Hey all, In dit topic kan je al je leuke moppen/raadsels of wat dan ook plaatsen! Altijd leuk, gezellig en vrolijk! Succes allemaal, en wij zullen beginnen met het 1e raadsel: Er woont een man, alleen op de 12e verdieping van een flat. Hij gaat elke dag naar werk met zijn auto, en pakt altijd de lift van boven naar beneden. Eenmaal 's avonds teruggekomen bij de lift om naar huis te gaan, neemt ie de lift tot de 7e verdieping, en vanaf daar neemt ie de trap. Waarom doet ie dat? Groetjes, Lissanne & Tim
Het juiste antwoord is heel simpel. Het is een klein mannetje, en hij kan dus niet boven de 7 uitkomen, en vanaf daar gaat ie met de lift. Snap je? Ik neem aan dat mensen nog meer leuke moppen/raadsels hebben? Vertel ze maar, altijd leuk!
owwww ik snap het,,, moest eerst 3x lezen, maar hij komt in de lift niet hoger dan knopje 7 om in te drukken hihihihihi....
haha lorreke bedankt voor de "ondertiteling" kwam er niet aan uit ben benieuwd echtniet27 : 'Waarom loopt een mens en hupt een mus?' lees gezellig mee
Aan welke kant van een eend zitten de meeste veren? en Welke plant is dodelijk als je er te lang onder zit?
Ow oeps, sorry, ik lees nu pas dat ik 2x lift heb neergezet.... Inderdaad, wat Lorreke zei klopt, maar het moet zijn: Het is een klein mannetje, en hij kan dus niet boven de 7 uitkomen, en vanaf daar gaat hij dus met de trap.
Ik denk dat je bij dit raadsel niet ver moet zoeken klopt dat? Ik denk: Om verder te komen dan waar de mens of het dier op dat moment staat? (Vooruit komen)
Ja, helemaal naast. Ik ga zo een tweede poging doen tot slapen en dan kom ik morgen wel met het antwoord .