Het grote kleine gruweldraadje

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Vlinder84, 3 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caithy

Caithy Fanatiek lid

8 feb 2013
    3.713
    1.060
    113
    ohhh zo herkenbaar!!!
    Ik sta in de keuken en mijn zoon zegt ik voel me niet zo lekker (hij is zes) en ik til hem op en spuugt zo over mijn gezicht/buik/ benen...
    Zo ontzettend ranzig en ik heb hem neergezet en getroost.
    Toen zag ik dat mijn man net thuis kwam van zijn werk :D
    Ik heb mijn man mijn zoon gegeven en toen ben ik eerst gaan douchen en mijn zoon werd uitgekleed door manlief en toen erbij onder de douche geplaatst.
    Ik heb de hele avond nog zuur geroken:(

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.821
    4.197
    113
    Ik kan er ook niet tegen. Als de kinderen spugen ga ik standaard ook spugen omdat ik het zooooo vies vind. Gelukkig kunnen mijn man en moeder er prima tegen dus die zijn mijn helden bij zieke kindjes.
    1x was ik alleen thuis toen mijn dochter moest spugen. Beddengoed en al zo in de prullenbak geworpen, ik kon het echt niet schoonmaken

3. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Haha lekker topic hoor. Fijn dat je ook dit kan delen hè.. de gruwels van het moederschap.
    Gisteren zat mijn dochtertje op schoot met gezicht naar me toe.. en ja hoor ook ineens. Zo over mn haren, hoofd, trui en eindigde op mijn broek. En dat x 5.
    Ik kon niets anders doen dan wachten tot het voorbij was.en haar tegen me aan te drukken, ze zat er zelf immers ook helemaal onder, zodat we konden opstaan en niets zouden verliezen onderweg naar boven naar de douche.
    Daar moest ze erg huilen omdat we zo BAH waren waarop ik heel hard moest lachen want we zagen er echt niet uit. Het huilen bij haar ging direct over in ook de slappe lach..

Deel Deze Pagina