Ik kan ook wel wat hulp gebruiken Ik ben op zoek naar leuke jurk(jes), maar kan gewoon echt niet slagen. Ik ben redelijk lang & slank (1,75 mtr en maat 36/38), maar mijn bovenlichaam is lang tov mijn onderlichaam - Bij jurkjes met een riempje, zit het riempje dus veel hoger dan mijn taille. - Bij jurkjes in maat S, en vaak ook M, kan ik beter maar niet bukken.... - Maat M is vaak veeeeel te wijd, waardoor het lijkt of ik in een nachtjapon op Gisteren weer een betelling van Zalando en Wehkamp binnen gekregen en werkelijk alles kon terug. Zucht.... Iemand een tip voor een merk wat lang en small valt? of kan ik het maar beter opgeven?
Zelf geen ervaring, maar mijn vriendin heft laatst kleding bij Bonprix besteld en dat bevalt haar heel goed... Misschien zit er iets voor je tussen?
Voedingsbhs: Anita, mammae al gekeken? Zelf heb ik ook hele fijne van cache coeur. Zijn alleen niet van katoen allemaal. Van katoen heb ik nog niks fijns én moois kunnen vinden. Qua voedingstops - Ken je deze site? Ze leveren ook naar nl. Anders asos en vertbaudet.
Ik heb een paar keer een bestelling gedaan bij neufmoisbelle, en ook nog een andere belgische webshop (kon veel meer in belgie vinden dan in nederland), ik zal zo eens kijken of ik hem kan vinden.
Jurkjes met een lengte van net over de 100cm vallen bij mij (ik ben 1.70m) op de knie. Bij jou zullen ze dan dus een paar cm boven de knie komen. Bijv. King Louie heeft vaak wat langere jurkjes en anders zou je eens op de site van Topvintage (www.topvintage.nl) kunnen kijken. De jurkjes van die site hebben over het algemeen een wat langere lengte. Maar je moet natuurlijk wel van die stijl houden.
Bedankt voor de tips! Ik woon in België dus zal zeker de site van neufmoisbelle bekijken. Bonprix is ook nog een idee, daar heb ik zelf helemaal niet aan gedacht. Ik heb van Anita een paar bh's besteld, wel jammer dat ze niet van katoen zijn inderdaad...
Ik heb ook een lang bovenlijf bij een lengte van 1m73 en maat 38, dus ik snap je. Ik let gewoon heel erg op de lengte van het model (bij veel webshops staat dat erbij) en waar het valt op de knie. Noord europese merken hebben vaak een wat langere pasvorm dat zuid europese. En de wat meer "geklede" merken ook. Het scheelt ook om naar winkels te gaan voor een iets oudere doelgroep, meer 30+ doelgroep. Mijn ervaring dus, ik heb dat probleem ook regelmatig bij shirts, en was blij dat de mode daarvan wat langer was een paar jaar geleden, nu heb ik weer regelmatig het probleem dat shirts richting naveltruitjes gaan en dat kan ik echt niet hebben
Boobs-n-burbs is de andere winkel waar ik dingen had gekocht, ik vind het niet een heel fijne website, maar ze hebben wel heel veel
Dit zijn ze In het echt glinsteren ze heel mooi! Jammer genoeg zet deze website de foto's om in een slechte kwaliteit waardoor de steentjes dof lijken.. Ze hebben echt heel veel verschillende modellen. Het is van het merk Uzurii. Als je er op googelt dan kan je de andere modellen ook zien.
Wauw ik hoef helemaal niet zo op mijn geld te letten maar meer dan €100 voor een paar slippers , ze zijn wel mooi
@Tegeirian en @MamavanLieverd: bedankt voor de tips! Ik ga even naar de merken en websites kijken! Shirtjes zijn inderdaad de laatste tijd ook lasting te vinden, het lijkt wel alsof alles wijd & kort is tegenwoordig En dan gaat mijn man bij het passen ook nog zeggen "dat kan je toch best hebben zo'n kort shirtje!".
Miss Etam heeft als het goed is verschillende afdelingen voor andere maten. Ik dacht dat ze er ook 1 voor langere dames hebben. Geen idee of dat gelijk extreem lang is. https://www.missetam.nl/lang/page/909/
Newlook en Dorothy perkins hebben leuke kleding en een afdeling voor lange mensen. Forever 21 ook geloof ik!
Heb dan niet maat s of m. Maar ben wel bijna 1.80 Ik een strak jurkje van de vero moda die is tot de knie of net over de knie. Dat soort jurkjes heb je ook bij de Primark en dat valt meestal wel strak Net dit shirtje van Bess als kraamcadeautje gekocht. Wat een leuk merk zeg! Veel sale nu ook in dat merk!
Erg leuk! Je had laatst ook een foto van slippers/sandalen met kralen geplaatst. Ik kan die niet meer vinden, maar weet je zo van welk merk die zijn? Ik dacht iets met Anton?
Heerlijk topic... Tot verdriet van mijn hard werkende man is mode mijn passie en shoppen mijn ultieme hobby Er gaat geen week voorbij dat ik geen nieuw kledingstuk / schoenen / accesoires koop. Tip voor de zomer.... De kleuren (gucci) groen en rood zijn hot hot hot!!!