Halsema stapt per direct op - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Ben benieuwd wat daar de reden van is...
Misschien wel ja?! Maar snap niet waarom je tegen mij over de pvv begint omdat ik niks met Femke heb? Vond haar altijd al een roeper zonder inhoud, dat mag toch? Heb ook niks met de pvv. Wat mij betreft is 95% van de politici toch alleen maar aan het roepen zonder iets te doen, just my opinion.
Om half 2 dus een persconferentie.. en het gaat om iets positiefs. denk dat ze of een hogere/betere baan krijgt of ze is zwanger.
ah ok. Tja, Groenlinks is een partij die altijd in de oppositie zit, ik vind het in ieder geval wel jammer dat ze weg gaat en had wel vertrouwen in haar.
Er staat dat ze nog niet weet wat ze moet gaan doen nu en dus in een zwart gat zou kunnen vallen, en als je zwanger bent hoef je niet per direct op te stappen lijkt me, zoiets gaat toch geleidelijk
haha ja dat is zo, maar ik dacht misschien wat lichamelijke ongemakken en daarom ermee stoppen.. ik fantaseer maar wat. Maar over dat zwart gat heeft ze al eerder gesproken, en nu gaat ze weg vanwege een positieve reden dus tja.. zal dan wel geen zwart gat zijn dan toch haha? edit, by the way wordt ze over een paar maanden al 45 zie ik nu dus misschien is een zwangerschap niet helemaal voor de hand liggend.
Ze heeft al een tweeling he Dus wie weet haha. Jammer dat ze weggaat. Zo'n sterke debater en prachtige lijsttrekker van de oppostie. Jammer, Jan weg, Femke weg.
Inderdaad! Ik vind het jammer dat ze stopt. Intelligente vrouw, die altijd goed onderbouwd een debat voerde. Heb nooit GL gestemd, maar ze kwam sympathiek over. Vond het alleen niet zo leuk dat ze altijd zo liep te zeuren dat alle vrouwen aan het werk moeten (ben thuisblijfmama). Dat ga ik niet missen haha.
Mooi verklaring, jammer, maar ik snap dat ze een beetje moegestreden is. Ze ziet er wel opgelucht uit moet ik zeggen.
Ik vond Femke geweldig als fractieleidster en kamerlid, en ben blij dat er een vrouwelijke opvolger is.
Vind ik ook. Stemde niet op haar, maar ik vond haar wel een verfrissende verschijning in de politiek.