Het grote Mode&Shop topic!

Discussie in 'De lounge' gestart door Boommm, 28 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Wauw bestaat dat merk nog?! Toen ik een jaar of 10 was (zo een 22 jaar geleden) kocht mijn moeder daar alles van voor me. Ze was echt fan van dat merk :roflmao:

2. DastyQueen

Google eens op lazamani die sandaaltjes hebben wel bandjes om de enkel maar met elastiek dus je hoeft ze niet open en dicht te doen met aantrekken. Mooie leren en heerlijk lopende slippers en sandalen. Fijntjes maar niet te tuttig.

3. DastyQueen

Yup ik ga ook regelmatig voor de panty met sneaker look! Ik hou ervan en vind het voor overdag (zonder speciale gelegenheid) ook 10x leuker dan met hakken.

4. tuc

tuc Niet meer actief

En wel zo practisch. Ik draag heel graag rokjes met panty en als ik aan het werk ben en achter 4 peuters aan moet rennen dan doe ik dat niet graag op hoge hakken;)

DastyQueen vindt dit leuk.
  5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.277
    17.155
    113
    ik ben erg tevreden over de beha's van Mammae (of mamae?). Wel reteduur vind ik, maar ze zitten zo fijn! (75F). Verder heb ik voedingshemdjes gekocht en normale pyama's van zeeman en hema. Door het hemdje eronder zit je toch netjes met voeden. Echte voedingskleding heb ik nu niet, gewoon shirt omhoog of jurk naar beneden/opzij

6. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Ik zag deze twee jurken maar vroeg me af welke schoenen jullie hieronder zouden dragen. Ze zijn wat dikker, dus meer voor herfst/winter (witte sneakers kan bij de gestreepte jurk, maar vind ik persoonlijk voor de winter wat minder). En welke kleur panty zouden jullie eronder doen? Beide jurken zijn donkerblauw (met wit ;))
    _2000x2000_99076.jpg dames-midi-jurken-g-star-jurk-staria-slim-long-turtle-dress-l-s-d03423-8490-4213.jpg

7. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Ooo leuk topic! Sinds ik wat beter heb leren kennen wat mij staat qua stijl en kleur vind ik (online) shoppen een stuk leuker geworden!

Koop tegenwoordig veel bij WE, soms Steps etc.

Ook voor dochter koop ik veel elke 3/4 dagen wel een pakketje hier, man wordt er gek van!

Ik twijfel nu over de jurk in de link. Zag hem via stylefruits ofzo...
    http://m.large.nl/art_329904/
    Helemaal mijn model/kleuren, maar twijfel over het materiaal en de lengte... Wat denken jullie?

8. DastyQueen

Bij die onderste zou ik een stoere veterboot doen... met zwarte panty zoiets als dit...

En die bovenste toch echt met witte sneakers!

Bekijk bijlage 536674

9. DastyQueen

Of een mooie dichte sleehak op enkelhoogte. Dat is dan weer wat netter.

Of met wedges voor beide (ik zal nu wel heel veel mensen over me heen krijgen) maar ik blijf fan van deze sneaker/hakken!

10. Tegeirian

Tegeirian Fanatiek lid

27 sep 2016
    1.218
    215
    63
    Vrouw
    Mooi jurkje, de lengte vind ik leuk, maar wel met hakken. Mijn ervaring is dat het met platte schoenen lijkt alsof je hele korte beentjes hebt. Ik zou alleen afhaken obv het materiaal. Ik vind synthetisch materiaal (nylon in dit geval) heel onprettig dragen. Bij een rok vind ik het geen probleem, maar een blouse of jurk ervan laat ik hangen.

11. tuc

tuc Niet meer actief

Ik vind wedges geweldig!

12. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ze gaan per 2 maten! Ik heb maat 39 en dit is maat 39/40. 37/38 is te klein

13. DastyQueen

Gelukkig haha ik zat al klaar voor de modepolitie :roflmao::roflmao::roflmao:

14. SDonya

SDonya Niet meer actief

Eline88 vindt dit leuk.
  15. tuc

tuc Niet meer actief

Haha dan hebben die pech: I love them!

Alleen de echte sneakervorm vind ik iets minder.

16. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Thnx voor je reactie. Die boots zijn wel stoer, nog even bedenken of dit bij mij past haha.

Was alleen vergeten erbij te vermelden dat ik zelf al best lang ben, 1.80, en dus niet teveel de hoogte in wil (klein hakje is prima, maar zeker niet meer dan 5 cm)

17. Sue87

Sue87 Niet meer actief

@nan1984 ; die lasamani's zijn zeker leuk! Daar ga ik wel verder voor kijken.
    @SDonya ; teenslippers vind ik niet representatief genoeg op een kantoor. Maar ze zijn wel erg leuk!

18. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Hahahahahaha heeeerlijk!!! Dat heb ik een paar jaar geleden gedaan met een draagdoek van 150 euro :cool: Moet kunnen! :roflmao:

19. Roos123

Roos123 Niet meer actief

Screenshot_20170629-215115.png

Waarom ik nou gelijk aan dit topic dacht toen ik dit kreeg? ;)

20. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Haha hilarisch. Ik kom speciaal even op t forum om dat zelfde plaatje te posten:roflmao::D

Roos123 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina