@Sue87 Heb je ook de Amazon.de en .uk geprobeerd? En ook Amazon.com is een grote selectie schoenen gratis (!!) verzenden. Ik koop daar zó veel en ben zels met eventuele verzendkosten enorm veel goedkoper uit.
@ikweetevennietmeerwie maar die was lang en smal?? Kijk eens bij topshop tall, speciaal voor ons lange mensen. Haha
Ik heb daar zelf nooit zo'n last van, dit zijn voor mij ook slippers voor erbij. Ik kan me goed voorstellen dat iemand ze niet koopt om deze reden. Zelf ga ik ook vaker voor echt leer etc.
Hier ook lang (1.83). Bij Zalando kan je tall intikken, en dan komen alle dingen van alle merken die lang zijn voorbij. Kun je daarna een categorie aanklikken. Hebben jullie voorbeeldfoto's van panty's met sneakers? Ik heb leuke witte puma's, en zwarte Nikes, maar vindt het lastig combineren. Ben op mijn werk nooit zo van de blote benen. Met maat 40 en lange slanke benen lijken sneakers voor mijn gevoel al snel groot, hebben jullie tips voor modellen die klein(er) ogen?!
weet iemand hoe de maten van bonprix vallen?? Heb daar echt nog nooit iets besteld en zie daar nu heel leuke 3/4 mouwen blazers. Maar ze hebben combi maten: 32/34 en 36/38.
Ik ben vandaag éindelijk geslaagd voor leuke sandaaltjes! En ik wil graag een foto delen, zo blij ben ik ermee
Met mijn maat 42 bestel ik altijd 40/42 en dit zit tot nu toe altijd goed. Stel dat je maat 38 hebt, dan zou ik de 36/38 bestellen.
Ik heb dit jurkje van Karen Millen besteld. Geen idee wanneer ik het aan moet, maar ik vind het zo mooi
Tijdens een feestje? Ik weet niet welk werk je doet, maar ik zou hem zo aan doen naar kantoor. Super leuk jurk!