Hallo, Ik vind het leuk om een sierraad te dragen waar de naam van onze kleine ook in gegraveerd kan worden. Nog iemand ideeën of adresjes? Hebben jullie zelf ook een sierraad met de naam van jullie kleine? En nog een vraagje, waar kun je goeden of zilveren armbandjes voor je kindje zelf kopen met naam erin? En is dit aan te bevelen of is het nog niet echt handig een baby met een armbandje om i.v.m. zoekraken o.i.d?
ik heb een kinderkopje met de naam van me dochter + geboorte datum aan een armband. heb die gekregen voor mijn verjaardag maar die komt gewoon bij een juwelier vandaan. Esmee heeft een armbandje (goud) met haar naam, ze heeft hem nu al een poosje niet mer om omdat ze er aan begon te bijten. anders een juwelier binnen stappen en info vragen.
Voor sieraden voor jezelf, daar kan ik niks over zeggen. Ik draag namelijk geen sierraden vanwege allergie (kan alleen titanium verdragen en dat kost een vermogen). Ik heb voor onze meid een zilver baby-armbandje gekregen met haar naam en datum erop van mijn peettante. Zij heeft deze bij een juwelier gehaald. Onze meid deed ik alleen het armbandje om als ze bij ons was. Zodra ze naar bed ging (of in de box o.i.d) om te slapen, dan deed ik het armbandje af. Ik vond het maar niks als ze ermee ging slapen, maar dat is voor iedereen anders.
Gouden naamarmbandjes kun je bij iedere goede juwelier wel kopen denk ik. Ons meisje heeft er 1 maar die is meer neit dan wel gedragen. Eerst was ie veel te groot, toen paste hij even. Nu is het strakste standje te klein maar de grotere te groot :-S Ik heb voor mezelf een gouden ring laten maken. Het is een hele brede trouwring van matgoud en daar is haar naam "uitgesneden"
Ik heb een handafdrukje laten maken van onze dochter in het zilver, dat kan op ware grootte op een sokkeltje of miniatuur voor een armband of ketting. Als je meer wilt weten moet je me even een pb sturen!
Ik heb een zilveren bedelarmbandje waar ik een heel simpel zilveren plaatje aan heb met op de voorkant de naam 'Jelle', en op de achterkant zijn geboortedatum gegraveerd. Ik heb wel meteen zo'n zelfde zilveren plaatje bijgekocht, waar ik tzt. ook de naam en geboortedatum van de tweede in zou kunnen laten zetten; dan heb ik tenminste 2 dezelfde Zo'n handafdrukje klinkt ook wel heel leuk! Hoe groot is zo'n miniatuurtje dan? Een armbandje met naam voor het kindje heb ik niet omdat ik een zoontje heb. Zelf heb ik vroeger wel zo'n armbandje heel vaak omgehad.(geloof ik niet helemaal als baby gekregen, of toen had ik hem in ieder geval nog niet om) Ik heb hem nog steeds, en hij past ook nog, een paar jaar terug heb ik hem netjes laten polijsten (hij was erg gekrast) en nu bewaar ik hem maar gewoon.
Valerie heeft een gouden armbandje met bloedkoraaltjes. Deze heeft ze eigenlijk altijd om, ze komt er nooit aan.
ik heb zelf een gouden babytje in een draagzakje(variant voor de hoofdjes) met op de achterkant de naam van m'n meisje. Deze komt bij de juwelier vandaan. Ze heeft zelf een zilveren armbandje met haar naam erop. deze heb ik op de markt laten maken. Ze draagt hem alleen niet.. vorige keer zat ze d'r bijna mee in dr oogje te wrijfen!
Ik heb zelf een gouden kinderkopje aan een ketting met demi's naam aan de achterkant. Demi heeft een gouden naamarmband. Wij hebben ringetjes bij laten zetten zodat ze de armband op meer standen kan dragen. Ze heeft de armband eigen altijd om.
Die kinderkopjes vind ik zo vreselijk Laatst zag ik dit in een blad: VALLIE Mode-Accessoires - Vallie Armband Vond ik erg leuk.
ik heb een zilverenkinderkopje (de kleinste je hebt 2 maten) en op de achterkant werd gelijk haar naam gegraveerd en nu hang hij aan een ketting om mijn nek. een vriendin heeft een slavenarmband en laat daar altijd de namen van haar overleden honden in graveren, opzich een heel mooi idee. maar dit kan dus ook gewoon van je kindje (namen staan aan de binnenkant)
Ik heb een gouden bedelarmband met daaraan twee kopjes. Een meisje en een jongen en op allebei staat de naam en geboortedatum van de kinderen. Elise heeft voor haar 2de verjaardag van oma een gouden armbandje gekregen met een naamplaatje met haar naam en geboorte datum erop. Hij is nog iets te groot, dus we wachten nog even voordat we hem om doen.