hele rustige met witte lichtjes en het andere jaar komen de gekleurde lichtjes er in en gaan de kinderen helemaal los met versieren. Vorig jaar was de boom oud roze, erg mooi. Dit jaar wordt het weer blauwe en witte slingers met allerlei kleuren ballen en lichtjes. Ik ben benieuwd Ik ga niet elk jaar nieuwe dingen kopen, dat vind ik zonde.
Maar hoe doe je dat dan met een echte? Want wanneer ik de boom te vroeg zet, dan hangen de takken al best slap voordat het kerst is. Wij hebben er wel altijd één op stam, misschien is dat het verschil?
Ook hier zetten we de boom pas na sinterklaas neer. Omdat onze kat het leuk vindt om met losse naalden door het gehele huis te voetballen, hebben we een kunst kerstboom. (Nu haalt ze alleen de ballen er uit om daar vervolgens mee te voetballen ). Onze boom lijkt wel levensecht en een hoop mensen zijn dan ook verbaasd dat het een nepper is.
Die van mij staat dus al. Ik heb dit jaar een nieuwe (neppe) gekocht met nepsneeuw erin. Mijn oude was echt op na 20 jaar (van mijn moeder geweest ook). Mijn moeder en ik zijn echt gèk op Kerst en gaan elk jaar zodra de shows in de tuincentra beginnen meteen ernaartoe. Ik heb alle versieringen in het roze en wit. De dingen op de foto's in het klein zijn er inmiddels nog bij gekomen in de boom na dat ik de foto's van de boom had gemaakt.
Wij hebben een kunstboom en deze zet ik 6 december op. Ik heb champagne kleurige ballen in mat en glans. Daarnaast versier ik de overkapping achterin de tuin ook altijd met een lichtbol en guirlandes en wil daar of bij de voordeur dit jaar ook een (kunst)kerstboompje met verlichting en strikjes neerzetten.
Sinds gisteren trouwens nòg meer in de stemming ❤️ Bij het concert kon je hun nieuwe Kerst cd al komen die eind deze week 'officieel' uitkomt
Hier geen boom meer (kleine woonkamer en 2 katten.... hele slecht combi ) In de herfstvakantie zet ik 4 meter winterdorp neer. Eerst met sinterklaas en pieten erin, die gaan er 5 december uit en dan komt ook t kerststalletje en de kerstboomverkoop erin . Love it
Dat hangt er een beetje vanaf of de verbouwing voor de kerst is afgerond. De vloer moet goed genoeg gedroogd zijn voordat ze de pvc vloer kunnen leggen.
's avonds 10 december zet ik onze kunstkerstboom in elkaar en doe ik de lampen erin. 11 december versieren we de boom met zijn allen. Ergens in november mogen de kinderen een paar versiersels uitzoeken voor in de boom (en ik dus ook...). Daar zoek ik dan mooi bijpassend spul voor uit in onze immer groter wordende kerst collectie. Thema: van alles wat
Heeft iemand toevallig deze ornamenten van de Shoeby X Fred van Leer samenwerking liggen en wil ze niet meer en verkopen? Ik greep mis toen ik ze graag wilde hebben
Er zit hier een bedrijfje in de buurt dan kan je op bepaalde dagen in december een boom halen, het blijft je eigen boom, je adopteert hem zeg maar, en na de kerst breng je hem daar weer heen.