Het grote Mode&Shop topic!

Discussion in 'De lounge' started by Boommm, Jun 28, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

Ik kan ook wel wat hulp gebruiken :)

Ik ben op zoek naar leuke jurk(jes), maar kan gewoon echt niet slagen. Ik ben redelijk lang & slank (1,75 mtr en maat 36/38), maar mijn bovenlichaam is lang tov mijn onderlichaam :confused:
    - Bij jurkjes met een riempje, zit het riempje dus veel hoger dan mijn taille.
    - Bij jurkjes in maat S, en vaak ook M, kan ik beter maar niet bukken....
    - Maat M is vaak veeeeel te wijd, waardoor het lijkt of ik in een nachtjapon op

Gisteren weer een betelling van Zalando en Wehkamp binnen gekregen en werkelijk alles kon terug. Zucht....

Iemand een tip voor een merk wat lang en small valt? of kan ik het maar beter opgeven?:rolleyes:

2. Deliana

Deliana Niet meer actief

Zelf geen ervaring, maar mijn vriendin heft laatst kleding bij Bonprix besteld en dat bevalt haar heel goed... Misschien zit er iets voor je tussen?

3. Louloute

Louloute Niet meer actief

Voedingsbhs: Anita, mammae al gekeken? Zelf heb ik ook hele fijne van cache coeur. Zijn alleen niet van katoen allemaal. Van katoen heb ik nog niks fijns én moois kunnen vinden.
    Qua voedingstops - Ken je deze site? Ze leveren ook naar nl. Anders asos en vertbaudet. :)

4. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ik heb een paar keer een bestelling gedaan bij neufmoisbelle, en ook nog een andere belgische webshop (kon veel meer in belgie vinden dan in nederland), ik zal zo eens kijken of ik hem kan vinden.

5. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

Sep 27, 2016
    1,218
    215
    63
    Female
    Jurkjes met een lengte van net over de 100cm vallen bij mij (ik ben 1.70m) op de knie. Bij jou zullen ze dan dus een paar cm boven de knie komen.

Bijv. King Louie heeft vaak wat langere jurkjes en anders zou je eens op de site van Topvintage (www.topvintage.nl) kunnen kijken. De jurkjes van die site hebben over het algemeen een wat langere lengte. Maar je moet natuurlijk wel van die stijl houden.

6. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bedankt voor de tips! Ik woon in België dus zal zeker de site van neufmoisbelle bekijken. Bonprix is ook nog een idee, daar heb ik zelf helemaal niet aan gedacht.

Ik heb van Anita een paar bh's besteld, wel jammer dat ze niet van katoen zijn inderdaad...

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Ik heb ook een lang bovenlijf bij een lengte van 1m73 en maat 38, dus ik snap je. Ik let gewoon heel erg op de lengte van het model (bij veel webshops staat dat erbij) en waar het valt op de knie. Noord europese merken hebben vaak een wat langere pasvorm dat zuid europese. En de wat meer "geklede" merken ook. Het scheelt ook om naar winkels te gaan voor een iets oudere doelgroep, meer 30+ doelgroep.
    Mijn ervaring dus, ik heb dat probleem ook regelmatig bij shirts, en was blij dat de mode daarvan wat langer was een paar jaar geleden, nu heb ik weer regelmatig het probleem dat shirts richting naveltruitjes gaan en dat kan ik echt niet hebben :p

8. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Boobs-n-burbs is de andere winkel waar ik dingen had gekocht, ik vind het niet een heel fijne website, maar ze hebben wel heel veel :)

9. SDonya

SDonya Niet meer actief

Dit zijn ze :) In het echt glinsteren ze heel mooi! Jammer genoeg zet deze website de foto's om in een slechte kwaliteit waardoor de steentjes dof lijken.. Ze hebben echt heel veel verschillende modellen. Het is van het merk Uzurii. Als je er op googelt dan kan je de andere modellen ook zien.

10. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Wauw ik hoef helemaal niet zo op mijn geld te letten maar meer dan €100 voor een paar slippers :eek:, ze zijn wel mooi

11. Deliana

Deliana Niet meer actief

@Tegeirian en @MamavanLieverd: bedankt voor de tips! Ik ga even naar de merken en websites kijken!

Shirtjes zijn inderdaad de laatste tijd ook lasting te vinden, het lijkt wel alsof alles wijd & kort is tegenwoordig :mad: En dan gaat mijn man bij het passen ook nog zeggen "dat kan je toch best hebben zo'n kort shirtje!". :rolleyes::rolleyes:

DastyQueen and MamavanLieverd like this.
  12. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

Apr 22, 2017
    12,605
    8,357
    113
    Female
    Miss Etam heeft als het goed is verschillende afdelingen voor andere maten. Ik dacht dat ze er ook 1 voor langere dames hebben. Geen idee of dat gelijk extreem lang is.

https://www.missetam.nl/lang/page/909/

13. Boommm

Boommm Niet meer actief

Newlook en Dorothy perkins hebben leuke kleding en een afdeling voor lange mensen. Forever 21 ook geloof ik!

14. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

Hier onlangs deze gekocht

Manque and Tegeirian like this.
  15. 2augustus1992

2augustus1992 Niet meer actief

16. jippie01

jippie01 Bekend lid

Mar 25, 2011
    846
    114
    43
    Female
    Net een leuke bomber van yaya gekocht... Was afgeprijsd naar een tientje

17. Tika86

Tika86 Fanatiek lid

Sep 8, 2014
    1,153
    225
    63
    Female
    Heb dan niet maat s of m. Maar ben wel bijna 1.80
    Ik een strak jurkje van de vero moda die is tot de knie of net over de knie.
    Dat soort jurkjes heb je ook bij de Primark en dat valt meestal wel strak

Net dit shirtje van Bess als kraamcadeautje gekocht. Wat een leuk merk zeg! Veel sale nu ook in dat merk!

18. Jules!

Jules! Bekend lid

Jun 26, 2017
    822
    1,065
    93
    Female
    Ze zijn mooi zeg! Ze lijken wel een (half?) maatje te groot bij je?

SDonya likes this.
  19. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Erg leuk! Je had laatst ook een foto van slippers/sandalen met kralen geplaatst. Ik kan die niet meer vinden, maar weet je zo van welk merk die zijn? Ik dacht iets met Anton?

20. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Heerlijk topic...

Tot verdriet van mijn hard werkende man is mode mijn passie en shoppen mijn ultieme hobby :roflmao:
    Er gaat geen week voorbij dat ik geen nieuw kledingstuk / schoenen / accesoires koop.

Tip voor de zomer....
    De kleuren (gucci) groen en rood zijn hot hot hot!!! :D

Share This Page