Als je buiten bent dan een mooie trenchcoat, mantel (zo'n recht model tot de knie, zonder knopen etc) in een nude/beige kleur.
Bekijk bijlage 539924 Kunnen jullie mij helpen en vertellen dat ik en de meisjes dit absoluut NIET!!!!!! nodig hebben..?
Van dat geld kan je heel leuk een dagje uit en mooie herinneringen creëeren! En dat is later veel belangrijker dan materiële spullen! Maar anderzijds, als je oudste hem eerst draagt en daarna doorgeeft... Heb je dus een jurkje voor ong 25 dollar per dochter, en dat is weer heel weinig
@NavyCrimson91 Hahahaha, zo verantwoord ik altijd alles wat ik koop! 'Jaaaa, was wel duur, maar de anders drie kunnen het ook nog aan'. Uiteindelijk t jurkje niet besteld, wel een hoop andere dingetjes uit de sale. Twijfel nog steeds. Als ik volgende week nog steeds twijfel mag ik hem kopen haha
Jij en de meiden hebben dat jurkje absoluut NIET nodig. Maar je hoeft niet altijd alles nodig te hebben om het toch te kopen.... Dat gezegd hebbende, vind ik hem stiekem afgrijselijk
Blehhh nee joh! Wat een ontzettend kitcherig jurkje Ikzelf zou hem nog niet eens kopen als ie voor 2,50euro in de uitverkoopbak zou liggen Zo zie je maar weer weer dat smaken verschillen, haha. Begrijp met de beste wil van de wereld ook niet waarom ie zo duur is?? Is dat van een bepaald merk ofzo?
Leuk!! Ik heb de neiging om bij H&M wat dingen te bestellen voor zoon en zelf wat rondjes kringloop + een paar goede basisstukken. Schoenen heb ik nog. Zoon heeft wel nieuwe nodig. Normaal gesproken had ik nu al een hele garderobe klaarliggen, in de uitverkooo geshopt. Maar nu ben ik er nog helemaal niet mee bezig geweest.
Ik ben nu op vakantie, dus alle tijd om dingen bij elkaar te zoeken haha. Ik doe alleen de broeken er niet bij. Iets te sportief. Ik wil dit najaar nog een paar Shabbies erbij kopen, een nieuwe winterjas en heb nog wat andere dingen gezien. Ik heb ook nog genoeg schoenen, maar koop elk jaar sowieso een paar Shabbies bij en ben hier heel zuinig op, afwisseling vind ik super leuk. Ik baal als een stekker. Mijn lievelingsweater heb ik van de week olie in gekregen, dus meteen in de vanisch, goed uitgespoeld en gewassen. Zit er nu soort rozige vlek in die ik er niet meer uit krijg. Dus ik vind die van Pen&Ink wel een leuk alternatief Kringloop koop ik eigenlijk nooit dingen. Op een of andere manier vind ik het altijd net niet ofzo..